NIMBY אולטמטיבי בשכונת נווה זמר ברעננה, תושבים ביטלו קווים

מצב
הנושא נעול.

jp3raptor

Member
NIMBY אולטמטיבי בשכונת נווה זמר ברעננה, תושבים ביטלו קווים

NIMBY אולטמטיבי בשכונת נווה זמר ברעננה, תושבים ביטלו קווים
חלק מתושבי השכונה טוענים כי החל מהשבוע התגברה תנועת האוטובוסים בתוך השכונה ושהם חונים במסוף מאולתר שנסלל ברחוב נעמי שמר. התושבים מספרים כי בתב"ע לא תוכנן מסוף כזה ומספר האוטובוסים שנכנסים לשכונה עולה על מה שסוכם עם העירייה.

הסיפור המלא
https://www.tzomet-ran.co.il/news/17809

העירייה התקפלה והקווים יפסיקו להיכנס לתוך נווה זמר
 

telaviv202

New member
דווקא לא ברור למה בכלל הקימו שם תחנה סופית לאוטובוסים

NIMBY אולטמטיבי בשכונת נווה זמר ברעננה, תושבים ביטלו קווים
חלק מתושבי השכונה טוענים כי החל מהשבוע התגברה תנועת האוטובוסים בתוך השכונה ושהם חונים במסוף מאולתר שנסלל ברחוב נעמי שמר. התושבים מספרים כי בתב"ע לא תוכנן מסוף כזה ומספר האוטובוסים שנכנסים לשכונה עולה על מה שסוכם עם העירייה.

הסיפור המלא
https://www.tzomet-ran.co.il/news/17809

העירייה התקפלה והקווים יפסיקו להיכנס לתוך נווה זמר
דווקא לא ברור למה בכלל הקימו שם תחנה סופית לאוטובוסים
יותר הגיוני שהיה מוקם מסוף אוטובוסים כל שהוא ליד תחנת רכבת רעננה מערב, ומשם היו יוצאים אוטובוסים אל השכונות השונות של רעננה (ובהם גם קו אוטובוס אחד לתוך שכונת נווה זמר) בדומה למסוף המרכזי ליד תחנת רעננה דרום.

אבל בפועל עיריית רעננה הקימה מעין מסוף בנווה זמר והכניסה לשם יותר מדי קווים ישירים אל תחנות הרכבת (4 קווים!) -בעוד ביתר השכונות של רעננה נותרה נגישות מועטה למדי אל הרכבת באמצעות אוטובוסים ישירים.

כמו תמיד, תכנון לקוי.
 

סנוי

New member
אבל זה לא מצדיק את ביטול הקווים!

דווקא לא ברור למה בכלל הקימו שם תחנה סופית לאוטובוסים
יותר הגיוני שהיה מוקם מסוף אוטובוסים כל שהוא ליד תחנת רכבת רעננה מערב, ומשם היו יוצאים אוטובוסים אל השכונות השונות של רעננה (ובהם גם קו אוטובוס אחד לתוך שכונת נווה זמר) בדומה למסוף המרכזי ליד תחנת רעננה דרום.

אבל בפועל עיריית רעננה הקימה מעין מסוף בנווה זמר והכניסה לשם יותר מדי קווים ישירים אל תחנות הרכבת (4 קווים!) -בעוד ביתר השכונות של רעננה נותרה נגישות מועטה למדי אל הרכבת באמצעות אוטובוסים ישירים.

כמו תמיד, תכנון לקוי.
אבל זה לא מצדיק את ביטול הקווים!
אפילו שהעירייה כביכול 'העמיסה' על השכונה, הם צריכים להגיע להסדר עם אנשים נורמלים ולא עם ה-NIMBY שהורסים לכולם, הם לא מבינים את ההשלכות?
 

telaviv202

New member
ממה שראיתי, חלק מהקווים בכל מקרה מיותרים

אבל זה לא מצדיק את ביטול הקווים!
אפילו שהעירייה כביכול 'העמיסה' על השכונה, הם צריכים להגיע להסדר עם אנשים נורמלים ולא עם ה-NIMBY שהורסים לכולם, הם לא מבינים את ההשלכות?
ממה שראיתי, חלק מהקווים בכל מקרה מיותרים
למשל קו 52 יוצא מנווה זמר ועושה את אותו המסלול שמבצע קו 6 שמתחיל לפניו באזור התעשייה דרך וויצמן.

קו 51 נוסע משכונת נווה זמר דווקא לרעננה דרום (בעוד שלבתים הקרובים יותר יש פחות נגישות ישירה לרכבת הזו).

קווים 9 ו-19 שמשרתים את מזרח הרצליה בכלל לא רלוונטיים לרעננה, וסתם האריכו אותם עד לנווה זמר (הם היו אמורים לסיים ברכבת). במקום כל הקווים האלה, אפשר להכניס את קו 6 לנווה זמר ואולי גם להוריד אותו לאחוזה ולמרכז העיר.

אני אמנם רחוק מלהצדיק את המתלוננים או את הסיבות המגוחכות לתלונות שלהם ("אין אוטבוסים חשמליים"), אבל התכנון פה מלכתחילה היה לקוי ובמקרה הזה הקולניים הצביעו על כך בצורה שקלעה למטרה.
 

אורי404

New member
קו 51 טוב להגעה למרכז רעננה

ממה שראיתי, חלק מהקווים בכל מקרה מיותרים
למשל קו 52 יוצא מנווה זמר ועושה את אותו המסלול שמבצע קו 6 שמתחיל לפניו באזור התעשייה דרך וויצמן.

קו 51 נוסע משכונת נווה זמר דווקא לרעננה דרום (בעוד שלבתים הקרובים יותר יש פחות נגישות ישירה לרכבת הזו).

קווים 9 ו-19 שמשרתים את מזרח הרצליה בכלל לא רלוונטיים לרעננה, וסתם האריכו אותם עד לנווה זמר (הם היו אמורים לסיים ברכבת). במקום כל הקווים האלה, אפשר להכניס את קו 6 לנווה זמר ואולי גם להוריד אותו לאחוזה ולמרכז העיר.

אני אמנם רחוק מלהצדיק את המתלוננים או את הסיבות המגוחכות לתלונות שלהם ("אין אוטבוסים חשמליים"), אבל התכנון פה מלכתחילה היה לקוי ובמקרה הזה הקולניים הצביעו על כך בצורה שקלעה למטרה.
קו 51 טוב להגעה למרכז רעננה
רחוב אחוזה ואזורים אחרים.היום שלו בתחנת הרכבת לדעתי הגיוני. זה כדי שאנשים שעולים בקרן היסוד או באזורים אחרים, יוכלו להגיע לרכבת.
אם הוא יקוצר למסוף האוטובוסים, זה מה שייעשה טוב על הלב לתושבי נווה זמר?

גם קו 52 טוב, כקו אמין מהשכונה לאזורים אחרים. אם קו 6 ייכנס לנווה זמר, זה כנראה יאריך את הנסיעה עבור חלק גדול מהנוסעים. אז גם יכולים לטעון (בצדק או שלא), מדוע קו אחד מבצע שימושים שונים.

לגבי קו 9 ו-19. כאן אני מסכים, שפחות היה נכון שתחנת הקצה תהיה נווה זמר. אולי עדיף שתחנת הקצה תהיה תחנת הרכבת המערבית או אזור התעשייה ברעננה.
 

alantan

New member
לגבי 9 ו-19, הארכתם היא מהלך נכון, כי הם מקשרים מוקדים רבים

ממה שראיתי, חלק מהקווים בכל מקרה מיותרים
למשל קו 52 יוצא מנווה זמר ועושה את אותו המסלול שמבצע קו 6 שמתחיל לפניו באזור התעשייה דרך וויצמן.

קו 51 נוסע משכונת נווה זמר דווקא לרעננה דרום (בעוד שלבתים הקרובים יותר יש פחות נגישות ישירה לרכבת הזו).

קווים 9 ו-19 שמשרתים את מזרח הרצליה בכלל לא רלוונטיים לרעננה, וסתם האריכו אותם עד לנווה זמר (הם היו אמורים לסיים ברכבת). במקום כל הקווים האלה, אפשר להכניס את קו 6 לנווה זמר ואולי גם להוריד אותו לאחוזה ולמרכז העיר.

אני אמנם רחוק מלהצדיק את המתלוננים או את הסיבות המגוחכות לתלונות שלהם ("אין אוטבוסים חשמליים"), אבל התכנון פה מלכתחילה היה לקוי ובמקרה הזה הקולניים הצביעו על כך בצורה שקלעה למטרה.
לגבי 9 ו-19, הארכתם היא מהלך נכון, כי הם מקשרים מוקדים רבים
ובמקום להיות רק קווי הזנה לרכבת, מקשרים ישירות עם הרצליה.
 

Bus Nerd

Active member
יש מסוף קטן ברעננה מערב

דווקא לא ברור למה בכלל הקימו שם תחנה סופית לאוטובוסים
יותר הגיוני שהיה מוקם מסוף אוטובוסים כל שהוא ליד תחנת רכבת רעננה מערב, ומשם היו יוצאים אוטובוסים אל השכונות השונות של רעננה (ובהם גם קו אוטובוס אחד לתוך שכונת נווה זמר) בדומה למסוף המרכזי ליד תחנת רעננה דרום.

אבל בפועל עיריית רעננה הקימה מעין מסוף בנווה זמר והכניסה לשם יותר מדי קווים ישירים אל תחנות הרכבת (4 קווים!) -בעוד ביתר השכונות של רעננה נותרה נגישות מועטה למדי אל הרכבת באמצעות אוטובוסים ישירים.

כמו תמיד, תכנון לקוי.
יש מסוף קטן ברעננה מערב
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה