טוב... אז הגיע הפאנטום-4 ויצאתי לבקר בדיפו הרכבת הקלה בפ"ת

מצב
הנושא נעול.

dctgdctg

Member
טוב... אז הגיע הפאנטום-4 ויצאתי לבקר בדיפו הרכבת הקלה בפ"ת

טוב... אז הגיע הפאנטום-4 ויצאתי לבקר בדיפו הרכבת הקלה בפ"ת
מבט כללי, מגבוה..
מימין - תחנת הרכבת קרית אריה
משמאל, באופק - בית העלמין ירקון



 

dctgdctg

Member
מעיפים מבט מזרחה, לכיוון סגולה וראש העין

טוב... אז הגיע הפאנטום-4 ויצאתי לבקר בדיפו הרכבת הקלה בפ"ת
מבט כללי, מגבוה..
מימין - תחנת הרכבת קרית אריה
משמאל, באופק - בית העלמין ירקון
מעיפים מבט מזרחה, לכיוון סגולה וראש העין
מימין, שכונת אם המושבות

 

dctgdctg

Member
חזרה למבנה הראשי של הדיפו

מעיפים מבט מזרחה, לכיוון סגולה וראש העין
מימין, שכונת אם המושבות
חזרה למבנה הראשי של הדיפו
אני מניח ששם ירוכזו כל הפונקציות המשרדיות וכמובן מרכז הבקרה



 

Bus Nerd

Active member
חשבתי שמרכז הבקרה יהיה מעל תחנת אלרוזורוב בת"א

חזרה למבנה הראשי של הדיפו
אני מניח ששם ירוכזו כל הפונקציות המשרדיות וכמובן מרכז הבקרה
חשבתי שמרכז הבקרה יהיה מעל תחנת אלרוזורוב בת"א
 

dctgdctg

Member
מבני התחזוקה של הקרונות?

טוב... אז הגיע הפאנטום-4 ויצאתי לבקר בדיפו הרכבת הקלה בפ"ת
מבט כללי, מגבוה..
מימין - תחנת הרכבת קרית אריה
משמאל, באופק - בית העלמין ירקון
מבני התחזוקה של הקרונות?
מעט מערבית למבנה הראשי



 

dctgdctg

Member
מערבית משם, עוד מבנים

טוב... אז הגיע הפאנטום-4 ויצאתי לבקר בדיפו הרכבת הקלה בפ"ת
מבט כללי, מגבוה..
מימין - תחנת הרכבת קרית אריה
משמאל, באופק - בית העלמין ירקון
מערבית משם, עוד מבנים
לא לגמרי מזוהים.
ייתכן שאחד מהם ישמש כתחנה?



 
לא, התחנה תהיה קרובה לתחנת הרכבת הכבדה וכנראה

מערבית משם, עוד מבנים
לא לגמרי מזוהים.
ייתכן שאחד מהם ישמש כתחנה?
לא, התחנה תהיה קרובה לתחנת הרכבת הכבדה וכנראה
בכלל מדרום למסילות הרכבת הכבדה.
מלבד המבנה המינהלתי במזרח הדיפו, שאר המבנים אלה מבנים תפעוליים לתחזוקת קרונות הרק"ל.
 

dctgdctg

Member
נראה שהמרכז הזה גדול משמעותית מזה שבגבעה הצרפתית, לא?

לא, התחנה תהיה קרובה לתחנת הרכבת הכבדה וכנראה
בכלל מדרום למסילות הרכבת הכבדה.
מלבד המבנה המינהלתי במזרח הדיפו, שאר המבנים אלה מבנים תפעוליים לתחזוקת קרונות הרק"ל.
נראה שהמרכז הזה גדול משמעותית מזה שבגבעה הצרפתית, לא?
 
לא יודע, אני לא מכיר את הדיפו בגבעה הצרפתית

נראה שהמרכז הזה גדול משמעותית מזה שבגבעה הצרפתית, לא?
לא יודע, אני לא מכיר את הדיפו בגבעה הצרפתית
אפשר לראות במצגת הבאה (לוקח לה זמן לעלות כי זה קובץ גדול), את התוכניות של הדיפו בקרית אריה ולקשר בין התמונות שלך למה שמתואר במצגת.
[URL]http://www.nta.co.il/sites/default/files/%D7%9E%D7%9B%D7%A8%D7%96%200059-2013%20-%20%D7%9E%D7%A6%D7%92%D7%AA%20%D7%9B%D7%A0%D7%A1%20%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%A2%D7%99%D7%9D%2015-1-2014.pdf[/URL]
 

Bus Nerd

Active member
משהו מעניין במצגת הזו שלא שמתי לב אליו קודם

לא יודע, אני לא מכיר את הדיפו בגבעה הצרפתית
אפשר לראות במצגת הבאה (לוקח לה זמן לעלות כי זה קובץ גדול), את התוכניות של הדיפו בקרית אריה ולקשר בין התמונות שלך למה שמתואר במצגת.
[URL]http://www.nta.co.il/sites/default/files/%D7%9E%D7%9B%D7%A8%D7%96%200059-2013%20-%20%D7%9E%D7%A6%D7%92%D7%AA%20%D7%9B%D7%A0%D7%A1%20%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%A2%D7%99%D7%9D%2015-1-2014.pdf[/URL]
משהו מעניין במצגת הזו שלא שמתי לב אליו קודם
יש סוג של "זנב" לאיזור התחנה המתוכננת דרומית לתחנת הרכבת הכבדה שמגיע עד אזורים. למה? זה לא יכול להיות בשביל תחנה נוספת באזורים, הרי אותם אמורה לשרת תחנת "אם המושבות"
 
זו בדיוק הרצועה שכתבתי עליה שנשמרת לצורך מסילה לתחנת

משהו מעניין במצגת הזו שלא שמתי לב אליו קודם
יש סוג של "זנב" לאיזור התחנה המתוכננת דרומית לתחנת הרכבת הכבדה שמגיע עד אזורים. למה? זה לא יכול להיות בשביל תחנה נוספת באזורים, הרי אותם אמורה לשרת תחנת "אם המושבות"
זו בדיוק הרצועה שכתבתי עליה שנשמרת לצורך מסילה לתחנת
הקו האדום ליד תחנת קרית אריה.
 

Bus Nerd

Active member
הבנתי שזו הרצועה הזו, אבל

זו בדיוק הרצועה שכתבתי עליה שנשמרת לצורך מסילה לתחנת
הקו האדום ליד תחנת קרית אריה.
הבנתי שזו הרצועה הזו, אבל
מה שלא הבנתי זה למה יש לרצועה "זנב" שיוצא ממזרח שטח התחנה, "פונה" מעט דרומה, ואז חוזר מערבה ועוד פעם עושה "פנייה" דרומה. מה המטרה? הניחוש היחיד שלי הוא דרך שירות לזמן בניית התחנה, אבל לא היה יותר זול לחבר דרך שירות כזו לחניון בתחנת ר"י? יש אולי הסבר אחר לזנב הזה?
 
אני מניח שזו אכן רצועה לדרך וזה עדיף מאשר להפריע לכניסה

הבנתי שזו הרצועה הזו, אבל
מה שלא הבנתי זה למה יש לרצועה "זנב" שיוצא ממזרח שטח התחנה, "פונה" מעט דרומה, ואז חוזר מערבה ועוד פעם עושה "פנייה" דרומה. מה המטרה? הניחוש היחיד שלי הוא דרך שירות לזמן בניית התחנה, אבל לא היה יותר זול לחבר דרך שירות כזו לחניון בתחנת ר"י? יש אולי הסבר אחר לזנב הזה?
אני מניח שזו אכן רצועה לדרך וזה עדיף מאשר להפריע לכניסה
לתחנת הרכבת ולחניון המערבי של הרכבת.
 

Bus Nerd

Active member
דרומית לתחנת הרכבת הכבדה?

