ביפן מתנצלים שהרכבת יצאה מהתחנה מספר שניות לפני הזמן.

מצב
הנושא נעול.

ניוטראל

Active member
ביפן מתנצלים שהרכבת יצאה מהתחנה מספר שניות לפני הזמן.

ביפן מתנצלים שהרכבת יצאה מהתחנה מספר שניות לפני הזמן.
כתבה שמצאתי. http://m.ynet.co.il/Articles/5261395 פה היה קורה דבר כזה. שרכבת תצא לפני הזמן (אפילו בלי התנצלות (-: על הבריחה)!?!
 

25306yosef

New member
היו כבר פעמים רבות שרכבת יצאה מתחנת ביניים לפני הזמן...

ביפן מתנצלים שהרכבת יצאה מהתחנה מספר שניות לפני הזמן.
כתבה שמצאתי. http://m.ynet.co.il/Articles/5261395 פה היה קורה דבר כזה. שרכבת תצא לפני הזמן (אפילו בלי התנצלות (-: על הבריחה)!?!
היו כבר פעמים רבות שרכבת יצאה מתחנת ביניים לפני הזמן...
במקרה והשעון בתחנת המוצא של הרכבת לא מסונכרן עם השעון האטומי הממשלתי במעבדות לפיסיקה באוניברסיטה העברית (שם ממוקם השעון הממשלתי של מדינת ישראל), עלול להיות מצב שהרכבת תצא מתחנת המוצא לפני הזמן.
 

sweetums

New member
בדן ב"ש זה קורה לא מעט ולכאורה בהתעלמות משרד התחבורה.

ביפן מתנצלים שהרכבת יצאה מהתחנה מספר שניות לפני הזמן.
כתבה שמצאתי. http://m.ynet.co.il/Articles/5261395 פה היה קורה דבר כזה. שרכבת תצא לפני הזמן (אפילו בלי התנצלות (-: על הבריחה)!?!
בדן ב"ש זה קורה לא מעט ולכאורה בהתעלמות משרד התחבורה.
כמובן שבלי ההתנצלות, אלא מה?
 

raya

Well-known member
בדן באר שבע

בדן ב"ש זה קורה לא מעט ולכאורה בהתעלמות משרד התחבורה.
כמובן שבלי ההתנצלות, אלא מה?
בדן באר שבע
האוטובוסים לא תמיד יוצאים בזמן.
קורה די הרבה פעמים שמגיעים 2 אוטובוסים אחד אחרי השני, במקום שיהיה הפרש של 4-7 דקות בינהם.
ובנוסף לזה - לא עוצרים בתחנה, למרות שיש נוסעים.
קרה לי כמה פעמים שקו 4 לא עצר ברגר/פינת ויצמן.
קו 9 עבר בשוק ולא עצר.
 

J e n i e

New member
לפי השעון בפלאפון שלי והשעון בתחנה

ביפן מתנצלים שהרכבת יצאה מהתחנה מספר שניות לפני הזמן.
כתבה שמצאתי. http://m.ynet.co.il/Articles/5261395 פה היה קורה דבר כזה. שרכבת תצא לפני הזמן (אפילו בלי התנצלות (-: על הבריחה)!?!
לפי השעון בפלאפון שלי והשעון בתחנה
אחת הרכבות מרחובות לתל אביב השבוע יצאה כחצי דקה לפני הזמן. גם בפלאפון של חבר שנסע איתי היתה אותה השעה, אז אני מניחה שהיא באמת הקדימה.
השעון ברכבת עצמה הקדים בשלוש דקות.
 

