שיקגו - מלון הילטון באילת

אור2221

New member
שיקגו - מלון הילטון באילת

קיבלתי את ההמלצה כאן, אז מן הראוי שאחזור עם הדיווח.

הביקור במלון היה נוראי, אז לא ניכנס לזה, אבל למרות שירות בעייתי ואיטי ביותר (שמאפיין את המלון), האוכל היה מאוד טעים.

הביקור היה לרגל השתלמות בה השתתף המשרד, אז הארוחה הייתה מה שנקרא על חשבון הברון, המשרד סגר תפריט עם המקום (230 לאדם אאל"ט), זה לא מנע מהם לשים תפריטים על השולחן בניגוד לסיכום וגם להביא לנו תפריטי קינוחים.

אוכל - מנות שרינג.

ראשונות. מנות נדיבות ביותר.

שיקאגו ווינגס, כנפי עוף חרוכות בקרמל צ'ילי וקריספי שום - יאם.

סלט שיקאגו - עלים ירוקים, נתחוני עוף צרובים, עגבניות שרי, בזיליקום ובצל מוגש ברוטב חרדל ודבש (!!! לא יכולנו להפסיק לאכול ממנו, טעים מאוד, נתחונים קריספים והסלט מאוד מאוד נדיב).

קרפצ'ו - מבשר עגל צעיר, משוח בשמן זית משובח, בלסמי ומלח ים אטלנטי, מוגש עם סלט ארוגולה ותחמיץ בלסמי - טעים.

לעיקריות - ארוחת קצבים זוגיות X 2
על משטח ברזל לוהט יוגשו כ- 1 ק"ג בשר משובח : אנטריקוט, סינטה, שיפודי פילה, נקניקיות צ'וריסוס, שקדי עגל, מיני בורגר, ופרגית צלויה בליווי בצל אדום בגריל, רוטב צ'ימיצורי וציר בקר - הבשר היה עשוי טוב (לא נשאלנו למידת עשיה, אבל לא היה עשוי יותר מדי), עסיסי וכולם אכלו בהנאה מרובה.

שתינו שניים-שלושה בקבוקי יין. קשה לי לשחזר מה בדיוק.

לקינוחים אכלנו:

עוגת ולרונה - סופלה שוקולד חם מ-70% מוצקי קקאו "ולרונה" מוגש בליווי גלידת קרמל ושברי פקאן מסוכרים - כולם מאוד אהבו.

קרם ברולה קוקוס בשילוב בננות מוקפצות וביסקוויט שקדים ברוטב קינמון עדין - אין מה לעשות, מרגישים שזה קינוח פרווה, אבל במגבלות הז'אנר היה בסדר.

סורבה פירות- מבחר של סורבה פירות בטעמים על מצע בצק תחרה של שקדים וקרמל - יותר בינוני.

אחזור למסעדה אם אבקר באילת ואהיה זקוקה למסעדה כשרה.
 

גסטרו

New member
הייתי פעם אחת בהילטון בכנס- היה סביר לא מלהיב

למען כנסים עתידיים (שלא יהיו שם) -אשמח אם תפרטי על הבקור במלון עצמו.
 

אור2221

New member
אז ככה - הבעיה המרכזית הייתה השירות

יש השתלמות קבועה (האגודה למשפט העבודה) שהמשרד שלי השתתף בה, אבל בגלל שכולנו סגרנו רק ללילה אחד (הכנס הוא שני לילות), ההזמנה לא בוצעה דרך האגודה אלא ישירות מול מרכז ההזמנות של המלון. שבעה חדרים.

אנחנו הגענו בסביבות 12 למלון, ולמרות שהיו לנו וואוצרים איתנו, הם לא איתרו את ההזמנות בגלל "באג במערכת המיחשוב". "זה יקח זמן" כמה זמן? "לא יודעים".
בקבלה היו חמוצים, היו לא נעימים, ולא התנהגו כאילו קרתה להם פשלה בלתי נתפסת, אלא כאילו אנחנו מעצבנים שעומדים להם על הראש.
הלא בסופו של דבר, היו וואוצרים, אז מה לוקח כ"כ הרבה זמן? אף אחד לא הסביר. לא היה שום מנהל בחוץ.

עמדנו 3/4 השעה בקבלה, אח"כ הלכנו לאכול צהריים במלון אחר (חלק מהדיל של הכנס). חזרנו אחר שעה +, עדיין עובדים על ההזמנות. אמרנו להם, שהקבוצה השנייה מאיתנו, שכוללת גם את בעלת המשרד, בדר"כ, והנה השמות שלהם, אז שיתחילו לעבוד על איתור ההזמנות שלהם בינתיים.
לא. צריך לחכות שהם יגיעו, אי אפשר להתחיל "לאתר את ההזמנות שלהם" עד שהם לא יציגו וואוצרים...

