רוכב למרחק - ברווט 200 שני עונת 2018

tkatzir

New member
רוכב למרחק - ברווט 200 שני עונת 2018

שלום,

רשומה חדשה, ברווט 200 שני עונת 2018, בבלוג שלי.
הסיפור שלי של ברווט 200 השני לעונת 2018.

ולחובבי הרשתות החברתיות: פוסט בפייסבוק.

טל.
 

ItsikH

Member
בשעתיים הראשונות 'ברחתי' רק
בכדי להתחמם כי היה לי קר
 

tulkin

New member
לגבי הכלבים

אני תמיד חששתי מהכלבים בהתיישבות הבדואית אחרי רביבים, גם הפעם הם נבחו קצת.
אבל הפעם, רק קילומטר או שניים אחרי צומת גבולות התנפלו עלי כלבים גדולים שלא היססו לרדוף אחרי 200-300 מטר וגם לעקוף אותי ולהתקרב מאד לאופניים.
תקפו אותי שתי להקות, במרחק של קילומטר אחת מהשניה.

זה היה מפחיד.
 

זכיר

New member
הכלבים של החממות בצפון הכביש של צאלים

כמו כל הכלבים החופשיים המורגלים לחברת אדם, הם ירתעו מאדם שנעצר ופונה אליהם ועליהם באסרטיביות מבחינת שפת גוף וצליל.
רק כלבים שנכנסת ממש לתוך הטריטוריה שלהם עלולים להגיב באגרסיביות פיזית.
&nbsp
טל"ח
 

UDYM44

New member
בזכות הכלבים ליד גבולות קיבלתי בזמנו גביע בסטרבה...

 

ItsikH

Member
אצלי דווקא
לראשונה נתקלתי בהם בברווט 400 ב-2011, היינו פלטון אחרי חצות בערפל והם הגיחו ורדפו אחרינו.
אחרי חודש ב600 נאלצתי לעבור שם לבד לקראת שחר
ובכן
שום בעיות
ולו היה זמני בידי הייתי גם מתיידד איתם
 

urias1

New member
למה

אני קורא מדי פעם את התיאורים של הרוכבים וכמעט תמיד חוזרת התמונה הבאה:
בעיות טכניות באופניים , פנצ'רים רבים וחוסר פנימיות \ כפות או ידע בסיסי מינימאלי.

מי שיגיד שאני אומר זאת מעמדת החתול המסורס שיודע רק לתת עצות אולי צודק.

רכבתי בהרבה ברווטים בעבר הרחוק ותמיד תמיד מה שחשוב ביותר היה ההכנות וההכנות כוללות כמובן את הגוף אבל לא פחות חשוב את האופניים , תמיד החלפתי צמיגים לפני וברכיבות הארוכות אפילו כבלים ורפידות , לא קרה שלא היה לי אוכל ובאחד המקרים שפישלתי עם המים שילמתי על זה ביוקר.

אני מתקשה להבין רוכבים שיוצאים לרכיבה כזו לא מוכנים, זה מספיק מסוכן לרכב על הכבישים היום .

בהצלחה לכולם בהמשך
אורי
 

UDYM44

New member
אתה צודק....אבל הנסיון מחשל

הטירונים בתחום גם לא לבושים בהתאם ומפסידים המון אנרגיה לשמור על חום גופם...
 

ItsikH

Member
א-ב של ברווט
אופניים מתאימים לרכיבה עצמאית ממושכת הם לא אופניים שבנויים לאימונים ולתחרויות בתנאי לוקסוס עם רכב מלווה לפינוי. צמיגים עמידים, גלגלי 32 שפיץ - ושפיץ רזרבי לא יזיק גם כן [דברי האדמו"ר דיקי] - חישוקי אלומיניום, ושאר תועבות וטריפות בעיני רוכבים תחרותיים, כשהדגש הוא על אמינות ועמידות, לפני ביצועים, ודאי שלפני משקל. הגרמים של הצמיגים העמידים אמנם יעלו בביצועים, אבל יחסכו פנצ'רים מיותרים. המהדרים יחזיקו צמיג רזרבי בנוסף - אני מסתפק בתיקון חרום עם עטיפת ג'ל אם נדרש [והפנצ'ר המדובר היה אכזרי בהחלט].
 
למעלה