אורי404

New member
יפן עושה רושם כמעניינת מאוד בתחבורה הציבורית ובכלל

ביפן מתנצלים שהרכבת יצאה מהתחנה מספר שניות לפני הזמן.
כתבה שמצאתי. http://m.ynet.co.il/Articles/5261395 פה היה קורה דבר כזה. שרכבת תצא לפני הזמן (אפילו בלי התנצלות (-: על הבריחה)!?!
יפן עושה רושם כמעניינת מאוד בתחבורה הציבורית ובכלל
למשל תיקון בולען וכל הדברים מסביבו (מערכות תשתיות של מים, חשמל ותקשורת) תוך 48 שעות
[URL]https://news.walla.co.il/item/3013838[/URL]
[URL]https://www.haaretz.co.il/news/world/asia/1.3124329[/URL]
[URL]https://www.japan-torii.co.il/%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%95%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99-%D7%AA%D7%95%D7%9A-48-%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%A2%D7%9F-%D7%91%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%94%D7%A2%D7%99%D7%A8.html[/URL]

או ניקיון הרכבת
[URL]https://www.japan-torii.co.il/%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%99%D7%A9-%D7%94%D7%A8%D7%91%D7%94-%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%93-%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%A7%D7%99.html[/URL]
 

sweetums

New member
ביפן לשירות יש חשיבות גבוה מאוד

ביפן לשירות יש חשיבות גבוה מאוד
בד"כ לא מזכירים את העובדה שהשינקנסן שרות פרימיום והכרטיסים יקרים מאוד.

תאגיד השידור היפני (NHK) משדר פעם בחודש את "Japan Railway Journal". חצי שעה באנגלית על קווים מענינים וטכנולוגיות חדשות.
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/tv/japanrailway
ובצורה לא רשמית גם ביוטוב.
 

אורי404

New member
יצא לך להיות בתוך יפן?

ביפן לשירות יש חשיבות גבוה מאוד
בד"כ לא מזכירים את העובדה שהשינקנסן שרות פרימיום והכרטיסים יקרים מאוד.

תאגיד השידור היפני (NHK) משדר פעם בחודש את "Japan Railway Journal". חצי שעה באנגלית על קווים מענינים וטכנולוגיות חדשות.
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/tv/japanrailway
ובצורה לא רשמית גם ביוטוב.
יצא לך להיות בתוך יפן?
על הקישור לתכנית. בהחלט מעניין.
 

darkshadow1

New member
צודק- אבל מדובר על חלופה מעולה לטיסות פנים קצרות.

ביפן לשירות יש חשיבות גבוה מאוד
בד"כ לא מזכירים את העובדה שהשינקנסן שרות פרימיום והכרטיסים יקרים מאוד.

תאגיד השידור היפני (NHK) משדר פעם בחודש את "Japan Railway Journal". חצי שעה באנגלית על קווים מענינים וטכנולוגיות חדשות.
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/tv/japanrailway
ובצורה לא רשמית גם ביוטוב.
צודק- אבל מדובר על חלופה מעולה לטיסות פנים קצרות.
במקרים רבים טיסה תהיה זולה מנסיעה ברכבת- אבל הטיסה עצמה בהרבה פחות נוחה מנסיעה בשינקנסן והנסיעה ברוב המקרים ארוכה בהרבה (אם מחשיבים נסיעות לשדה התעופה, בידוק ביטחוני, המתנה למזוודות וכו').
בכל מקרה, עבור תיירים זה עניין קצת פחות יקר, כי אפשר לרכוש סוג-של כרטיסים שמאפשרים נסיעות בלתי מוגבלות בכל השירותים שמספקות חברות Japan-Rail למיניהן, כולל שינקנסן (פרט לרכבות המהירות ביותר). העלות היא בסביבות 175-250 דולר לשבוע, שזה לא נורא בכלל אם זוכרים שזה תחליף לטיסות פנים.
בכל מקרה, מעניין מאוד מה יקרה אם יקימו את המסילה לאילת- ואז אנשים יגלו שבעצם הכרטיס עולה בערך כמו טיסה ולמשפחה הממוצעת מדובר באופציה יקרה יותר מנסיעה ברכב.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ה-JRPass נותן אפשרות לנסיעה חינם רק בשירותי JR ולא "למיניהן"

