נותנים גז לבלימת הקטל בכבישים

  • פותח הנושא wapy
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

trilliane

Well-known member
מנהל
לא מכירה, אבל זה נשמע מסוכן

בפקקים של מרכז לונדון רכבתי "בנתיב האמצעי" על הפס כמו אופנוע
וכדי לפנות "שמאלה" במעגל תנועה מסויים באזורי באנגליה אני צריך להכנס קצת לנתיב הנגדי כדי לעקוף מכוניות שתקועות ברמזור כי אם הייתי רוכב בצורה יפה בצד "ימין" לא היו מאפשרים לי לחצות שני נתיבי תנועה "שמאלה" ברגע שהרמזור משתנה.
&nbsp
(הכיוונים "בעברית" כדי לא לדבר במונחים של נסיעה מצד שמאל).
&nbsp
כנהג מה שמעצבן אותי הוא כשאופנוע מגיע מאחורי ונשאר לי בנקודה העיוורת שבה אי אפשר לראות אותו במראות. הידיעה שהוא שם ולא עבר אותי.
&nbsp
כמו כן יצא לי שהייתי צריך לפנות "שמאלה" כנהג מכביש צדדי לכביש ראשי והיו לשמאלי מספר רוכבי אופניים בטור, היה קשה לספור, אז פתחתי חלון ושאלתי אותם כמה מהם יש (קבוצה משפחתית נינוחה) והם הציעו שאני אפנה קודם והם ימתינו לי.
לא מכירה, אבל זה נשמע מסוכן
ומן הסתם, כנסעתי ברחוב צר בחיפה בירידה ופתאום בא מולי אופנוע שהחליט לעבור את הפס הלבן, הוא לא רק ביצע עברת תנועה מטופשת ומסוכנת, הוא הפחיד אותי עד מוות. זה מצב שבו אין לי לאן לברוח או לסטות! יכולתי רק לבלום ולקוות לטוב.
&nbsp
למרבה השמחה זה קרה רק פעם אחת, אבל עקיפה מהאזור המת קורית הרבה, על זה דיברתי. זו הסיבה שלא רואים אופנוענים, לא מכיוון שהם לובשים שחור.
&nbsp
על הכרמל לא רואים הרבה רוכבי אופניים (גם לא חשמליים, לשמחתי הגדולה הם די נדירים בעירנו) אבל אופנועים (בעיקר שליחים...) מתאבדים לא חסר.
 

Ccyclist

Well-known member
ונסיעה בקטנוע סביב הייד פארק קורנר מיס מקמילן ? :)

לא מכירה, אבל זה נשמע מסוכן
ומן הסתם, כנסעתי ברחוב צר בחיפה בירידה ופתאום בא מולי אופנוע שהחליט לעבור את הפס הלבן, הוא לא רק ביצע עברת תנועה מטופשת ומסוכנת, הוא הפחיד אותי עד מוות. זה מצב שבו אין לי לאן לברוח או לסטות! יכולתי רק לבלום ולקוות לטוב.
&nbsp
למרבה השמחה זה קרה רק פעם אחת, אבל עקיפה מהאזור המת קורית הרבה, על זה דיברתי. זו הסיבה שלא רואים אופנוענים, לא מכיוון שהם לובשים שחור.
&nbsp
על הכרמל לא רואים הרבה רוכבי אופניים (גם לא חשמליים, לשמחתי הגדולה הם די נדירים בעירנו) אבל אופנועים (בעיקר שליחים...) מתאבדים לא חסר.
ונסיעה בקטנוע סביב הייד פארק קורנר מיס מקמילן ? :)
הספר נכתב לפני שרימזרו את כל הכניסות למעגל התנועה הרב נתיבי הזה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
עברו יותר מדי שנים מאז הייתי בלונדון לאחרונה...


ונסיעה בקטנוע סביב הייד פארק קורנר מיס מקמילן ? :)
הספר נכתב לפני שרימזרו את כל הכניסות למעגל התנועה הרב נתיבי הזה.
עברו יותר מדי שנים מאז הייתי בלונדון לאחרונה...

