הילוכים, קדנס ו'בובינג'...

  • פותח הנושא shac
  • פורסם בתאריך

geva

New member
שאלתי אם זה 11-28

בגלל ששם הקפיצות יותר גדולות מ11-25 (בגלג"שים הגדולים)
11,12,13,14,15,17,19,22,25,28
קפיצות של3 שיניים.
&nbsp
ובקסטה של 11-32 זה אפילו עוד יותר.
11,12,13,15,17,18,22,25,28,32
קפיצות משתנות של 2, 3, 4.
 

natibergman

New member
אין קיצורי דרך

רכיבה נכונה ויעילה מגיעה עם הרבה עבודה קשה. גם מה שאני הצעתי לך וגם מה שאיציק הציע מקורן משיטות אימון מוכחות של רוכבים מהשורה הראשונה בארץ ומשני מאמנים שהביאו תוצאות במשך שנים רבות.

תצטרף לקבוצה מקצועית ותראה שמה שהוצע לך פה זו הדרך. אתה יכול לתחמן עם ציוד (קסטה או קרנק) אבל בסופו של דבר תגיע לאותה מסקנה שעם כסף לא קונים טכניקה ויעילות.

http://www.bikeradar.com/gear/article/technique-cadence-matters-16394/
 

rubber duck

New member
טכניקה

לכל רוכב יש את הקידנס שטוב עבורו

בעבר הרחוק כולם צעקו לי קידנס 100
קידנס 100
ולא מצאתי את עצמי אפילו קרוב לכך

לקח לי מעל שנה להבין שאין שום משמעות למה שכולם אומרים

85 היה מעולה עבורי

כשלמדתי לטפס ( נגיד ש )
הבנתי שנוח לי להעלות קידנס ביחס לשיפוע ( לא יחס לינארי )

לפני שנה לערך התחלתי לעבוד עם מאמן
אחד הדברים שהוא שינה עבורי , זו הגישה לקידנס

יש אימונים שבהם אני שם דגש על דברים שונים
אימוני קידנס הם חלק חשוב מהשגרה שלי
וככל שאני מתאמן יותר , כך קל לי יותר לעבוד על קידנס גבוהה בלי לנדנד את האופניים

( דגש הוא שאין שני אימונים זהים )

יש שימליצו לך לרכעוב על רולר כדי לשפר את הטכניקה של דיווש חלק
אני לא התחברתי לזה , לא רק לרולר אלא בכלל לרכיבה אינדור ...........

בהצלחה

שרון
 

joeyi3

New member
אימון--במישור בשוליים רחבים תרכב עם רגל 1 בלבד מחובר לפדל

1 דקה כל רגל
בהילוך הנח לך
ותתרגל לפידול עגול, יציב, חלק
 

Impious

New member
עצה יקרה

כי מצריכה ציוד נוסף. (שהוא לא זול, 1000~ שקלים לאחד מוצלח)
שימוש ברולר יכול לעשות עבודה נהדרת על קאדנס ויציבות.
 

shac

New member
יקרת לי מאוד. אבל - דווקא רולר או גם טריינר?

לקראת החורף (וחוסר רצון לאבד כושר במהלכו), דווקא שוקל לקנות גם עזר אימון אינדור. עד כה מהסקירות שקראתי, דווקא טריינר נראה לי יותר הגיוני לדירתי הצנומה. (בא גם טוב עם העונה השישית של משחקי הכס... 50 דקות אימון, 100 דקות לאימון כפול ;)).
 

Impious

New member
זה חורף זה?

חורף שעבר כמעט ולא מנע ממני לצאת לרכיבה באיזור הרי ירושלים. תמיד אפשר לתפוס כמה שעות נטולות גשם.
רולר מחייב אותך לפדל בלי הפסקה. הפסקת לפדל? תתכונן ליפול

(נאמר בצחוק אבל נכון במידה כלשהי)
רולר משפר את היציבות שלך, טריינר לעומת זאת לא.
בטריינר אתה מפעיל עומס על השלדה ומגביר את הבלאי של הצמיג האחורי, ברולר לא.
סביר להניח שתרצה להשתמש בגלגל נוסף לאימונים שתרכיב אותו בכל פעם שתרצה לעלות על הטריינר. (או להחליף צמיג, לא פעולה כיפית במיוחד)
יש טריינר של חברת lemond בו אין בלאי לצמיג מהסיבה הפשוטה שאין גלגל אחורי. זה כבר סיפור אחר לגמרי, די יקר.
על רולר אתה יכול לעלות באופן מיידי ובקלות. לא דרושה התקנה/הכנה כדי "להתחבר" כמו בטריינר.
 
למעלה