אוזניות ללא כבלים

טל ר

New member
אני לא משוכנע שזה כזה נהדר

לאחרונה עברתי לאזניות Lightspeed Zulu 2 במקום ה-Bose Aviation X בהן השתמשתי עד עתה - ואני מאוד אוהב את ה-Zulu 2. ה-ANR מצויין, האזניות נוחות יותר מה-Bose (לפחות ה-X, אני לא יכול לומר לגבי ה-A20), ובהחלט רציתי Bluetooth, בעיקר ב-X-Countries ארוכים.
&nbsp
כעת לגבי המוצר הספציפי הזה. באוזניות המסתמכות על ANR באופן כמעט בלעדי, כאשר הולכות הסוללות - האוזניות חצי לא שימושיות יותר. בעבור ה-Zulu, יש לי סט סוללות נוסף. אבל פה - הסוללה היא נטענת, אין סט סוללות נוסף, ואף חמור מכך, יש סוללה (נטענת) אחת לאזניות וסוללה (נטענה) נוספת למשדר (ראיתי שיש כבל לגיבוי, אבל בכל זאת, אני לא רוצה להתחיל להתעסק עם חיבור מחדש בזמן טיסה). את שתיהן צריך לזכור לטעון. בנוסף לזה, כולם (כולל Lightspeed) מנסים להפחית ככל הניתן את משקל האזניות, מתוך הבנה שזה גורם חשוב בנוחות. אבל ב-Tango הראש שלך סוחב גם את הסוללה הנטענת (והמשקל - כ-20% גבוה מה-Zulu 2 ואף יותר מה-PFX).
&nbsp
לגבי מה זה חוסך - הכבלים "המעצבנים" נ
 
הכול נכון. אבל אותי הכבלים מעצבנים ומסרבלים

ואנחנו בלאו הכי טוענים כל מיני דברים בטיסה ואני מניח שאפשר לטעון גם את המשדר והאוזניות.
גם ביצרני הטלפונים כמו שאת יודע עברו לבטרייה מובנית. זה כנראה חוסך להם תקלות ומקום.
&nbsp
גם אני משתמש בזולו וממש נהנה משימושם ותוספת ה-BT. בלאו הכי לא אחליף בקרוב ועד אז נקרה איך המוצר מתרומם.
&nbsp
 

טל ר

New member
נראה שההודעה שלי נחתכה בסופה

אבל הבנת את שרציתי לומר - הכבלים לא מפריעים לי יותר מדי. נראה לי שיותר משהם מפריעים לי, אגלה ששכחתי את ה"חצי השני" (המשדר) במטוס, וזה יפריע לי עוד יותר...
 
למעלה