אבל נסיעה בקטנוע או ברכב דו-גלגלי ממונע אחר היא דבר שמעולם לא עשיתי ואין לי כוונה לעשות. אני מסתפקת ברכיבה על אופניים בשבילים ייעודיים (וגם זה משהו שלא עשיתי במשך שנים רבות, למען האמת... ככה זה כשגרים על הר
).
&nbsp
נ.ב.
תודה על הרפרנס.
 

Ccyclist

Well-known member
FORD: Where did you learn a stunt like that Trillian?

עברו יותר מדי שנים מאז הייתי בלונדון לאחרונה...

אבל נסיעה בקטנוע או ברכב דו-גלגלי ממונע אחר היא דבר שמעולם לא עשיתי ואין לי כוונה לעשות. אני מסתפקת ברכיבה על אופניים בשבילים ייעודיים (וגם זה משהו שלא עשיתי במשך שנים רבות, למען האמת... ככה זה כשגרים על הר
).
&nbsp
נ.ב.
תודה על הרפרנס.
FORD: Where did you learn a stunt like that Trillian?
TRILLIAN:
Going ‘round Hyde Park Corner on a moped.
&nbsp
והנה נקודת הכניסה ההגיונית ביותר מבחינת נסיעה ממגורים בפימליקו לעבודה בווסט אנד למקום בו לומדים להטיס חלליות, בזמנו ללא הרמזורים שעצרו את שלושת הנתיבים בצד הימני: 4 A302
&nbsp
https://goo.gl/maps/RpGkoCfHXLE2
&nbsp
קטנוענית גיבורה ביותר.
 

Ccyclist

Well-known member
כמה רעיונות נוספים כנהג רכב פרטי:

נותנים גז לבלימת הקטל בכבישים

נותנים גז לבלימת הקטל בכבישים
יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כבל בפתח השימוע הציבורי לבלימת הקטל בדרכים: הסכנה בכבישים גדולה יותר מכל איום ביטחוני אחר
היו"ר כבל: אם מערכת הביטחון הייתה מודיעה שצריך להיערך ל-357 הרוגים בשנה מול אויבנו – מישהו היה מעלה על הדעת לקבל את זה?
ח"כ תמר זנדברג הוסיפה כי במקביל לעלייה בתאונות ב-2015 נוספו 254 אלף מכוניות פרטיות לכבישים, והמסה העיקרית של התאונות היא עדיין כתוצאה מהרכב הפרטי. לכן קראה ח"כ זנדברג לדון גם בקידום התחבורה הציבורית כחלק מהמלחמה בקטל בכבישים.



תאונות הדרכים גבו בשנה החולפת את חייהם של 357 בני אדם.
בממוצע נהרגים51 רוכבי אופנוע בשנה - הסיבה עיקרית -לא רואים אותם. האופנוע שחור, הבגד שחור, הקסדה שחורה והכביש שחור - הפתרון אביזרים המאירים את האופנוע.

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ איתן כבל, פתחה היום בסדרה של דיונים לבלימת הקטל בכבישים, במתכונת שימוע ציבורי בדומה לשימוע מתווה הגז. היו"ר כבל פתח את הדיון ואמר כי הוועדה יוצאת למסע כדי להניח את הנושא על סדר היום הציבורי, במלוא הכוח והעוצמה ולרתום את כל הכוחות למאבק אמיתי. "בלימת הקטל בדרכים היא משימה לאומית"

ח"כ אמיר אוחנה, שסיפר כי היה חוקר תאונות דרכים בצה"ל, הצטרף לדברי היו"ר כבל בפתח הישיבה ואמר כי הוא מגויס למלחמה הזו שאין בה הבדל בין ימין לשמאל. ח"כ תמר זנדברג הוסיפה כי במקביל לעלייה בתאונות ב-2015 נוספו 254 אלף מכוניות פרטיות לכבישים, והמסה העיקרית של התאונות היא עדיין כתוצאה מהרכב הפרטי. לכן קראה ח"כ זנדברג לדון גם בקידום התחבורה הציבורית כחלק מהמלחמה בקטל בכבישים.

בטיחות ללא עלות
חוקר התאונות, משה נקש, הציע לדבר על תכניות בטיחות ללא עלות, וציין כי צעדים כמו השהיית האור האדום ברמזור ומניעת פניה ימינה לכלי רכב ומעבר הולכי רגל במקביל יכולים לחסוך בחיי אדם.

