קו הרכבת לירושלים אינו בטיחותי ומסוכן
קו הרכבת לירושלים אינו בטיחותי ומסוכן
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368354-00.html
קו הרכבת לירושלים אינו בטיחותי ומסוכן
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368354-00.html
כל אפס מלך- שום דבר לא השתנה בתוכנית ב15 השנה האחרונותקו הרכבת לירושלים אינו בטיחותי ומסוכן
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368354-00.html
בטיחותי או לא בטיחותיכל אפס מלך- שום דבר לא השתנה בתוכנית ב15 השנה האחרונות
לבוא עכשיו בדרישות לא הגיוניות כמו מנהרות גישה במנהרה 3, פשוט חלם.
 
בנינו פי 2 מנהרות קישור מבאירופה בגלל הלחץ של מכבי האש, עכשיו הם רוצים גם טלפורטצייה?
 
אף אחד לא צפצףבטיחותי או לא בטיחותי
לא חשוב מי אמר, מי "צפצף", מי פישל ומי שגה בתכנון. האם בסופו של דבר מצפה לנו נסיעה בטוחה ברכבת ? מדוע לפרקים קורה במדינתנו שקיים חוסר תאום משווע במהלכי בניה : פעם בונים מחלף ולא לוקחים בחשבון אפשרות של הרחבת הכביש התחתי, למרות שזה מצויין בהנחיות התוכנית; פעם בונים מעבר מעל למסילה ולא מתייחסים לעובדה שקיימות קרונות בנות קומותיים; פעם בונים מעבר תת-קרקעי לכביש ולא מתייחסים לעובדה שמדי חורף הוא מוצף בשטפונות ( פשוט הנחל עובר דרכו ); היכן הבקרה ? היכן הפיקוח ? חשוב ורצוי להתעורר בזמן.
איפה בנו מעבר מעל מסילה ולא לקחו בחשבון שיש קרונות קומתיים?בטיחותי או לא בטיחותי
לא חשוב מי אמר, מי "צפצף", מי פישל ומי שגה בתכנון. האם בסופו של דבר מצפה לנו נסיעה בטוחה ברכבת ? מדוע לפרקים קורה במדינתנו שקיים חוסר תאום משווע במהלכי בניה : פעם בונים מחלף ולא לוקחים בחשבון אפשרות של הרחבת הכביש התחתי, למרות שזה מצויין בהנחיות התוכנית; פעם בונים מעבר מעל למסילה ולא מתייחסים לעובדה שקיימות קרונות בנות קומותיים; פעם בונים מעבר תת-קרקעי לכביש ולא מתייחסים לעובדה שמדי חורף הוא מוצף בשטפונות ( פשוט הנחל עובר דרכו ); היכן הבקרה ? היכן הפיקוח ? חשוב ורצוי להתעורר בזמן.
אם אינני טועה-זה קרה במסילה לנתב"גאיפה בנו מעבר מעל מסילה ולא לקחו בחשבון שיש קרונות קומתיים?
למה סתם להמציא?
 
בישראל מאוד מקפידים גובה המעברים מעל מסילות, עד כדי כך שגם פרויקט החשמול לא ייתקל בבעיות מהסוג הזה (משהו שקורה הרבה במדינות אחרות).
 
גם בפרויקטים אחרים, לפחות כאלה שנבנו או נבנים בשנים האחרונות, מקפידים להשאיר מקום להרחבות עתידיות.
הזוי!קו הרכבת לירושלים אינו בטיחותי ומסוכן
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368354-00.html
ואיך זה עובד בחו"ל?קו הרכבת לירושלים אינו בטיחותי ומסוכן
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368354-00.html
יש את זה ביותר בולשיט?קו הרכבת לירושלים אינו בטיחותי ומסוכן
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368354-00.html
רמת התכנון היא ללא ספק גבוהה. הבטיחות לעומת זאת...יש את זה ביותר בולשיט?
לא? אז בואו אני אקרא לכם בין השורות:
הסיפור נורא פשוט. בכל העולם בונים מנהרות, בלי שום גישה לרכב ועם מנהרות קישור כל 500 מטרים. הלכו החוכמולוגים בארץ ולקחו מקדם בטיחות כפול ועשו מנהרות קישור כל 250 מטרים.
רק מה? לרשות הכבאות אין ידע ואין ציוד ואין כוח אדם כדי לתת מענה לדרישות הרכבת והם רוצים תקציבים. אולי בצדק, לא יודע. הכבאות בארץ נמצאת אי שם בשנות ה-70. המצב השתפר אומנם אחרי אסון הכרמל, כרגיל במחוזותינו, אבל עדיין.
בשורה תחתונה, אפשר לישון בשקט, רמת הבטיחות במנהרות היא הגבוהה בעולם ולא צריך שום גישה לרכב. הכל בסדר.
חבל שהכותרת מטעה (בסגנון ynet משהו...)קו הרכבת לירושלים אינו בטיחותי ומסוכן
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368354-00.html
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.