צודק- אבל מדובר על חלופה מעולה לטיסות פנים קצרות.
במקרים רבים טיסה תהיה זולה מנסיעה ברכבת- אבל הטיסה עצמה בהרבה פחות נוחה מנסיעה בשינקנסן והנסיעה ברוב המקרים ארוכה בהרבה (אם מחשיבים נסיעות לשדה התעופה, בידוק ביטחוני, המתנה למזוודות וכו').
בכל מקרה, עבור תיירים זה עניין קצת פחות יקר, כי אפשר לרכוש סוג-של כרטיסים שמאפשרים נסיעות בלתי מוגבלות בכל השירותים שמספקות חברות Japan-Rail למיניהן, כולל שינקנסן (פרט לרכבות המהירות ביותר). העלות היא בסביבות 175-250 דולר לשבוע, שזה לא נורא בכלל אם זוכרים שזה תחליף לטיסות פנים.
בכל מקרה, מעניין מאוד מה יקרה אם יקימו את המסילה לאילת- ואז אנשים יגלו שבעצם הכרטיס עולה בערך כמו טיסה ולמשפחה הממוצעת מדובר באופציה יקרה יותר מנסיעה ברכב.
ה-JRPass נותן אפשרות לנסיעה חינם רק בשירותי JR ולא "למיניהן"
ואכן ללא רכבות נוזומי/מיזוחו המהירות
 

darkshadow1

New member
התכוונתי לקבוצת חברות Japan Rail.

ה-JRPass נותן אפשרות לנסיעה חינם רק בשירותי JR ולא "למיניהן"
ואכן ללא רכבות נוזומי/מיזוחו המהירות
התכוונתי לקבוצת חברות Japan Rail.
הרי JR כבר לא קיימת כחברה יחידה. אפשר גם לרכוש Pass עבור חברה ספציפית (נניח רק כזה שמאפשר נסיעות בקווים של JR-East).
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אכן וגם כזה שתקף רק לאזור ספציפי

התכוונתי לקבוצת חברות Japan Rail.
הרי JR כבר לא קיימת כחברה יחידה. אפשר גם לרכוש Pass עבור חברה ספציפית (נניח רק כזה שמאפשר נסיעות בקווים של JR-East).
אכן וגם כזה שתקף רק לאזור ספציפי
http://www.japanrailpass.net/en/purchase.html
&nbsp
עדיף לקניה לפני ההגעה ליפן כי ללא שובר ההחלפה קיים אומנם אפשר לרכוש, אבל זה יהיה יקר יותר במספר אלפים ין
זמין רק לתיירים במעמד ביקור זמני
&nbsp
https://www.jrpass.com/map/138.554077/36.121897/8/5ojp4gfq1JzX3oiwi9iViP0piMSPLJnp0Kq=
&nbsp
תקף גם במונורייל של טוקיו, בקו אומורי-האצ'ינוהה, קאנסווה-טסובאטה וטויאמה-טאקאוקה (ברכבות האיטיות המאספות)
תקף באוטובוסים מקומיים של קבוצת JR (לא באקספרס)
תקף במעבורת JR West למייאג'ימה (המעבורת של JR Kyushu בין Hakata ל-Pusan בקוריאה, לא כלולה)
&nbsp
חלק מהרכבות דורשות תשלום למקום שמור
http://www.japanrailpass.net/en/about_jrp.html#bm_004
&nbsp
&nbsp

 

arseny92

Well-known member
מנהל
...אלא שאם אתה נשאר בתוך תחומי אותה חברה, אפשר גם לא להסתבך