בנוסף, בממוצע נהרגים51 רוכבי אופנוע בשנה - הסיבה עיקרית -לא רואים אותם.האופנוע שחור, הבגד שחור, הקסדה שחורה והכביש שחור - הפתרון אביזרים המאירים את האופנוע.

מלי יזדי, שנפצעה קשה בתאונת פגע וברח ב-2008 בה נהרגה מיטל אהרונסון, אמרה כי "את הפושע שדרס אותנו האשימה רק בהריגה כי טענו שלא הייתה לו כוונה לרצוח, אבל לשתות אלכוהול ולנהוג זה כבר כוונה לרצח – כשאדם עולה שיכור על ההגה זה רצח".

http://main.knesset.gov.il/News/PressReleases/Page...
בשביל ירושלים
ללחוץ כדי לדעת
https://www.facebook.com/wapy.land
ש.ח. ירושלים
כמה רעיונות נוספים כנהג רכב פרטי:
1 - להגביל תחנות בכבישים בינעירוניים לכבישי שירות בלבד ולא לכביש הראשי.
&nbsp
2 - איסור גורף על תחנות או חנייה במעגלי תנועה כולל מחלפים בהם שני גשרים יוצרים מעגל תנועה מעל לכביש. היה דיון בפורום על פתיחת מחלף ראשון מסוג זה בארץ ודיון על מיקום התחנות.
&nbsp
3 - לשקול איסור על מכוניות ידניות. בעיות איתחול ותרבות נהיגה שבה יש "מחיר" לעצירה הופכות אותן למסוכנות בהרבה ממקבילותיהן האוטומטיות. זו דעתי על בסיס טסט ראשון אוטומטי וטסט ראשון ידני.
&nbsp
4 - יישור כבישים, הרחבת שוליים, פס "ויברציה" בשוליים שיגרום לנהגים לחזור לנתיב.
&nbsp
5 - בכל מרחב מיושב כולל במרחב בינעירוני שאינו אוטוסטרדה יש לבנות במקביל לכביש ובשני צדדיו מדרכה ושבילי אופניים. זה יאפשר גישה שאינה תלוייה במינוע לטווחים של קילומטר או שניים בהליכה (עשר דקות עד חצי שעה) ועד 8 קילומטר באופניים (חצי שעת רכיבה). הורדת הצפיפות בכבישים יכולה לתרום לירידה בתאונות.
 

Ccyclist

Well-known member
6- איסור מוחלט על אינטראקציה פוליטית ומסחרית עם נהגים בצומת.

כמה רעיונות נוספים כנהג רכב פרטי:
1 - להגביל תחנות בכבישים בינעירוניים לכבישי שירות בלבד ולא לכביש הראשי.
&nbsp
2 - איסור גורף על תחנות או חנייה במעגלי תנועה כולל מחלפים בהם שני גשרים יוצרים מעגל תנועה מעל לכביש. היה דיון בפורום על פתיחת מחלף ראשון מסוג זה בארץ ודיון על מיקום התחנות.
&nbsp
3 - לשקול איסור על מכוניות ידניות. בעיות איתחול ותרבות נהיגה שבה יש "מחיר" לעצירה הופכות אותן למסוכנות בהרבה ממקבילותיהן האוטומטיות. זו דעתי על בסיס טסט ראשון אוטומטי וטסט ראשון ידני.
&nbsp
4 - יישור כבישים, הרחבת שוליים, פס "ויברציה" בשוליים שיגרום לנהגים לחזור לנתיב.
&nbsp
5 - בכל מרחב מיושב כולל במרחב בינעירוני שאינו אוטוסטרדה יש לבנות במקביל לכביש ובשני צדדיו מדרכה ושבילי אופניים. זה יאפשר גישה שאינה תלוייה במינוע לטווחים של קילומטר או שניים בהליכה (עשר דקות עד חצי שעה) ועד 8 קילומטר באופניים (חצי שעת רכיבה). הורדת הצפיפות בכבישים יכולה לתרום לירידה בתאונות.
6- איסור מוחלט על אינטראקציה פוליטית ומסחרית עם נהגים בצומת.
לא חלוקת דגלים, לא מכירת סחורות, ואפילו לא הפגנות בשולי הצומת עם שלטים וסיסמאות. האינטראקציות האלו מסוכנות כי הן פוגעות בריכוז. באירופה זה כמעט ולא קיים (היו "שוטפי חלונות" צועניים מרומניה בצפון מעגלי בלונדון לפני כמה שנים והמשטרה טיפלה בהם)
 