לא, התחנה תהיה קרובה לתחנת הרכבת הכבדה וכנראה
בכלל מדרום למסילות הרכבת הכבדה.
מלבד המבנה המינהלתי במזרח הדיפו, שאר המבנים אלה מבנים תפעוליים לתחזוקת קרונות הרק"ל.
דרומית לתחנת הרכבת הכבדה?
נכון, זה מיקום הגיוני יותר מבחינת נוחות הנוסעים, אבל איך בדיוק יבנו את המסילה לשם? שטח הדפו צר מלהכיל פורטל נוסף שיירד כדי לחצות את מסילת הרכבת הכבדה, מה שאומר שהם יצטרכו לבנות צומת מסילות תת קרקעי מעט צפונית לתחנת "אם המושבות", ועוד מנהרה מקבילה למנהרה המובילה לדפו מדרום למסילת הרכבת הכבדה, שממנה ייצא פורטל לתחנה במפלס הקרקע.
&nbsp
נשמע שהיה הרבה יותר זול אם הם היו בונים רציף בדפו עם גשר הולכי רגל כדי להגיע לתחנת הרכבת הכבדה.
&nbsp
בכל אופן, אם התוכנית היא באמת למקם את התחנה מדרום לתחנת הרכבת הכבדה, לא נראה שהתחילו עבודות בשטח... יש לך מושג איפה (ואם) ניתן למצוא את מסמכי התכנון של התחנה הזו?
 
לא דרומית לתחנת הרכבת הכבדה, אלא דרומית למסילות

דרומית לתחנת הרכבת הכבדה?
נכון, זה מיקום הגיוני יותר מבחינת נוחות הנוסעים, אבל איך בדיוק יבנו את המסילה לשם? שטח הדפו צר מלהכיל פורטל נוסף שיירד כדי לחצות את מסילת הרכבת הכבדה, מה שאומר שהם יצטרכו לבנות צומת מסילות תת קרקעי מעט צפונית לתחנת "אם המושבות", ועוד מנהרה מקבילה למנהרה המובילה לדפו מדרום למסילת הרכבת הכבדה, שממנה ייצא פורטל לתחנה במפלס הקרקע.
&nbsp
נשמע שהיה הרבה יותר זול אם הם היו בונים רציף בדפו עם גשר הולכי רגל כדי להגיע לתחנת הרכבת הכבדה.
&nbsp
בכל אופן, אם התוכנית היא באמת למקם את התחנה מדרום לתחנת הרכבת הכבדה, לא נראה שהתחילו עבודות בשטח... יש לך מושג איפה (ואם) ניתן למצוא את מסמכי התכנון של התחנה הזו?
לא דרומית לתחנת הרכבת הכבדה, אלא דרומית למסילות
כנראה מערבית לתחנת הרכבת הכבדה.
בתכנון נשמרה רצועה לצורך כך.

אני לא יודע עם התכנון הסופי של התחנה הושלם, אבל בעקרון יש שתי אופציות, או צפונית למסילות הרכבת הכבדה ממול לתחנת קרית אריה, או דרומית למסילות ממערב לתחנת הרכבת הכבדה, כאשר אכן יהיה פיצול תת-קרקעי ממערב לדיפו.

העבודות לא החלו כי התכנון של התחנה עוד לא סגור סופית.
ההחלטה על הקמת התחנה התקבלה מאוחר וזה משהו שנוסף למכרז הקמת הדיפו בשלב מאוחר ועוד לפני שהתחנה תוכננה.
 

alantan

New member
לא נראה לי שהתחנה תהיה מדרום אלא בשטח שבין הדיפו למסילות של

לא, התחנה תהיה קרובה לתחנת הרכבת הכבדה וכנראה
בכלל מדרום למסילות הרכבת הכבדה.
מלבד המבנה המינהלתי במזרח הדיפו, שאר המבנים אלה מבנים תפעוליים לתחזוקת קרונות הרק"ל.
לא נראה לי שהתחנה תהיה מדרום אלא בשטח שבין הדיפו למסילות של
רכבת ישראל. שימו לב ל-"future LRT strip" במצגת שהובאה כאן.
 

GLSRA

Active member
המבנים הנוספים מערבית לשני המבנים הם

מערבית משם, עוד מבנים
לא לגמרי מזוהים.
ייתכן שאחד מהם ישמש כתחנה?
המבנים הנוספים מערבית לשני המבנים הם
1. המבנה המוארך הקרוב אלינו בתמונה (מזרחית יותר) הוא מבנה השטיפה לרקלים.
2. המבנה השני הוא מבנה הMOW
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה