היו כבר פעמים רבות שרכבת יצאה מתחנת ביניים לפני הזמן...ביפן מתנצלים שהרכבת יצאה מהתחנה מספר שניות לפני הזמן.
כתבה שמצאתי. http://m.ynet.co.il/Articles/5261395 פה היה קורה דבר כזה. שרכבת תצא לפני הזמן (אפילו בלי התנצלות (-: על הבריחה)!?!
בדן ב"ש זה קורה לא מעט ולכאורה בהתעלמות משרד התחבורה.ביפן מתנצלים שהרכבת יצאה מהתחנה מספר שניות לפני הזמן.
כתבה שמצאתי. http://m.ynet.co.il/Articles/5261395 פה היה קורה דבר כזה. שרכבת תצא לפני הזמן (אפילו בלי התנצלות (-: על הבריחה)!?!
בדן באר שבעבדן ב"ש זה קורה לא מעט ולכאורה בהתעלמות משרד התחבורה.
כמובן שבלי ההתנצלות, אלא מה?
לפי השעון בפלאפון שלי והשעון בתחנהביפן מתנצלים שהרכבת יצאה מהתחנה מספר שניות לפני הזמן.
כתבה שמצאתי. http://m.ynet.co.il/Articles/5261395 פה היה קורה דבר כזה. שרכבת תצא לפני הזמן (אפילו בלי התנצלות (-: על הבריחה)!?!
יפן עושה רושם כמעניינת מאוד בתחבורה הציבורית ובכללביפן מתנצלים שהרכבת יצאה מהתחנה מספר שניות לפני הזמן.
כתבה שמצאתי. http://m.ynet.co.il/Articles/5261395 פה היה קורה דבר כזה. שרכבת תצא לפני הזמן (אפילו בלי התנצלות (-: על הבריחה)!?!
ביפן לשירות יש חשיבות גבוה מאודיפן עושה רושם כמעניינת מאוד בתחבורה הציבורית ובכלל
למשל תיקון בולען וכל הדברים מסביבו (מערכות תשתיות של מים, חשמל ותקשורת) תוך 48 שעות
[URL]https://news.walla.co.il/item/3013838[/URL]
[URL]https://www.haaretz.co.il/news/world/asia/1.3124329[/URL]
[URL]https://www.japan-torii.co.il/%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%95%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99-%D7%AA%D7%95%D7%9A-48-%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%A2%D7%9F-%D7%91%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%94%D7%A2%D7%99%D7%A8.html[/URL]
או ניקיון הרכבת
[URL]https://www.japan-torii.co.il/%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%99%D7%A9-%D7%94%D7%A8%D7%91%D7%94-%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%93-%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%A7%D7%99.html[/URL]
יצא לך להיות בתוך יפן?ביפן לשירות יש חשיבות גבוה מאוד
בד"כ לא מזכירים את העובדה שהשינקנסן שרות פרימיום והכרטיסים יקרים מאוד.
תאגיד השידור היפני (NHK) משדר פעם בחודש את "Japan Railway Journal". חצי שעה באנגלית על קווים מענינים וטכנולוגיות חדשות.
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/tv/japanrailway
ובצורה לא רשמית גם ביוטוב.
צודק- אבל מדובר על חלופה מעולה לטיסות פנים קצרות.ביפן לשירות יש חשיבות גבוה מאוד
בד"כ לא מזכירים את העובדה שהשינקנסן שרות פרימיום והכרטיסים יקרים מאוד.
תאגיד השידור היפני (NHK) משדר פעם בחודש את "Japan Railway Journal". חצי שעה באנגלית על קווים מענינים וטכנולוגיות חדשות.
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/tv/japanrailway
ובצורה לא רשמית גם ביוטוב.
ה-JRPass נותן אפשרות לנסיעה חינם רק בשירותי JR ולא "למיניהן"צודק- אבל מדובר על חלופה מעולה לטיסות פנים קצרות.
במקרים רבים טיסה תהיה זולה מנסיעה ברכבת- אבל הטיסה עצמה בהרבה פחות נוחה מנסיעה בשינקנסן והנסיעה ברוב המקרים ארוכה בהרבה (אם מחשיבים נסיעות לשדה התעופה, בידוק ביטחוני, המתנה למזוודות וכו').
בכל מקרה, עבור תיירים זה עניין קצת פחות יקר, כי אפשר לרכוש סוג-של כרטיסים שמאפשרים נסיעות בלתי מוגבלות בכל השירותים שמספקות חברות Japan-Rail למיניהן, כולל שינקנסן (פרט לרכבות המהירות ביותר). העלות היא בסביבות 175-250 דולר לשבוע, שזה לא נורא בכלל אם זוכרים שזה תחליף לטיסות פנים.
בכל מקרה, מעניין מאוד מה יקרה אם יקימו את המסילה לאילת- ואז אנשים יגלו שבעצם הכרטיס עולה בערך כמו טיסה ולמשפחה הממוצעת מדובר באופציה יקרה יותר מנסיעה ברכב.
התכוונתי לקבוצת חברות Japan Rail.ה-JRPass נותן אפשרות לנסיעה חינם רק בשירותי JR ולא "למיניהן"
ואכן ללא רכבות נוזומי/מיזוחו המהירות
אכן וגם כזה שתקף רק לאזור ספציפיהתכוונתי לקבוצת חברות Japan Rail.
הרי JR כבר לא קיימת כחברה יחידה. אפשר גם לרכוש Pass עבור חברה ספציפית (נניח רק כזה שמאפשר נסיעות בקווים של JR-East).
...אלא שאם אתה נשאר בתוך תחומי אותה חברה, אפשר גם לא להסתבךאכן וגם כזה שתקף רק לאזור ספציפי
http://www.japanrailpass.net/en/purchase.html
 
עדיף לקניה לפני ההגעה ליפן כי ללא שובר ההחלפה קיים אומנם אפשר לרכוש, אבל זה יהיה יקר יותר במספר אלפים ין
זמין רק לתיירים במעמד ביקור זמני
 
https://www.jrpass.com/map/138.554077/36.121897/8/5ojp4gfq1JzX3oiwi9iViP0piMSPLJnp0Kq=
 
תקף גם במונורייל של טוקיו, בקו אומורי-האצ'ינוהה, קאנסווה-טסובאטה וטויאמה-טאקאוקה (ברכבות האיטיות המאספות)
תקף באוטובוסים מקומיים של קבוצת JR (לא באקספרס)
תקף במעבורת JR West למייאג'ימה (המעבורת של JR Kyushu בין Hakata ל-Pusan בקוריאה, לא כלולה)
 
חלק מהרכבות דורשות תשלום למקום שמור
http://www.japanrailpass.net/en/about_jrp.html#bm_004
 
 
ביפן לשירות יש חשיבות גבוה מאוד
בד"כ לא מזכירים את העובדה שהשינקנסן שרות פרימיום והכרטיסים יקרים מאוד.
תאגיד השידור היפני (NHK) משדר פעם בחודש את "Japan Railway Journal". חצי שעה באנגלית על קווים מענינים וטכנולוגיות חדשות.
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/tv/japanrailway
ובצורה לא רשמית גם ביוטוב.
צפיתי בתכנית, נחמד! אבל המגישים חייבים להיות רובוטיים?ביפן לשירות יש חשיבות גבוה מאוד
בד"כ לא מזכירים את העובדה שהשינקנסן שרות פרימיום והכרטיסים יקרים מאוד.
תאגיד השידור היפני (NHK) משדר פעם בחודש את "Japan Railway Journal". חצי שעה באנגלית על קווים מענינים וטכנולוגיות חדשות.
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/tv/japanrailway
ובצורה לא רשמית גם ביוטוב.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.