wapy

New member
אני משתתף בוועדות הכנסת מטעם "המשמר החברתי" בכנסת


נותנים גז לבלימת הקטל בכבישים

נותנים גז לבלימת הקטל בכבישים
יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כבל בפתח השימוע הציבורי לבלימת הקטל בדרכים: הסכנה בכבישים גדולה יותר מכל איום ביטחוני אחר
היו"ר כבל: אם מערכת הביטחון הייתה מודיעה שצריך להיערך ל-357 הרוגים בשנה מול אויבנו – מישהו היה מעלה על הדעת לקבל את זה?
ח"כ תמר זנדברג הוסיפה כי במקביל לעלייה בתאונות ב-2015 נוספו 254 אלף מכוניות פרטיות לכבישים, והמסה העיקרית של התאונות היא עדיין כתוצאה מהרכב הפרטי. לכן קראה ח"כ זנדברג לדון גם בקידום התחבורה הציבורית כחלק מהמלחמה בקטל בכבישים.



תאונות הדרכים גבו בשנה החולפת את חייהם של 357 בני אדם.
בממוצע נהרגים51 רוכבי אופנוע בשנה - הסיבה עיקרית -לא רואים אותם. האופנוע שחור, הבגד שחור, הקסדה שחורה והכביש שחור - הפתרון אביזרים המאירים את האופנוע.

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ איתן כבל, פתחה היום בסדרה של דיונים לבלימת הקטל בכבישים, במתכונת שימוע ציבורי בדומה לשימוע מתווה הגז. היו"ר כבל פתח את הדיון ואמר כי הוועדה יוצאת למסע כדי להניח את הנושא על סדר היום הציבורי, במלוא הכוח והעוצמה ולרתום את כל הכוחות למאבק אמיתי. "בלימת הקטל בדרכים היא משימה לאומית"

ח"כ אמיר אוחנה, שסיפר כי היה חוקר תאונות דרכים בצה"ל, הצטרף לדברי היו"ר כבל בפתח הישיבה ואמר כי הוא מגויס למלחמה הזו שאין בה הבדל בין ימין לשמאל. ח"כ תמר זנדברג הוסיפה כי במקביל לעלייה בתאונות ב-2015 נוספו 254 אלף מכוניות פרטיות לכבישים, והמסה העיקרית של התאונות היא עדיין כתוצאה מהרכב הפרטי. לכן קראה ח"כ זנדברג לדון גם בקידום התחבורה הציבורית כחלק מהמלחמה בקטל בכבישים.

בטיחות ללא עלות
חוקר התאונות, משה נקש, הציע לדבר על תכניות בטיחות ללא עלות, וציין כי צעדים כמו השהיית האור האדום ברמזור ומניעת פניה ימינה לכלי רכב ומעבר הולכי רגל במקביל יכולים לחסוך בחיי אדם.

בנוסף, בממוצע נהרגים51 רוכבי אופנוע בשנה - הסיבה עיקרית -לא רואים אותם.האופנוע שחור, הבגד שחור, הקסדה שחורה והכביש שחור - הפתרון אביזרים המאירים את האופנוע.

מלי יזדי, שנפצעה קשה בתאונת פגע וברח ב-2008 בה נהרגה מיטל אהרונסון, אמרה כי "את הפושע שדרס אותנו האשימה רק בהריגה כי טענו שלא הייתה לו כוונה לרצוח, אבל לשתות אלכוהול ולנהוג זה כבר כוונה לרצח – כשאדם עולה שיכור על ההגה זה רצח".

http://main.knesset.gov.il/News/PressReleases/Page...
בשביל ירושלים
ללחוץ כדי לדעת
https://www.facebook.com/wapy.land
ש.ח. ירושלים
אני משתתף בוועדות הכנסת מטעם "המשמר החברתי" בכנסת

