קו 1 של דן אינו מטרוניתאיזה כיף שהפורום עוד פעיל. שאלה
כשהרכבת הקלה בת"א תהיה מוכנה- מה ההבדל בינה לבין המטרונית או איך שלא קוראים לאוטובוסים הארוכים של דן? הרי המסלולים אותם מסלולים, לפחות של קו 1.
שכחתי לתת קישור למסלול הקו האדוםקו 1 של דן אינו מטרונית
אלה אוטובוס מפרקי רגיל בדגם שמופעל בדן רק בקוים 1,189 ושההבדל בינו לאוטובוס מפרקיים אחרים שאין דלת ליד הנהג ושאין תשלום או תיקוף אצל הנהג אחלה במכונות כרטוס.
לגבי המסלול-מסלול הרכבת הקלה בקו האדום צפוי לנסוע שונה מקו 1
בפתח תקוה-יסע דרך:אורלוב ולא דרך בר כוכבא והברון הירש
בתל אביב יסע דרך:יהודה הלוי,איפה שהיום החניות מתחם לגשרים בנווה צדק
וליד מתחם התחנה ולא דרך:חברת החשמל,השומרון,שדרות הר ציון וסלמה.
בבת ים-יהיה מסלול מעט שונה
הפורום הזה הוא מהבודדים ששרדו לאחר המהפכה הסלולריתאיזה כיף שהפורום עוד פעיל. שאלה
כשהרכבת הקלה בת"א תהיה מוכנה- מה ההבדל בינה לבין המטרונית או איך שלא קוראים לאוטובוסים הארוכים של דן? הרי המסלולים אותם מסלולים, לפחות של קו 1.
יוסף מה הקשר לשרשור מה שכתבתה ?הפורום הזה הוא מהבודדים ששרדו לאחר המהפכה הסלולרית
המהפכה הסלולרית של השנים האחרונות חיסלה וקברה את מרבית הפורומים ואתרי האינטרנט שהיו כאן לפניה. והפורום הזה הוא מהבודדים ששרדו את המהפכה הסלולרית.
ולמי שלא הבין, המהפכה הסלולרית היא המהפכה שגרמה להמונים לעבור אל הטלפונים הסלולריים החדשים המודרניים (אייפון וכו...) המותאמים במיוחד לפייסבוק, וזה סוד ההצלחה של הפייסבוק. הפייסבוק הצליח בגלל המהפכה הסלולרית ולא בגלל סיבה אחרת. אם לא היה היום את הטלפונים הסלולרים המודרניים וכולם היו ממשיכים להשתמש ב-PC, אז מרבית הפורומים ואתרי האינטרנט שנכחדו במהפכה הסלולרית היו ממשיכים להתקיים לצד הפייסבוק שלא היה זוכה להגיע למה שהוא כיום.
אני אגב מחקתי את כל חשבונות הפייסבוק שהיו לי לאחר שלדאבוני ראיתי שהפייסבוק זה לא המקום לנהל בו דיונים או ללמוד משם משהו חדש. כמעט כל המשתמשים בפייסבוק עושים זאת כיום מהטלפון הסלולרי ובהיסח דעת. ולכן לא ניתן לנהל שם דיונים רציניים או להתייחס ברצינות לדברים שאנשים כותבים שם בהיסח דעת.
אין כמו הפורומים ואתרי האינטרנט שהיו פעם בעידן ה-PC שהיה לפני המהפכה הסלולרית.
ראי בבקשה את הכותרת של השרשוריוסף מה הקשר לשרשור מה שכתבתה ?
ההבדלים בין הרק"ל לאוטובוסאיזה כיף שהפורום עוד פעיל. שאלה
כשהרכבת הקלה בת"א תהיה מוכנה- מה ההבדל בינה לבין המטרונית או איך שלא קוראים לאוטובוסים הארוכים של דן? הרי המסלולים אותם מסלולים, לפחות של קו 1.
וכמובן נתיב מופרד לחלוטין גם בחלק העליון, ותיעדוף ברמזוריםההבדלים בין הרק"ל לאוטובוס
* בקו האדום תהיה נסיעה מתחת לקרקע, בקטע ארוך בבני ברק-רמת גן-תל אביב. לכן הנסיעה אמורה להיות מהירה יותר ומכאן שזמן הנסיעה קצר יותר.
* קיבולת נוסעים שונה - ברכבת הקלה מספר קרונות. לכן כמות הנוסעים גדולה בכל נסיעה.
* הבדל ברמת זיהום האוויר - רכבת קלה מונעת בחשמל, בהשוואה לדיזל באטובוסים.
תודה לכולםאיזה כיף שהפורום עוד פעיל. שאלה
כשהרכבת הקלה בת"א תהיה מוכנה- מה ההבדל בינה לבין המטרונית או איך שלא קוראים לאוטובוסים הארוכים של דן? הרי המסלולים אותם מסלולים, לפחות של קו 1.
נכחדו בגלל המהפכה הסלולרית ולא בגלל הפייסבוקתודה לכולםעזרתם לי להבין.
ואכן, הרבה פורומים ואתרים פעילים נכחדו בגלל הפייסבוק..
אנחנו פה, לא הולכים לשום מקום!איזה כיף שהפורום עוד פעיל. שאלה
כשהרכבת הקלה בת"א תהיה מוכנה- מה ההבדל בינה לבין המטרונית או איך שלא קוראים לאוטובוסים הארוכים של דן? הרי המסלולים אותם מסלולים, לפחות של קו 1.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.