מעיפים מבט מזרחה, לכיוון סגולה וראש העיןטוב... אז הגיע הפאנטום-4 ויצאתי לבקר בדיפו הרכבת הקלה בפ"ת
מבט כללי, מגבוה..
מימין - תחנת הרכבת קרית אריה
משמאל, באופק - בית העלמין ירקון
חזרה למבנה הראשי של הדיפומעיפים מבט מזרחה, לכיוון סגולה וראש העין
מימין, שכונת אם המושבות
חשבתי שמרכז הבקרה יהיה מעל תחנת אלרוזורוב בת"אחזרה למבנה הראשי של הדיפו
אני מניח ששם ירוכזו כל הפונקציות המשרדיות וכמובן מרכז הבקרה
עכשיו כשאתה אומר... נשמע נכוןחשבתי שמרכז הבקרה יהיה מעל תחנת אלרוזורוב בת"א
זה המבנה המינהלתי של הדיפועכשיו כשאתה אומר... נשמע נכון
אבל עדיין אין לי הסבר אחר למבנה הגדול יחסית הזה
בדיפו יהיה מרכז בקרה משניחשבתי שמרכז הבקרה יהיה מעל תחנת אלרוזורוב בת"א
מבני התחזוקה של הקרונות?טוב... אז הגיע הפאנטום-4 ויצאתי לבקר בדיפו הרכבת הקלה בפ"ת
מבט כללי, מגבוה..
מימין - תחנת הרכבת קרית אריה
משמאל, באופק - בית העלמין ירקון
מערבית משם, עוד מבניםטוב... אז הגיע הפאנטום-4 ויצאתי לבקר בדיפו הרכבת הקלה בפ"ת
מבט כללי, מגבוה..
מימין - תחנת הרכבת קרית אריה
משמאל, באופק - בית העלמין ירקון
לא, התחנה תהיה קרובה לתחנת הרכבת הכבדה וכנראהמערבית משם, עוד מבנים
לא לגמרי מזוהים.
ייתכן שאחד מהם ישמש כתחנה?
נראה שהמרכז הזה גדול משמעותית מזה שבגבעה הצרפתית, לא?לא, התחנה תהיה קרובה לתחנת הרכבת הכבדה וכנראה
בכלל מדרום למסילות הרכבת הכבדה.
מלבד המבנה המינהלתי במזרח הדיפו, שאר המבנים אלה מבנים תפעוליים לתחזוקת קרונות הרק"ל.
לא יודע, אני לא מכיר את הדיפו בגבעה הצרפתיתנראה שהמרכז הזה גדול משמעותית מזה שבגבעה הצרפתית, לא?
משהו מעניין במצגת הזו שלא שמתי לב אליו קודםלא יודע, אני לא מכיר את הדיפו בגבעה הצרפתית
אפשר לראות במצגת הבאה (לוקח לה זמן לעלות כי זה קובץ גדול), את התוכניות של הדיפו בקרית אריה ולקשר בין התמונות שלך למה שמתואר במצגת.
[URL]http://www.nta.co.il/sites/default/files/%D7%9E%D7%9B%D7%A8%D7%96%200059-2013%20-%20%D7%9E%D7%A6%D7%92%D7%AA%20%D7%9B%D7%A0%D7%A1%20%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%A2%D7%99%D7%9D%2015-1-2014.pdf[/URL]
זו בדיוק הרצועה שכתבתי עליה שנשמרת לצורך מסילה לתחנתמשהו מעניין במצגת הזו שלא שמתי לב אליו קודם
יש סוג של "זנב" לאיזור התחנה המתוכננת דרומית לתחנת הרכבת הכבדה שמגיע עד אזורים. למה? זה לא יכול להיות בשביל תחנה נוספת באזורים, הרי אותם אמורה לשרת תחנת "אם המושבות"
הבנתי שזו הרצועה הזו, אבלזו בדיוק הרצועה שכתבתי עליה שנשמרת לצורך מסילה לתחנת
הקו האדום ליד תחנת קרית אריה.
אני מניח שזו אכן רצועה לדרך וזה עדיף מאשר להפריע לכניסההבנתי שזו הרצועה הזו, אבל
מה שלא הבנתי זה למה יש לרצועה "זנב" שיוצא ממזרח שטח התחנה, "פונה" מעט דרומה, ואז חוזר מערבה ועוד פעם עושה "פנייה" דרומה. מה המטרה? הניחוש היחיד שלי הוא דרך שירות לזמן בניית התחנה, אבל לא היה יותר זול לחבר דרך שירות כזו לחניון בתחנת ר"י? יש אולי הסבר אחר לזנב הזה?
דרומית לתחנת הרכבת הכבדה?לא, התחנה תהיה קרובה לתחנת הרכבת הכבדה וכנראה
בכלל מדרום למסילות הרכבת הכבדה.
מלבד המבנה המינהלתי במזרח הדיפו, שאר המבנים אלה מבנים תפעוליים לתחזוקת קרונות הרק"ל.
לא דרומית לתחנת הרכבת הכבדה, אלא דרומית למסילותדרומית לתחנת הרכבת הכבדה?
נכון, זה מיקום הגיוני יותר מבחינת נוחות הנוסעים, אבל איך בדיוק יבנו את המסילה לשם? שטח הדפו צר מלהכיל פורטל נוסף שיירד כדי לחצות את מסילת הרכבת הכבדה, מה שאומר שהם יצטרכו לבנות צומת מסילות תת קרקעי מעט צפונית לתחנת "אם המושבות", ועוד מנהרה מקבילה למנהרה המובילה לדפו מדרום למסילת הרכבת הכבדה, שממנה ייצא פורטל לתחנה במפלס הקרקע.
 
נשמע שהיה הרבה יותר זול אם הם היו בונים רציף בדפו עם גשר הולכי רגל כדי להגיע לתחנת הרכבת הכבדה.
 
בכל אופן, אם התוכנית היא באמת למקם את התחנה מדרום לתחנת הרכבת הכבדה, לא נראה שהתחילו עבודות בשטח... יש לך מושג איפה (ואם) ניתן למצוא את מסמכי התכנון של התחנה הזו?
לא נראה לי שהתחנה תהיה מדרום אלא בשטח שבין הדיפו למסילות שללא, התחנה תהיה קרובה לתחנת הרכבת הכבדה וכנראה
בכלל מדרום למסילות הרכבת הכבדה.
מלבד המבנה המינהלתי במזרח הדיפו, שאר המבנים אלה מבנים תפעוליים לתחזוקת קרונות הרק"ל.
המבנים הנוספים מערבית לשני המבנים הםמערבית משם, עוד מבנים
לא לגמרי מזוהים.
ייתכן שאחד מהם ישמש כתחנה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.