אני משתתף בוועדות הכנסת מטעם "המשמר החברתי" בכנסת
בקישור לקט הודעות מפורום אחר בו עלה הנושא
יש בדעתי לרכז את כל ההצעות ולעלות אותם בישיבות הקרובת באופן מסודר.
הישיבה הבאה ביום שלישי הקרוב
אפשר להעלות עוד הצעות עד יום ראשון.
אכין נייר ביום שני ואגיש לוועדה
פורום תחבורה ציבורית
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/180181104/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
פורום אופנועים
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/8/180180416/ספורט_ומוטוריקה/אופנועים
שבת שלום
 

d70

Well-known member
דוגמא לזיכרון קצר של הציבור

נותנים גז לבלימת הקטל בכבישים

נותנים גז לבלימת הקטל בכבישים
יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כבל בפתח השימוע הציבורי לבלימת הקטל בדרכים: הסכנה בכבישים גדולה יותר מכל איום ביטחוני אחר
היו"ר כבל: אם מערכת הביטחון הייתה מודיעה שצריך להיערך ל-357 הרוגים בשנה מול אויבנו – מישהו היה מעלה על הדעת לקבל את זה?
ח"כ תמר זנדברג הוסיפה כי במקביל לעלייה בתאונות ב-2015 נוספו 254 אלף מכוניות פרטיות לכבישים, והמסה העיקרית של התאונות היא עדיין כתוצאה מהרכב הפרטי. לכן קראה ח"כ זנדברג לדון גם בקידום התחבורה הציבורית כחלק מהמלחמה בקטל בכבישים.



תאונות הדרכים גבו בשנה החולפת את חייהם של 357 בני אדם.
בממוצע נהרגים51 רוכבי אופנוע בשנה - הסיבה עיקרית -לא רואים אותם. האופנוע שחור, הבגד שחור, הקסדה שחורה והכביש שחור - הפתרון אביזרים המאירים את האופנוע.

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ איתן כבל, פתחה היום בסדרה של דיונים לבלימת הקטל בכבישים, במתכונת שימוע ציבורי בדומה לשימוע מתווה הגז. היו"ר כבל פתח את הדיון ואמר כי הוועדה יוצאת למסע כדי להניח את הנושא על סדר היום הציבורי, במלוא הכוח והעוצמה ולרתום את כל הכוחות למאבק אמיתי. "בלימת הקטל בדרכים היא משימה לאומית"

ח"כ אמיר אוחנה, שסיפר כי היה חוקר תאונות דרכים בצה"ל, הצטרף לדברי היו"ר כבל בפתח הישיבה ואמר כי הוא מגויס למלחמה הזו שאין בה הבדל בין ימין לשמאל. ח"כ תמר זנדברג הוסיפה כי במקביל לעלייה בתאונות ב-2015 נוספו 254 אלף מכוניות פרטיות לכבישים, והמסה העיקרית של התאונות היא עדיין כתוצאה מהרכב הפרטי. לכן קראה ח"כ זנדברג לדון גם בקידום התחבורה הציבורית כחלק מהמלחמה בקטל בכבישים.

בטיחות ללא עלות
חוקר התאונות, משה נקש, הציע לדבר על תכניות בטיחות ללא עלות, וציין כי צעדים כמו השהיית האור האדום ברמזור ומניעת פניה ימינה לכלי רכב ומעבר הולכי רגל במקביל יכולים לחסוך בחיי אדם.

בנוסף, בממוצע נהרגים51 רוכבי אופנוע בשנה - הסיבה עיקרית -לא רואים אותם.האופנוע שחור, הבגד שחור, הקסדה שחורה והכביש שחור - הפתרון אביזרים המאירים את האופנוע.

מלי יזדי, שנפצעה קשה בתאונת פגע וברח ב-2008 בה נהרגה מיטל אהרונסון, אמרה כי "את הפושע שדרס אותנו האשימה רק בהריגה כי טענו שלא הייתה לו כוונה לרצוח, אבל לשתות אלכוהול ולנהוג זה כבר כוונה לרצח – כשאדם עולה שיכור על ההגה זה רצח".

http://main.knesset.gov.il/News/PressReleases/Page...
בשביל ירושלים
ללחוץ כדי לדעת
https://www.facebook.com/wapy.land
ש.ח. ירושלים
דוגמא לזיכרון קצר של הציבור
שכחתם כבר שבעבר היו 600-700 הרוגים בשנה?
את המלחמה" בתאונות הדרכים כבר נגמרה.

