התחדשתי ליומולדת - אופני המרכבה רציתי חוזק יצא 10 ק"ג נטו

ariasdo

New member
התחדשתי ליומולדת - אופני המרכבה רציתי חוזק יצא 10 ק"ג נטו

שילדה אלומיניום קניתי חדשה בחנות גייאנט חדרה כולל מוט אוכף ברקסים חדשים 1500 ש"ח
הרכבה כבלים כיוון ושרשרת חדשה במצמן פרדס חנה 495 ₪

המשקל הכבד נובע :
שלדת אלומיניום מסיבית מידה 54 ג'יאנט TCR עם המזלג ומוט אוכף הרבה יותר כבדה מהסגל מגנזיום הקלות .
גלגלי שימנו הכי כבדים R500 .
קראנק 53-39

אלו אופני פלטה אין מעביר קדמי קסטה גדולה 11-34 במצב פלטה זה עובר רק עד גלגל שינים 23 במצב פולי ( אם היה מעביר קדמי אז עם פלטה 39 וגלשים 26-30-34 עובד )

זה מיועד לאתגר הפלטה בנס הרים 53/23 יחס העברה 2.3

לאחר התאמת מידות ברכיבת ניסיון ראשונה זה מרגיש נוח וממש משהוא אחר על השלדה הזו אני לא מפחד ללחוץ זה חדש ויש אחריות .


לגבי הצבע במסגרת המחיר והמידה 54 זה האופציה היחידה שהייתה נראה תואם את אתר תפוז
והעיקר שיש התלהבות מהצבע בואדי עארה .

לפני שבועים פרסמתי את השלדה כדי לקבל חוות דעת
בסוף קיבלתי במסר חיזוק שזה חזק אבל כבד וקניתי .

אריה סדובניק





 

ariasdo

New member
תודה למברכים - בגלל ההנאה יצאתי היום שוב לטיפוס על 2.3 ....

במי עמי אני צריך במי עמי להגיע ליחס של 2.5 כדי שהעמוד בלחץ בנס הרים על 2.3 .

יש מוסג בפולנית בשם ( Polski honoru ) = כבוד פולני- למרות שזה קשה ויש לחץ על הרגלים ובמיוחד שאני לבד זה מלחמה פסיכולוגית עם לעצור או להמשיך ואפילו לזגזג .

כל טיפוס ביחס 2.3 שנגמר שווה בהרגשה 1000 ₪ אז מבחינתי בהרגשה כייסתי את ההוצאות על האופנים .

ליורם אתה צודק כתום זה טרי ולמרות הפרש משקל של כ 1.5 ק"ג באופנים ביחס לאופני הסגל מגנזיום .
הרגשתי ממש יותר טוב והרגלים ממש לא כאבות בסוף אולי השרשרת החדשה עזרה בעניין .

השלדה חזקה מאוד ע"ח תוספת משקל , והלחץ הזה 2.3 ממש לא מזיז לה .

אריה סדובניק
 

ariasdo

New member
כל דבר חריג משלמים עליו בשלב מסיים - מקווה שהברכיים יחזיקו .

 
למעלה