בגלל ששם הקפיצות יותר גדולות מ11-25 (בגלג"שים הגדולים)
11,12,13,14,15,17,19,22,25,28
קפיצות של3 שיניים.
 
ובקסטה של 11-32 זה אפילו עוד יותר.
11,12,13,15,17,18,22,25,28,32
קפיצות משתנות של 2, 3, 4.
רכיבה נכונה ויעילה מגיעה עם הרבה עבודה קשה. גם מה שאני הצעתי לך וגם מה שאיציק הציע מקורן משיטות אימון מוכחות של רוכבים מהשורה הראשונה בארץ ומשני מאמנים שהביאו תוצאות במשך שנים רבות.
תצטרף לקבוצה מקצועית ותראה שמה שהוצע לך פה זו הדרך. אתה יכול לתחמן עם ציוד (קסטה או קרנק) אבל בסופו של דבר תגיע לאותה מסקנה שעם כסף לא קונים טכניקה ויעילות.
בעבר הרחוק כולם צעקו לי קידנס 100
קידנס 100
ולא מצאתי את עצמי אפילו קרוב לכך
לקח לי מעל שנה להבין שאין שום משמעות למה שכולם אומרים
85 היה מעולה עבורי
כשלמדתי לטפס ( נגיד ש )
הבנתי שנוח לי להעלות קידנס ביחס לשיפוע ( לא יחס לינארי )
לפני שנה לערך התחלתי לעבוד עם מאמן
אחד הדברים שהוא שינה עבורי , זו הגישה לקידנס
יש אימונים שבהם אני שם דגש על דברים שונים
אימוני קידנס הם חלק חשוב מהשגרה שלי
וככל שאני מתאמן יותר , כך קל לי יותר לעבוד על קידנס גבוהה בלי לנדנד את האופניים
( דגש הוא שאין שני אימונים זהים )
יש שימליצו לך לרכעוב על רולר כדי לשפר את הטכניקה של דיווש חלק
אני לא התחברתי לזה , לא רק לרולר אלא בכלל לרכיבה אינדור ...........
לקראת החורף (וחוסר רצון לאבד כושר במהלכו), דווקא שוקל לקנות גם עזר אימון אינדור. עד כה מהסקירות שקראתי, דווקא טריינר נראה לי יותר הגיוני לדירתי הצנומה. (בא גם טוב עם העונה השישית של משחקי הכס... 50 דקות אימון, 100 דקות לאימון כפול ).
חורף שעבר כמעט ולא מנע ממני לצאת לרכיבה באיזור הרי ירושלים. תמיד אפשר לתפוס כמה שעות נטולות גשם.
רולר מחייב אותך לפדל בלי הפסקה. הפסקת לפדל? תתכונן ליפול
(נאמר בצחוק אבל נכון במידה כלשהי)
רולר משפר את היציבות שלך, טריינר לעומת זאת לא.
בטריינר אתה מפעיל עומס על השלדה ומגביר את הבלאי של הצמיג האחורי, ברולר לא.
סביר להניח שתרצה להשתמש בגלגל נוסף לאימונים שתרכיב אותו בכל פעם שתרצה לעלות על הטריינר. (או להחליף צמיג, לא פעולה כיפית במיוחד)
יש טריינר של חברת lemond בו אין בלאי לצמיג מהסיבה הפשוטה שאין גלגל אחורי. זה כבר סיפור אחר לגמרי, די יקר.
על רולר אתה יכול לעלות באופן מיידי ובקלות. לא דרושה התקנה/הכנה כדי "להתחבר" כמו בטריינר.