חולפת חצי שעה, השעה בערך שתיים ורבע. הקבוצה השנייה מגיעה... כמובן שהבעיה עדיין לא פתורה. בשלב זה הם התחילו לומר שמה פתאום יש לנו תלונות, קבלת חדרים רק בשלוש. אז ניסינו להסביר שיש הבדל בין לעשות צ'ק אין לחדר ספציפי ולקבל את החדר מאוחר יותר, מאשר לא לעשות את הצ'ק אין ושאין לך חדר משויך ולא מאתרים לך את ההזמנה. לא עבד. הם לא הסכימו לשלוח מנהל החוצה, ודיברנו כל הזמן עם אותו פקיד קבלה.

בינתיים הם איתרו חלק מההזמנות - שכולן היו אמורות להיות משולמות מכרטיס האשראי של בעלת המשרד... אבל הם עדיין חייבו כל אחד מאיתנו לעשות צ'ק אין בנפרד, לרשום את הפרטים האישיים ולתת צילום ת.ז (הא?)... זה לקח המון זמן, ואת זה כנראה לא היה אפשר לעשות עד אותו הרגע...

אז גם הגיעה השעה שלוש - ואז הפקיד הצביע לעבר השלט שאומר "קבלת חדרים *החל* משלוש כאילו שזה אומר שיש להם זכות למסור חדרים גם אחרי שלוש... וגם אמר שרק אחרי השעה חמש יש לנו זכות להתלונן.
בינתיים היינו צריכים כבר להיכנס לכנס, אז בסופו של דבר קיבלנו את החדרים רק כשהכנס נגמר, בסביבות שבע (למרות שההגינות מחייבת לומר שסביר שהם היו מוכנים עוד קודם).
לא שזה עזר, היו פחים מלאים בשירותים בחדרים...

לטענתם, הם פיצו אותנו ונתנו חדרים בקומה משודרגת... א. אני לא הייתי באותה קומה כמו האחרים. ב. אף אחד לא הסביר שזה כביכול הפיצוי ג. אני מניחה שאלו החדרים היחידים שהיו להם פנויים...

אח"כ המשיכו והיו כל מיני פאדיחות, היה סיכום מראש (עוד לפני הכנס) שאנחנו אוכלים במסעדת המלון ולא בחדר האוכל, ובהתאם מחיר הארוחה בחדר האוכל אמורה הייתה להיות מקוזזת ממחיר הארוחה במסעדה. אבל אף אחד במסעדה לא היה מיודע על זה, לקח להם לפחות חצי שעה להבין מה בדיוק צריך לקזז ואיך לעשות את זה.... אוי ויי.

אח"כ לי גם היו בעיות שהיו קשורות לשירות. בגלל שהיה צריך לעשות צ'קאווט ב-12:00 והיה לי מסאז מוזמן לאחת, לא היה לי מקום להתקלח בו, ביקשתי לאפשר לי צ'ק אווט מאוחר לאור השעה בה קיבלתי את החדר - כמובן שלא איפשרו. שאלתי האם בספא יש מקלחת עם שמפו שניתן להתקלח שם, ענו בחיוב בקבלה.

אחרי המסאז, כשאני עם שמן בשיער וחלוק ולא הרבה מעבר, שאלתי בספא אבל הם אמרו לי שאין שם שמפו במקלחות, רק מים זורמים... (וזה מלון 5 כוכבים, כן?)
כבר הייתי מיואשת מהם ועל סף דמעות, אבל מזל שהבחורה בספא גילתה תושיה, הלכה למשק בית והביאה לי שמפו ומרכך בבקבוקים קטנים. נפלאה, מאוד הודיתי לה.

אח"כ כבר לא נשאר לי המון זמן לפני שהייתי צריכה לעזוב לשדה, הלכתי לבריכה ורציתי לאכול שם ג'אנק. קניתי ארוחת המבורגר ב-55 ש"ח. כשהלכתי מסביב לאזור ההזמנות הבנתי שיש אדם אחד שמשרת בערך 25 אנשים והוא מן הסתם לא עומד בקצב. ישר עשיתי אחורה פנה, הלכתי לבחורה וביקשתי זיכוי (שילמתי באשראי), כי יש עומס גדול בתור ואני לא אספיק לאכול כלום...אופס, מערכת המחשב קרסה. עוד חמש דקות היא "תסתדר". שאלתי אותה איך היא יודעת את זה, כי מערכות לפעמים קורסות ולא מסתדרות, אז היא אמרה שאיש המחשבים בטח יגיע תוך 5 דקות. אמרתי לה שאם איש המחשבים מגיע תוך רבע שעה אני צנצנת. 30 דקות אחרי עוד לא קיבלתי אוכל ואיש מחשבים עוד לא היה וכמובן שגם זיכוי לא היה... בשלב מסויים הגיע עוד איש צוות לסייע לבחור המסכן שחטף צעקות...קיבלתי ארוחה 10 דקות לפני שהייתי צריכה לצאת לשדה ולא נהניתי ממנה בכלל.

אני ממש לא מהקוטריות, אבל מזמן לא נתקלתי ברמת שירות כל כך עלובה. חסר שם בעל-בית בצורה מאוד מורגשת.
 

החתולית

New member
נשמע כמו צוות קבלה מאד לא מקצועי

צוות מקצועי היה מזמין אתכם לשבת בלובי, מגיש לכם מיץ או קפה, ומאתר את ההזמנות במהירות וביעילות. תקלות יכולות לקרות, והחכמה היא לדעת איך לפתור אותן באופן שבו הלקוח יהיה מרוצה.
 

אור2221

New member
כן.

לגיטימי שתהיה תקלה, אבל בהינתן וואוצרים, התקלה היא כולה של המלון, וצריך לתת ללקוחות הרגשה טובה. יש בהילטון (גיליתי אח"כ) Executive lounge, יש כל מיני פינוקים שבדר"כ נותנים לחברים במועדון הלקוחות, אם היו מציעים משהו, הכל היה נראה אחרת.

אבל בקושי הייתה התנצלות.
 

foofoo77

New member
זה נשמע לי כל כך הזוי

איך יתכן שהוא סירב לקרוא למנהל?
אני פשוט הייתי מרימה טלפון למרכז ההזמנות ומרימה את מנהלת ההזמנות שתרוץ לסדר את העניינים.
תכתבי מכתב תלונה שמפרט את כל מה שכתבת כאן בצורה מסודרת ליחסי ציבור של המלון ותראי מה יקרה.
 

אור2221

New member
היא הגיעה בסוף

לדבריו, היא "עסוקה במשרד" בציוות אנשים לחדרים... ואח"כ היא הייתה בישיבה.

כשהיא יצאה בסוף, היא הייתה טיפטיפה יותר שירותית, אבל גם היא לא הציעה שום דבר כפיצוי... הגילוי הנאות מחייב, שהיא כביכול נתנה לי הנחה בספא... אבל זה לא כ"כ פשוט. עקרונית, הגיעה לי הנחה מהמלון (של 15% - זה כמה עשרות ש"ח) במסגרת הכנס. זה חלק מהעיסקה.

לטענתה, בגלל שהמשרד שלנו באופן ספציפי הזמין את הכנס בנפרד ואת המלון בנפרד, לא הגיעה לי ההנחה, אבל הנה - היא נדיבה והעניקה לי אותה, למרות שהכנס שולם והחדרים שולמו במלואם, רק לא במסגרת אותה עסקת חבילה, מה שנשמע לי הזוי מלכתחילה.

עקרונית לא היה חולק שיש לנו הזמנות, רק שהיה צריך לשחזר אותן או לבנות אותן מחדש או אנא-עארף, וזה לקח כמה שעות.
 

foofoo77

New member
איזה בולשיט

מנהל הקבלה עושה בלוקינג (ציוות חדרים לאורחים) יום לפני ההגעה , אם הם עושים את זה במקום אוי ואבוי להם , איך אפשר לעבוד ככה?
איך משק בית ידעו איזה חדרים להכין ולכמה אנשים להכין אותם? אם יש בקשות מיוחדות? אם למישהו מגיע משהו מיוחד?
נשמע שפשוט יש שם מנהל קבלה לא מאוד מקצועי וזו הרעה חולה של המקצוע הנפלא הזה , משלמים מעט כסף והאנשים המקצועיים לא רוצים לעבוד במלונאות , זו עבודה קשה וקורעת ולא מתגמלת (וזו הסיבה שאני ויתרתי על המלונאות).
 

salo22

New member
תודה על הדיווח

גם כשאנחנו אכלנו שם, השירות היה מאוד איטי ורגוע והמסעדה הייתה כמעט ריקה, אבל לסיטואציה שאנחנו היינו בה שם, זה מאוד התאים לנו.
 

גסטרו

New member
תודה רבה- את האפשרות לארח כנס של 300 איש

בעתיד- הם הפסידו כרגע. אני בועדת הבקורת של האיגוד שלי ב 3 השנים הקרובות ...
 

foofoo77

New member
תתפלא כמה פעמים חוזרים לאותו מקום

בגלל מחירים ואינטרסים של כל מיני אנשים.
 
למעלה