טאפאס אחד העם (עם קופונים)
- אושר גדול

mereng

New member
טאפאס אחד העם (עם קופונים)
- אושר גדול

לא נעים, רק חזרנו מברלין וכבר נוטשים את הילדים לערב שלם ? ציקצקתי לעצמי בעודי מזמינה את הבייביסיטר. נסיבות החיים הכריחו אותנו להעדר מהבית, ואם כבר יש קופונים שפג תוקפם ב- 4 ליוני, לא ננצל אותם ? הוזמנו מקומות על הבר, 8 בערב.

הגענו למסעדה וגילינו שבחניון הצמוד רוצים 25 ש"ח ללא הגבלה, יותר זול מהואלה. נייס.
הושיבו אותנו בקצה הבר כך שיכולתי להשקיף למטבח לאורך כל הארוחה. ציינתי שאנחנו עם קופון ומייד קיבלתי תפריט מיוחד, ונתבקשתי לבחור בין כוס קאווה לכוס סנגריה. 2 כוסות של קווה הגיעו מייד, יחד עם לחם הבית + 3 מטבלים: חציל קלוי ביוגורט שהיה אנמי, סלסת עגבניות ושום שהיתה פיגוז, וטאפנד זיתים מעורבב במחית שעועית - אהבתי מאוד, מיוחד ושובר שיגרה.

3 מנות טאפאס לכל סועד- הוא בחר ברוסטביף שהגיע עם חצי ביצה קשה + איולי חצילים, שרימפס בקדאיף (2 שרימפס עם רוטב שהיה מיוחד וטעים), וסביצ'ה אקזוטי (לברק עם אננס וכוסברה ולא זוכרת מה עוד). הוא אהב את כל המנות, חלקן היו מעולות ממש (הסביצ'ה).
אני בחרתי בסלט עגבניות עם גבינת טולום (מנה גדולה וטעימה, אבל הלימון היה דומיננטי מידי לטעמי - בסלט עגבניות החמיצות הטבעית שלהם מספיקה בד"כ), פטאטס בראוואס (מעולים !!! שונה מאוד ממה שאכלתי בברצלונה אבל עדיין מנה נפלאה, נדיבה ועשירה), וארנצ'יני על מצע יוגורט שהיו דומים לפלאפל בצורה מחשידה (סתם, לא מחשידה וברור שזה אורז, ואני מתה על פלאפל).

לעיקריות הוא בחר בראמפ סטייק שהיה מצויין, והגיע עם תפ"א אלוהיים (כששאלתי את הברמן הוא אמר שמדובר בתפ"א מסוג ראטה) ושום קונפי. אני בחרתי באופציה הצמחונית היחידה- ניוקי ברוטב פטריות, שהגיע עם ניחוח כמהין (שמן כמובן)- הניוקי היו אווריריים וקלילים והמנה היתה טעימה מאוד.

לא האמנו שנצליח לאכול קינוח, אבל הברמנית ממש המליצה על גלידת וניל אמריקאית + רוטב שוקולד + אגוזי לוז ושקדים קלויים ופריכים. למרות שאני לא חובבת של גלידה אמריקאית, ממש אהבנו - הגלידה מגיעה כשהיא צהבהבה, קצת מזכיר דני וניל, ואיכשהו המרקם שלה וכל התוספות המעניינות עזרו לנו "להוריד" את הכובד של הארוחה.

עוד כלולה שתיה חמה בקופון, אז קינחנו בתה נענע + הפוך קטן.

חזרנו לאוטו הלומי אוכל ואושר, ותודה לשקדיה שהביאנו עד הלום..... אחלה קופון, אחלה מסעדה. כל המנות קיבלו אצלנו ציוני 8-10, וזו בהחלט היתה אחת הארוחות שהכי אהבנו בארץ לאחרונה.

הדבר היחיד שהעיב על הערב הזה - וזו לחלוטין לא אשמת המסעדה - מאחורינו הושיבו חבורה של 20 בנות, כנראה תיירות מארה"ב, שלא הפסיקו לקשקש ולהיות קולניות ושתויות ועליזות מאוד. ההמולה היתה אדירה, ובדיעבד אני מצטערת שלא ביקשתי לעבור משם כשהתפנה מקום. בפעם הבאה צריכה לזכור את זה.

בתמונה- קווה, לחם הבית והמטבלים
 

mereng

New member
והפולניה שבי לא מתאפקת ומתקטננת קצת

לא נוגעת במלח כזה שמגישים בצלוחיות, כי רק המחשבה על כל האצבעות שנגעו בזה לפני עושה לי רע, אבל במקרה הזה הצלוחיות עצמן נראות רע, כתמים בתחתית.... תחליפו אותן דחוף או לפחות תנקו מידי פעם.
 
אוי ווי, אבל כל השאר נראה חביב ביותר

תודה על הביקורת.
משהוא במקום/אוכל למרות הביקורות החיוביות לא מצליח לגרות אותי.
 

mereng

New member
תני צ'אנס, הופתענו לטובה

חייבת לציין שיש לי כבוד מחודש לרושפלד אחרי הביקור. המנות בתפריט מעניינות, ביצוע ברמה גבוהה (כל המנות קיבלו אצלנו ציוני 8-10), והוא הצליח לייצר אוכל קליל שלא לוקח את עצמו ברצינות, עם טוויסטים מעניינים ואווירה נעימה ממש.
 

bruno01

New member
נשמע מעולה, וזה נראה כמו המון אוכל!

הגיע הזמן גם לנצל את הקופון הזה, לפני שייגמר.
 

mereng

New member
בהחלט הורגשה נדיבות בקופון, וזה משמח אותי

א. כי באנו רעבים ויש לנו קיבולת
ב. כי מאסתי ממש במסעדות שמגישות מנות קטנות (או "בינוניות לחלוקה"), נמאס לי לצאת מארוחה שעלתה הרבה כסף בתחושה של "לא רעבה אבל לא שבעה ממש".
ג. אחרי שראינו כמה האוכל זול בברלין, הנושא של VFM יותר משמעותי בעיני
 
וואו איזה דיווח!!!!

הפאטאטס בראוואס נראים מעולה...עם הרבה רוטב כמו שאני אוהבת...
מנת הארנציני, אחת המנות האהובות עלי....כמה כדורים הגיעו?..
גם הניוקי נראים טעימים....

בקשר למלח...גם אני אף פעם לא משתמשת בו במסעדות...גם לי זה נראה דוחה...
מזכיר לי שפעם בנאפיס בראשון הסחוג היה במין קערה כזאת עם מכסה שהייתה על השולחן...תמיד ביקשתי קופסה סגורה שהיו נותנים בטייקאווי
 
תודה על התשובה ועוד שאלה...

האם זכורים לך מחירי הניוקי , הארנציני הפאטאטס?..
בלחם היה בתשלום או על חשבון הבית?...

לא הצלחתי למצוא מחירים באתר שלהם...
אני לא יודעת מה מחיר מנת הארנציני אבל היא נראת קטנה למנה שאכלתי באלפרדו....שם הגיעו 5 או 6 כדורים ועלות המנה היתה 38 שח (מזל שיש תפריט באינטרנט חחח).
 

mereng

New member
הכל היה כלול בקופון, לא יודעת מה המחיר של כל

מנה בנפרד, מצטערת...
 
שאלה אחרונה...מבטיחה :)

לא ראיתי מה עלות הקופון ואם הוא זוגי או ליחיד...

תודה על הסבלנות :)
 
למעלה