אני לא משוכנע שזה כזה נהדר
לאחרונה עברתי לאזניות Lightspeed Zulu 2 במקום ה-Bose Aviation X בהן השתמשתי עד עתה - ואני מאוד אוהב את ה-Zulu 2. ה-ANR מצויין, האזניות נוחות יותר מה-Bose (לפחות ה-X, אני לא יכול לומר לגבי ה-A20), ובהחלט רציתי Bluetooth, בעיקר ב-X-Countries ארוכים.
 
כעת לגבי המוצר הספציפי הזה. באוזניות המסתמכות על ANR באופן כמעט בלעדי, כאשר הולכות הסוללות - האוזניות חצי לא שימושיות יותר. בעבור ה-Zulu, יש לי סט סוללות נוסף. אבל פה - הסוללה היא נטענת, אין סט סוללות נוסף, ואף חמור מכך, יש סוללה (נטענת) אחת לאזניות וסוללה (נטענה) נוספת למשדר (ראיתי שיש כבל לגיבוי, אבל בכל זאת, אני לא רוצה להתחיל להתעסק עם חיבור מחדש בזמן טיסה). את שתיהן צריך לזכור לטעון. בנוסף לזה, כולם (כולל Lightspeed) מנסים להפחית ככל הניתן את משקל האזניות, מתוך הבנה שזה גורם חשוב בנוחות. אבל ב-Tango הראש שלך סוחב גם את הסוללה הנטענת (והמשקל - כ-20% גבוה מה-Zulu 2 ואף יותר מה-PFX).
 
לגבי מה זה חוסך - הכבלים "המעצבנים" נ