מסלול התחזקות לקברי צדיקים - צלמון ספיר מירון

ariasdo

New member
מסלול התחזקות לקברי צדיקים - צלמון ספיר מירון

למעונינים מי שבחופש ב 12.8.13 יום שני הבא 800 בבוקר כולל אולי רכב ליווי .
( הכל תלוי לפי תנאי החום )

יציאה ממתחם מסעדת אל ואדי צ' צלמון יורדים דרך מיגדל צ' כפר נחום עולים לעמיעד , מחלף אליפלט לצ' עין זיתים .
סיום במירון מתחם קבר רבי שמעון בר יוחאי

זה כ 46 ק"מ כיוון אחד עולים מגובה 200- בכינרת עד מעל לגובה 700 + במירון .

ליד גינוסר יש הזדמנות לטיפוס מיוחד זה בונוס לא חייבים . עלייה תלולה ללא מוצא למתקן ספיר של מקורות .
אורך ~ 1800 מ' 12% שיפוע ממוצע , מורכב מ3 קירות תוצרת כחול לבן
גם מקורות יודעים לסלול קיר לא רק הבני דודים בכפרים / הקיר מרכזי קשה מאוד .

אריה סדובניק
 

asberg

New member
אם היה בשלישי ב6:00 אז אולי

אני מניח שהתחזקות הכוונה בשרירי הרגליים ולא בפן הדתי
 

ariasdo

New member
התחזקות גם וגם זו קומבינציה שעדין

לא עשיתי ברצף למרות שבכל המקומות הנ"ל הייתי וטיפסתי בשניים קודמות מכיוונים שונים.

המשפחה של אשתי מסורתיים/ דתיים / והגיעו במקור מפרס .
בתקופה זו האבא של אשתי חולה ומדי שבוע הם נוסעים ועולים לקברי צדיקים במירון ובצפון .
האמונה נותנת כוח לו ולמשפחה להמשיך .

אני הגעתי מפולניה והאמונות האלו זרות לי אבל אני מכבד אותם .
וזו דרכי לעלות גם לקברי צדיקים .

לצערי התכנית מתואמת ליום שני עם אנשים נוספים .
ב 600 בבוקר אני עדיין ישן .

אריה סדובניק
 

ariasdo

New member
התחלנו בזמן היה קשה וחם מהכנרת רצוף עד מרון

חוץ מ2 החברים הרוסים הגיעו עד 2 רוכבים מהצפון בגיל בערך 40 שנראם טוב (אני והחברים בגיל 60 )
הטיפוס לעלייה התלולה של מתקן ספיר היא קשה ולהם היה רק קומפקט עם 28 שזה לא מספיק לכאלה שלא רגילים לקירות

הצענו להם לא לעשות שימתנו בתחנת הדלק בחקוק אבל הכבוד שלהם לא נתן להם לשבת בצד .
מי שלא מיומן בטיפוס קירות שם יש 3 והקיר המרכזי קשה מאוד העלייה הזו פירקה אותם העלייה הזאת שואבת הרבה כוח .

שירדנו עשינו כ 25 דקות הפסקה בתחנת הדלק בכניסה לחקוק הם פרשו השרירים נתפסו להם
לאחר מרחה טובה של קרם הגנה , קפה סנדוויץ ומילוי מים החלטנו שנטפס בקצב יותר לאט אבל ברצף עד הסוף .

אשתי הייתה ברכב הלווי שם הכנו כל אחד עוד 2 בקבוקים בקטע הקצר המישורי אחרי צ' עמיעד
את 2 הבקבוקים הריקים זרקנו דרך החלון האחורי וקבלנו תוך כדי רכיבה איטית כל אחד 2 בקבוקים נוספים
שבקושי הספיקו עד למירון כולל 2 ג'ילים נוספים וכדור מלח .

היה חם אוגוסט אבל בטוח יותר לרכב אחרי 800 בוקר הכבשים פחות עמוסים .

נתונים כללים לרכיבה ללא ההפסקות וזה אחרי ולא כולל את (הטיפוס למתקן ספיר התלול 1.8 ק"מ 12% ממוצע )

אורך כ 30 ק"מ , הפרש גובה 950 מ' מהכנרת עד למירון , גובה מצטבר כ1200 מ'
הקטע הזה לכך כשעתים ו 8 דקות ללא הפסקה עד מתחם הקבר שם התקבלנו בקולות שופר.
הסיום הקצר לקבר נראה די תלול אחרי הדרך הארוכה .

אריה סדובניק
 

nirism

New member
די מסוכן

לרכב בכביש 90 וכביש 85 בשעות הללו בתקופה הזו.
הייתי מחליף את כביש 85 ועולה למצודת ביריה/צפת דרך ראש פינה ומתחבר לדלתון דרך "דרך נוף ביריה" ומשם למירון.

אם כן, תוודא שסיימו לסלול את הכביש היורד ממצודת ביריה ועד היישוב עמוקה.
 

ariasdo

New member
תודה לאזהרה את הכבישים אני מכיר וגם אופציות

נוספות ואחרות לעלות דרך אלמגור ודרך ראש פינה בכביש הישן לצפת / בריה /עין זיתים למירון , או דרך צומת מחניים היער המזבלה / עמוקה / וביריה
זה ארוך יותר ולוקח יותר זמן

ולעלות מכיוון אחר צלמון קדרים / פרוד /אמירים עשיתי כמה פעמים עד הר מרון הבסיס .
הדרך הזו מקדרים מוצאה את העוקץ מהמסלול ( הטיפוס התלול למתקן ספיר ) שזו העלייה הקצרה הקשה בארץ .

במסלול שאני צירפתי יש רצף של טיפוס מי הכינרת עד מרון עם מינמום של ישור /או ירידה

אופניים בכבישים זה מסוכן וקשה לצפות איכן יותר מסוכן הרבה תאונות ואפילו קטלניות .
היו בכבישים שאין שם תנועה כמעט ונחשבים לבטוחים יחסית /שהרכיבות היו בשעות בוקר מוקדמות ( לא נכנס לדוגמאות ) .


למרות החום אני תמיד לובש את הווסט הצהוב הפשוט והמוכר לכל נהג ומקווה שנראה מספיק
ורוכב בשעות שהנהגים לא מנומנמים .

בעזרת השם נעבור גם את זה .
אריה סדובניק
 
למעלה