200-300 הרוגים לשנה זה שיעור נמוך מאוד,הן לעומת העבר והן לעומת מדינות אחרות וספק אם ניתן לרדת ממנו.

הפולטיקאים כבר יודעים את הנתונים,אבל זה לא מפריע להם לנסות לשרבב את שמם לצורך כותרת.
 

darkshadow1

New member
ב-2012 נהרגו בתאונות 263 ישראלים, ב-2015 נהרגו 357.

דוגמא לזיכרון קצר של הציבור
שכחתם כבר שבעבר היו 600-700 הרוגים בשנה?
את המלחמה" בתאונות הדרכים כבר נגמרה.

200-300 הרוגים לשנה זה שיעור נמוך מאוד,הן לעומת העבר והן לעומת מדינות אחרות וספק אם ניתן לרדת ממנו.

הפולטיקאים כבר יודעים את הנתונים,אבל זה לא מפריע להם לנסות לשרבב את שמם לצורך כותרת.
ב-2012 נהרגו בתאונות 263 ישראלים, ב-2015 נהרגו 357.
גם אם 2012 הייתה אירוע חריג לטובה, אין ספק שאפשר לרדת בחזרה מתחת ל-300 הרוגים. צריך לזכור שמעבר להצלת חיי אדם- ירידה משמעותית במספר הנפגעים בתאונות דרכים תחסוך למשק מיליארדים: פחות נפגעים משמעותם ביטוחים זולים יותר, פחות עומס על מערכת הבריאות, חיסכון לביטוח לאומי ופחות פקקים.
 

alantan

New member
להפסיק לחפש את הגרוש מתחת לפנס

נותנים גז לבלימת הקטל בכבישים

נותנים גז לבלימת הקטל בכבישים
יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כבל בפתח השימוע הציבורי לבלימת הקטל בדרכים: הסכנה בכבישים גדולה יותר מכל איום ביטחוני אחר
היו"ר כבל: אם מערכת הביטחון הייתה מודיעה שצריך להיערך ל-357 הרוגים בשנה מול אויבנו – מישהו היה מעלה על הדעת לקבל את זה?
ח"כ תמר זנדברג הוסיפה כי במקביל לעלייה בתאונות ב-2015 נוספו 254 אלף מכוניות פרטיות לכבישים, והמסה העיקרית של התאונות היא עדיין כתוצאה מהרכב הפרטי. לכן קראה ח"כ זנדברג לדון גם בקידום התחבורה הציבורית כחלק מהמלחמה בקטל בכבישים.



תאונות הדרכים גבו בשנה החולפת את חייהם של 357 בני אדם.
בממוצע נהרגים51 רוכבי אופנוע בשנה - הסיבה עיקרית -לא רואים אותם. האופנוע שחור, הבגד שחור, הקסדה שחורה והכביש שחור - הפתרון אביזרים המאירים את האופנוע.

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ איתן כבל, פתחה היום בסדרה של דיונים לבלימת הקטל בכבישים, במתכונת שימוע ציבורי בדומה לשימוע מתווה הגז. היו"ר כבל פתח את הדיון ואמר כי הוועדה יוצאת למסע כדי להניח את הנושא על סדר היום הציבורי, במלוא הכוח והעוצמה ולרתום את כל הכוחות למאבק אמיתי. "בלימת הקטל בדרכים היא משימה לאומית"

ח"כ אמיר אוחנה, שסיפר כי היה חוקר תאונות דרכים בצה"ל, הצטרף לדברי היו"ר כבל בפתח הישיבה ואמר כי הוא מגויס למלחמה הזו שאין בה הבדל בין ימין לשמאל. ח"כ תמר זנדברג הוסיפה כי במקביל לעלייה בתאונות ב-2015 נוספו 254 אלף מכוניות פרטיות לכבישים, והמסה העיקרית של התאונות היא עדיין כתוצאה מהרכב הפרטי. לכן קראה ח"כ זנדברג לדון גם בקידום התחבורה הציבורית כחלק מהמלחמה בקטל בכבישים.

בטיחות ללא עלות
חוקר התאונות, משה נקש, הציע לדבר על תכניות בטיחות ללא עלות, וציין כי צעדים כמו השהיית האור האדום ברמזור ומניעת פניה ימינה לכלי רכב ומעבר הולכי רגל במקביל יכולים לחסוך בחיי אדם.

בנוסף, בממוצע נהרגים51 רוכבי אופנוע בשנה - הסיבה עיקרית -לא רואים אותם.האופנוע שחור, הבגד שחור, הקסדה שחורה והכביש שחור - הפתרון אביזרים המאירים את האופנוע.

מלי יזדי, שנפצעה קשה בתאונת פגע וברח ב-2008 בה נהרגה מיטל אהרונסון, אמרה כי "את הפושע שדרס אותנו האשימה רק בהריגה כי טענו שלא הייתה לו כוונה לרצוח, אבל לשתות אלכוהול ולנהוג זה כבר כוונה לרצח – כשאדם עולה שיכור על ההגה זה רצח".

http://main.knesset.gov.il/News/PressReleases/Page...
בשביל ירושלים
ללחוץ כדי לדעת
https://www.facebook.com/wapy.land
ש.ח. ירושלים
להפסיק לחפש את הגרוש מתחת לפנס
כיום מתרכזים באכיפת מהירות בדרכים בינעירוניות שבהן המהירות המותרת 90 קמ"ש פלוס. לא שצריך אפס אכיפה בדרכים אלה, אבל אני פשוט איני רואה מצלמות וניידות מבצעות אכיפה בתוך הערים. שם צריך להיות האכיפה הרצינית.

עקיפה ונהיגה פרועה בתוך רחובות עירוניים, אי ציות לרמזור, אי מתן זכות קדימה להולכי רגל במעבר חציה - היום כבר חובה לעצור אם הולך הרגל עומד על המדרכה עם כוונה ברורה לחצות. אי סבלנות כלפי רוכבי אופניים - עקיפתם בצורה מסוכנת וצמודה או פניה ימינה ממש לפניהם.

לדעתי אלה הסיבות העיקריות להרוגים בתאונות דרכים - כלי רכב ממונע מול הולך רגל או רוכב אופניים. בסיבות הללו צריך לרכז את המאמצים.

כבר כמעט עיקמתי את הפח לכמה מכוניות שסרבו לעצור לי במעבר חציה. אם יש נזק, מדובר בתאונת דרכים שבה הנהג לא נתן זכות קדימה להולך הרגל כך שהאשמה לא תהיה עלי...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ואם יהיה לך נזק, כשתשכב בבי"ח או מתחת לאדמה ישנה מי אשם?


להפסיק לחפש את הגרוש מתחת לפנס
כיום מתרכזים באכיפת מהירות בדרכים בינעירוניות שבהן המהירות המותרת 90 קמ"ש פלוס. לא שצריך אפס אכיפה בדרכים אלה, אבל אני פשוט איני רואה מצלמות וניידות מבצעות אכיפה בתוך הערים. שם צריך להיות האכיפה הרצינית.

עקיפה ונהיגה פרועה בתוך רחובות עירוניים, אי ציות לרמזור, אי מתן זכות קדימה להולכי רגל במעבר חציה - היום כבר חובה לעצור אם הולך הרגל עומד על המדרכה עם כוונה ברורה לחצות. אי סבלנות כלפי רוכבי אופניים - עקיפתם בצורה מסוכנת וצמודה או פניה ימינה ממש לפניהם.

לדעתי אלה הסיבות העיקריות להרוגים בתאונות דרכים - כלי רכב ממונע מול הולך רגל או רוכב אופניים. בסיבות הללו צריך לרכז את המאמצים.

כבר כמעט עיקמתי את הפח לכמה מכוניות שסרבו לעצור לי במעבר חציה. אם יש נזק, מדובר בתאונת דרכים שבה הנהג לא נתן זכות קדימה להולך הרגל כך שהאשמה לא תהיה עלי...
ואם יהיה לך נזק, כשתשכב בבי"ח או מתחת לאדמה ישנה מי אשם?
 

wapy

New member
עַד זֶה מְדַבֵּר וְזֶה בָּא חמישה הרוגים


נותנים גז לבלימת הקטל בכבישים

נותנים גז לבלימת הקטל בכבישים
יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כבל בפתח השימוע הציבורי לבלימת הקטל בדרכים: הסכנה בכבישים גדולה יותר מכל איום ביטחוני אחר
היו"ר כבל: אם מערכת הביטחון הייתה מודיעה שצריך להיערך ל-357 הרוגים בשנה מול אויבנו – מישהו היה מעלה על הדעת לקבל את זה?
ח"כ תמר זנדברג הוסיפה כי במקביל לעלייה בתאונות ב-2015 נוספו 254 אלף מכוניות פרטיות לכבישים, והמסה העיקרית של התאונות היא עדיין כתוצאה מהרכב הפרטי. לכן קראה ח"כ זנדברג לדון גם בקידום התחבורה הציבורית כחלק מהמלחמה בקטל בכבישים.



תאונות הדרכים גבו בשנה החולפת את חייהם של 357 בני אדם.
בממוצע נהרגים51 רוכבי אופנוע בשנה - הסיבה עיקרית -לא רואים אותם. האופנוע שחור, הבגד שחור, הקסדה שחורה והכביש שחור - הפתרון אביזרים המאירים את האופנוע.

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ איתן כבל, פתחה היום בסדרה של דיונים לבלימת הקטל בכבישים, במתכונת שימוע ציבורי בדומה לשימוע מתווה הגז. היו"ר כבל פתח את הדיון ואמר כי הוועדה יוצאת למסע כדי להניח את הנושא על סדר היום הציבורי, במלוא הכוח והעוצמה ולרתום את כל הכוחות למאבק אמיתי. "בלימת הקטל בדרכים היא משימה לאומית"

ח"כ אמיר אוחנה, שסיפר כי היה חוקר תאונות דרכים בצה"ל, הצטרף לדברי היו"ר כבל בפתח הישיבה ואמר כי הוא מגויס למלחמה הזו שאין בה הבדל בין ימין לשמאל. ח"כ תמר זנדברג הוסיפה כי במקביל לעלייה בתאונות ב-2015 נוספו 254 אלף מכוניות פרטיות לכבישים, והמסה העיקרית של התאונות היא עדיין כתוצאה מהרכב הפרטי. לכן קראה ח"כ זנדברג לדון גם בקידום התחבורה הציבורית כחלק מהמלחמה בקטל בכבישים.

בטיחות ללא עלות
חוקר התאונות, משה נקש, הציע לדבר על תכניות בטיחות ללא עלות, וציין כי צעדים כמו השהיית האור האדום ברמזור ומניעת פניה ימינה לכלי רכב ומעבר הולכי רגל במקביל יכולים לחסוך בחיי אדם.

בנוסף, בממוצע נהרגים51 רוכבי אופנוע בשנה - הסיבה עיקרית -לא רואים אותם.האופנוע שחור, הבגד שחור, הקסדה שחורה והכביש שחור - הפתרון אביזרים המאירים את האופנוע.

מלי יזדי, שנפצעה קשה בתאונת פגע וברח ב-2008 בה נהרגה מיטל אהרונסון, אמרה כי "את הפושע שדרס אותנו האשימה רק בהריגה כי טענו שלא הייתה לו כוונה לרצוח, אבל לשתות אלכוהול ולנהוג זה כבר כוונה לרצח – כשאדם עולה שיכור על ההגה זה רצח".

http://main.knesset.gov.il/News/PressReleases/Page...
בשביל ירושלים
ללחוץ כדי לדעת
https://www.facebook.com/wapy.land
ש.ח. ירושלים
עַד זֶה מְדַבֵּר וְזֶה בָּא חמישה הרוגים


לפחות חמישה הרוגים ועשרות נפגעים בתאונת אוטובוס בכביש 1
תאונה קשה בין מחלף לטרון למחלף ענבה: משאית ואוטובוס אגד התנגשו, והתוצאה קשה. לפחות ארבעה נהרגו, בהם ילדים, ויותר מ-20 נפצעו. האוטובוס בקו 402 היה בדרכו מירושלים לבני ברק. כביש 1 נחסם לתנועה לכיוון תל אביב
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4766078,00.html
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה