טרמינל 1 יהפוך ל"אוטונומי" החל מעונת קיץ 2017
בהתחלה, כשקראתי את הכתבה, זה קצת איכזב אותי.
אני אוהב את טרמינל 3, והרי ברור שהחיסכון בשאטל לטרמינל 3 רק יהפוך לשני שאטלים שונים - למטוס ובחזרה ממנו (כי אף מטוס לא יחנה בשרוול ב 3 ואז יסע לרחהת החניה שאליה יגיעו האוטובוסים מטרמינל 1 לאחר מכן). אין ולא יהיו שרוולים בטרמינל 1.
אבל אז תפסתי משהו קטן בתגובה של רשות שדות התעופה, שמדבר על קיצור "זמני הסבב".
למי שלא יודע, זמן הסבב הארוך יחסית בנתב"ג, הינו הסיבה המרכזית לכך שראיינאייר אינה פועלת מישראל. למעשה, קיצור זמן הסבב יכול להוביל להגדלה משמעותית של נפח פעילות חברות הלואו קוסט בנתב"ג. במיוחד בשילוב עם העובדה שבקיץ הבא הסכם השמיים הפתוחים נכנס למעשה לתוקף במלואו.
אז בסיכומו של עניין - אני יוצא די מרוצה ממהחדשות הללו.
http://ias.co.il/תעופה/הקאמבק-של-טרמינל-1
בהתחלה, כשקראתי את הכתבה, זה קצת איכזב אותי.
אני אוהב את טרמינל 3, והרי ברור שהחיסכון בשאטל לטרמינל 3 רק יהפוך לשני שאטלים שונים - למטוס ובחזרה ממנו (כי אף מטוס לא יחנה בשרוול ב 3 ואז יסע לרחהת החניה שאליה יגיעו האוטובוסים מטרמינל 1 לאחר מכן). אין ולא יהיו שרוולים בטרמינל 1.
אבל אז תפסתי משהו קטן בתגובה של רשות שדות התעופה, שמדבר על קיצור "זמני הסבב".
למי שלא יודע, זמן הסבב הארוך יחסית בנתב"ג, הינו הסיבה המרכזית לכך שראיינאייר אינה פועלת מישראל. למעשה, קיצור זמן הסבב יכול להוביל להגדלה משמעותית של נפח פעילות חברות הלואו קוסט בנתב"ג. במיוחד בשילוב עם העובדה שבקיץ הבא הסכם השמיים הפתוחים נכנס למעשה לתוקף במלואו.
אז בסיכומו של עניין - אני יוצא די מרוצה ממהחדשות הללו.
http://ias.co.il/תעופה/הקאמבק-של-טרמינל-1