הבוז לפיקוק יבואן Edimax וכבוד לבנדא יבואן T

Sail

New member
הבוז לפיקוק יבואן Edimax וכבוד לבנדא יבואן T

הבוז לפיקוק יבואן Edimax וכבוד לבנדא יבואן Tp-link אז כרגיל כמו בכל חודש/חודשיים שוב בעיות ב-AP של אדימקס מדגם EW-7416APn, לאחר הפסקת חשמל. הפעם כבר לא התחננתי מול התמיכה של פיקוק שיתנו עצה, רעיון. כבר היית רגיל למענה המנומס אך הדוחה שלהם, שהם לא נותנים תמיכה לAP. ויתרתי על התחושה הגרועה של דחייה וחוסר רצון לעזור, לאחר שאני אומר " הכול כבר מחובר יש static IP ויש את המסך ההתקנה של ה AP, רק תעזרו/תבדקו את הגדרות, כי בכל הפסקת חשמל ה- AP מאבד את הנתב האלחוטי ". התייעצתי עם נציג בנדא יבואן הנתב האלחוטי שהמליץ על TL-WA801ND ‎ שעלה ב- 6% (מצחיקים) יותר מה- AP של אדימקס. ההפרש עולה הרבה פחות מכבל הרשת שהיה בתכולת הקופסה של TP-LINK ושנאלצתי לקנות אותו במיוחד כאשר רכשתי את המוצר הבעייתי של פיקוק. והכי חשוב יש תמיכה זריזה, סבלנית ויעילה. אחרי 15 דקות מרגע ההתקשרות לתמיכה של בנדא כבר הכול היה מותקן. לידיעתכם
 
A

adorah

Guest
אין ספק שלאחרונה TP LINK נפוצים יותר בשוק

עושה רושם שהסדרה האחרונה של TP LINK יותר עדכנית עם פחות בעיות מהמוצרים האחרונים של EDIMAX. גם האפשרות להתקין קושחת צד שלישי היא יתרון לחלק מהמשתמשים המתקדמים.
 

wizard8

New member
הסיפור שאתה מביא לא מתיישב עם העובדות שמוכרות

לי ולאחרים שמדווחים כאן. השירות של פיקוק (אדימקס)
השירות של בנדא (TP-link)
כנראה נכנסת עם פיקוק ללופ ... אגב, אשמח לקבל את הטלפון של תמיכת בנדא לTP-LINK שבו יש מענה נורמלי ובזמן סביר
 

dani666

New member
אכן, השירות של פיקוק זמין. השרות של בנדא ...

... לא קיים. מצד שני, כשהשרות של פיקוק עונה "כנראה לינוקס לא מסוגל לעבוד עם ה BR-6574n" (אחרי שני מכשירים בעיתיים), לא פלא שעברתי להיות לקוח מרוצה (מאוד) של tp-link.
 

Sail

New member
אני מתבסס על נסיוני ונסיוני בלבד

לא היתה לי בעית זמינות עם אף אחת מהחברות. (ראוי לציין שמחברת בנדא חזרו אלי פעמים) פשוט פיקוק לא תומכים במוצר שקניתי מהם ובנדא תומכים באופו יסודי וסבלני. אומנם אני לא חי בפורום זה, אבל סוקר אותו מפעם לפעם וה"עובדות" שאתה מציין לא מוכרות לי.
 

dov98

New member
סביר גם להניח שנציג בארץ ---->

של פריט כלשהו חושב שהוא מבוסס דיו בכדי לזלזל בלקוח. את פיקוק אני מכיר הרבה מאוד זמן ולא היו בעיות אתם. יתכן ועלה להם השתן לראש.
אבל גם גגלתי וראיתי חוו"ד לא טובות על הAP שלך. מבלי לנסות להגן עליהם, עלינו הלקוחות לפני קניה לבדוק .... דב, שחושב על נפלאות גוגל
 

wizard8

New member
אם לא קשה לך אז רשום את טלפון התמיכה של בנדא

שבו זכית למענה מהיר, לטובת חברי הפורום. אני מסיק מדבריך שיש להם כנראה מספר טלפון "מתועדף"
תודה
 