אכן וגם כזה שתקף רק לאזור ספציפי
http://www.japanrailpass.net/en/purchase.html
&nbsp
עדיף לקניה לפני ההגעה ליפן כי ללא שובר ההחלפה קיים אומנם אפשר לרכוש, אבל זה יהיה יקר יותר במספר אלפים ין
זמין רק לתיירים במעמד ביקור זמני
&nbsp
https://www.jrpass.com/map/138.554077/36.121897/8/5ojp4gfq1JzX3oiwi9iViP0piMSPLJnp0Kq=
&nbsp
תקף גם במונורייל של טוקיו, בקו אומורי-האצ'ינוהה, קאנסווה-טסובאטה וטויאמה-טאקאוקה (ברכבות האיטיות המאספות)
תקף באוטובוסים מקומיים של קבוצת JR (לא באקספרס)
תקף במעבורת JR West למייאג'ימה (המעבורת של JR Kyushu בין Hakata ל-Pusan בקוריאה, לא כלולה)
&nbsp
חלק מהרכבות דורשות תשלום למקום שמור
http://www.japanrailpass.net/en/about_jrp.html#bm_004
&nbsp
&nbsp
...אלא שאם אתה נשאר בתוך תחומי אותה חברה, אפשר גם לא להסתבך
עם JRPass כלל (וגם אם לא צריך הרבה נסיעות) כי רכישת כרטיס חכם, אשר עשרה המותגים הראשיים יכולים להיות משומשים כמעט בכל הארץ (חוץ מאיי שיקוקו ואוקינאווה) (כל הכרטיסים תקן תואם ומתקבלים גם אם הסמלים בתחנה אומרים שרק כרטיס מקומי מתקבל - למשל גם אם נאמר שרק pasmo ו-suica נתקבלים (באזור קאנטו וטוקיו), אפשר לשלם גם עם נניח manaca (הכרטיס של נאגויה) בכל זאת) כל עוד אתה נשאר בתוך תחום אותה חברה לאותה נסיעה, יכולה להיות עדיפה ונוחה יותר - טוענים כל סכום ערך צבור (אפשר להכניס מספר מטבעות בו זמנית (חריץ מטבעות גדול, אגב יש שם טריק, שבו גם כאשר צויין שמטבעות של 一円 ו-五円 (1 ו-5) לא נתקבלים, אפשר להכניסם יחד עם מטבעות אחרות, ומיציאת העודף יצא עודף במטבעות גדולות יותר (למשל משני 5 יצא לך 10 אשר אותם אתה יכול להכניס שוב כדי לטעון לכרטיס החכם, כי 10 נתקבלים) ) וזה יאכל ויטען לכרטיס ללא בעיה, כלומר המכונות האלה משומשות גם כמכונות לפריטת כסף), בוחרים יעד, עושים החלפות כמה שרוצים... אם אין מספיק, אפשר להוסיף במכונה בתחום המבוקר לפני יציאה ולתקן תעריף... אם רוצים לעבור לתחום חברה אחרת, נוסעים עד הגבול, יוצאים, רוכשים כרטיס נייר לתחנה של החברה האחרת (אפשר לשלם על ידי הכרטיס החכם את הכרטיס הנייר, כלומר הכרטיס החכם מתקבל כתשלום), לצאת ולהמשיך ע"י אותו הכרטיס החכם על הרכבת הבאה ללא ניירות.... מספטמבר 2017 כרטיסים חכמים החליפו את כרטיסי הנייר בשינקנסן בקווי טוקאידו וסאניו: רוכשים כרטיס באינטרנט באשראי, מזינים מספר כרטיס חכם, כרטיס השינקנסן משתייך לכרטיס זה, נוסעים עם הכרטיס החכם בלבד

 
אכן ביפן שירות לקוחות מעולה ולכך מצפה כל לקוח

ביפן לשירות יש חשיבות גבוה מאוד
בד"כ לא מזכירים את העובדה שהשינקנסן שרות פרימיום והכרטיסים יקרים מאוד.

תאגיד השידור היפני (NHK) משדר פעם בחודש את "Japan Railway Journal". חצי שעה באנגלית על קווים מענינים וטכנולוגיות חדשות.
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/tv/japanrailway
ובצורה לא רשמית גם ביוטוב.
אכן ביפן שירות לקוחות מעולה ולכך מצפה כל לקוח
 

סנוי

New member
צפיתי בתכנית, נחמד! אבל המגישים חייבים להיות רובוטיים?


ביפן לשירות יש חשיבות גבוה מאוד
בד"כ לא מזכירים את העובדה שהשינקנסן שרות פרימיום והכרטיסים יקרים מאוד.

תאגיד השידור היפני (NHK) משדר פעם בחודש את "Japan Railway Journal". חצי שעה באנגלית על קווים מענינים וטכנולוגיות חדשות.
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/tv/japanrailway
ובצורה לא רשמית גם ביוטוב.
צפיתי בתכנית, נחמד! אבל המגישים חייבים להיות רובוטיים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה