יש הרבה דברים בגו, אבלמת"צ במנהרת קפלן עזריאלי
מה דעתכם?
ואם למישהו יש תמונה של המת"צ הישן שבוטל בשנת 2000, אשמח להציג אותה בפוסט
אפשר למקם את התחנות בדיוק היכן שממוקמות היוםיש הרבה דברים בגו, אבל
הביקוש לבית קלקא גבוה מאוד בעצמו, ועכשיו זה יעמיס הכל על תחנה אחת , ויגרום לנוסעים ללכת ברגל מעזריאלי לשם (כאלו שרוצים ללכת לשרונה וכו').
בגדול, אני לא רואה סיבה למה להצר את המנהרות ל-3 מסלולי נסיעה במקום ה-4 עם הפרדה היום. מה שכן, יש מספר קווים גדול (הקווים שפונים מ/אל קפלן/גבעת התחמושת לא רבים (אפשר לספור אותם על שתי ידיים (20, 21, 64, 472, 279, 239, גם 63 שגם אז לא היה נכנס למת"צ, 280 ועוד כמה קווים יוממים - הרוב המוחץ יצטרך את המנהרה שהיא לא ארוכה מספיק כדי להפריד את כל הקווים (גם היום יש הרי לפחות 5/6 תחנות בכל כיוון, זה בערך כמעט כל המנהרה לדעתי)
רעיון מעניין, אולי ישים. בהחלט היה נחמד בכמה תוספותמת"צ במנהרת קפלן עזריאלי
מה דעתכם?
ואם למישהו יש תמונה של המת"צ הישן שבוטל בשנת 2000, אשמח להציג אותה בפוסט
זה נראה לי כבר כשסגרו את המת"צ
אתה צודקזה נראה לי כבר כשסגרו את המת"צ
רואים שהאוטובוסים לדרום נוסעים עם כלי הרכב וזה גם נראה חסום.
מענייןמת"צ במנהרת קפלן עזריאלי
מה דעתכם?
ואם למישהו יש תמונה של המת"צ הישן שבוטל בשנת 2000, אשמח להציג אותה בפוסט
זו לא גרסת ניסיו - זו כניסה למערכת הדרכים התת קרקעיות שתיפתחמעניין
אז בעצם אתה אומר שהפתח שיש בקיר של המעבר התת קרקעי מוביל לאיזור קריית הממשלה? מעין גרסת ניסיון שלא צלחה למנהרת לובה אליאב?
 
ואם כבר מדברים על האיזור הזה, מישהו יודע מה זה "מנהרה דרך פתח תקווה הקרייה" שמופיעה לא רחוק מהכניסה למעבר התת קרקעי בGIS של עיריית ת"א? מעל פני הקרקע אין שם רמזים למנהרה במקום בו הקו מסומן.
 
https://gisn.tel-aviv.gov.il/iView2...3,925&back=0&year=2016&overview=0&opacity=0.9
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.