yonatanl

New member
בתור אחד שעוסק בתחום

ולא כמשתמש ביתי, אני חייב לומר שחל שיפור שלא יתואר באיכות המוצרים של TPLINK, גם האיש קשר שלי בבנדא מגנטיק הוא מקצועי ללא שום ספק. אני אישית מההתחלה אהבתי את TPLINK גם שהיו חדשים בארץ ורבים טענו שהוצרים שלהם נחותים, אז המוצרים שלהם היו בינוניים+, עכשיו הם נהדרים. אני כעסק מעדיף להמליץ על TPLINK ללקוחות קטנים ועסקים קטנים. כמובן לארגונים גדולים טני ממליץ על ציודים אחרים. שאני מדבר על ציוד אני מדבר על נתבים, מתגים, AP, אנטנות וכיו"ב. לגבי איכות השירות איני יודע להעיד על איכות לסקטור פרטי, יתכן שלאחרונה ירדה רמת השירות עקב ביקוש גדול של מוצרי TPLINK ומוקד התמיכה שסביר לההניח שלא גדל משמעותית. לגבי פיקוק אני עובד איתם בעיקר על המוצרים של provision בענף הטמ"ס, ודווקא לאחרונה הרגשתי ירידה באיכות השירות, דיברתי עם איזה קודקוד שם ומבחינתי הרגשתי שיפור.
 

wizard8

New member
אני "תועדפתי" רק אחרי פניה למנכל אבל אז התברר

שיכולתם של הטכנאים לסייע מעבר לתפעול רגיל, די מוגבלת
 

wizard8

New member
גילוי נאות: הניסיון הרע שלי עם בנדא הוא

עד לפני כשנה. אשמח לשמוע שהם השתפרו (קשה לי להאמין...)
 

yonatanl

New member
זה ברור לך שנציגי תמיכה

הם בסה"כ משתמשי מחשב אינטרנט רגילים שמקסימום הגדירו ראוטר אחד בבית, עברו מבחן שהם יודים מה זה כתובת IP, עברו קורס של שבוע וחצי או משהו כזה. זה לא עושה אותם מומחים ובטח לא מבינים. גם אחרי שנים שאני מתעסק בענף מידי פעם פוגש תקלות שגם לי אין תמיד תשובה בשלוף עליהם. אין פתרון קסם. ואף בנאדם מומחה לא ישב במוקד ויענה לטלפונים בשביל השכר בענף התמיכה הטכנית. יותר מזה - רוב השיחות הנכנסות במוקדים האלה הן לגבי תקלות או בעיות מאד מאד מאד פשוטות. לכן אין טעם להשקיע בסגל וגם שהתקלות פשוטות הסגל העוסק במלאכה לא ממש מתמקצע. מוקד תמיכה לא קטן הוא גם במקרה לקוח שלי אז מדיבורים פה ושם ככה אני מבין.
 

wizard8

New member
ברור, אבל אני מצפה שיענו לטלפון בזמן סביר

ובמידה ונתקלים בבעיה שאינם יודעים להתמודד איתה ובמיוחד כאשר מדובר בבעיה שנובעת מבאג, אני מצפה שיפנו ליצרן לקבל הסברים/פתרונות ולא ינפנפו את הלקוח בשיטת ההתשה
 

dov98

New member
בהתחלה ---->

המנכ"ל הוא איש השרות בד"כ ועם חלוף השנים הוא תופס "תחת" וזו התוצאה. כלומר ניתן להתייחס לכלל הבא: "גודל תחת המנכ"ל פועל ביחס הפוך לטיב השרות"
ואם זה לא נכון שיעלה ויבוא המנכ"ל ויטען ההיפך
 

Sail

New member
תיראה

אני כותב ומתיעץ על המוצר (שאולי מאוד גרוע) כבר חצי שנה., רק ואך ורק בגלל שפיקוק לא נותנים תמיכה למוצר זה. למורות שבחנות אמרו שפיקוק נותנים. בשלב מסויים ממש רציתי ללכת לכפר סבא ולהעלות את משרדי פפיקוק באש בגלל השירות‬ והמוצר הגרוע או לפחות להפוך שולחן או שתיים, אבל זה לא ממש חוקי, אז אני לפחות מידע את אנשי הפורום,
 

Saint Yossarian

New member
אני פשוט חושב שההודעה היתה נראית יותר טוב עם

ציון שמות היבואנים, אבל ללא ציון שמות המוצרים הספציפיים שלהן. מקריאה ראשונה, עלה אצלי רושם של פוסט פרסומי, וזה לא דבר נאה.
 

rafid1

Active member
מנהל
יתכן. אני מאמין בתום ליבו של Sail ....

והיו גם דיעות החולקות עליו... :)
 
למעלה