אין מצב שהוא ידע מה קורה ובחר ללכת
לדעתי אין מצב שהוא ידע מה קורה, הבין שהוא עם גלגלים מעלה, הבין שהוא נגע עם הפרופלורים, ואז החליט ללכת סביב, כדי למזער את הנזק. החלטה כזו היא כמו התאבדות, והיא בלתי סבירה, גם אם נכניס את אלמנט הלחץ של הרגע, שלפעמים גורם לנו לקבל החלטה מהר, אבל החלטה רעה. החלטה ללכת סביב עם פרופלורים פגועים, אולי מנוע פגוע, ועל אחת כמה וכמה בדו-מנועי, כאשר קרוב לודאי שהנזק איננו בדיוק סימטרי, היא בלתי סבירה לחלוטין. אני כמעט בטוח, שאילו הטייס היה מבין מה קרה בשלב ההצפה, הוא לא היה בוחר ללכת סביב. כמו כן, בלתי סביר שהמטוס נגע עם גחונו במסלול (כפי שנכתב פה למעלה, בנימה כמעט של איזו שמחה לאיד). גם לפי אורך הכיפוף (5 ס"מ?) של הלהבים, וגם בגלל שהמטוס הצליח ללכת סביב. הרבה יותר סביר שכל גוף המטוס היה באויר, ברגע שהטייס החליט ללכת סביב. כך שלדעתי, לא היתה כאן איזה החלטה מודעת שהצליחה. נראה יותר כמו שהיתה החלטה של רגע, על סמך חשד לא ידוע, שבדיעבד, היתה החלטה רעה מאוד, שנגמרה במזל גדול. אבל בטח לא היתה לטייס תמונת הנזק האמיתי, והסיבה לנזק, כאשר בחר ללכת סביב. דעתי בלבד כמובן.