עסקית בהוטל מונטיפיורי, או: איך שירות יכול לקלקל הכל.

homets

New member
עסקית בהוטל מונטיפיורי, או: איך שירות יכול לקלקל הכל.

באופן די ספונטני הבנזוג עבד היום מהבית והחלטנו לנצל את המצב ולקפוץ לעסקית צהריים זריזה. לאחר התלבטות בין טאיזו להוטל מונטיפיורי הפור נפל על המלון של R2M.

הגענו בלי להזמין מקום בסביבות השעה 14:30. אציין לטובה את שירות החניה שלהם, שבהחלט מאוד מקל על אנשים כמוני ששונאים לחפש חניה במרכז תל אביב (ובכלל). השארנו את המכונית אצל הבחור הנחמד ונכנסנו פנימה.

ישבנו על הבר שהיה חצי-מלא. לקח קצת זמן עד שקיבלנו תפריטים, ועוד קצת זמן עד שהצלחנו להסב את תשומת לבו של הברמן על מנת לשאול כמה שאלות על 2 מנות שלא הכרנו. באופן כללי הברמן הרגיש לנו די חסר סבלנות, לקח את ההזמנות ואפילו לא טרח לשאול אם אנחנו רוצים לשתות משהו (ורצינו מים).

ביקשתי 2 כוסות מים (בדר"כ הן מגיעות ברגע שמתיישבים). במקביל הגיעו באגטונים חמימים עם חמאה רכה ו-2 המנות הראשונות שהזמנו: סלט ויאטנמי שהיה נחמד וחמצמץ, עם פרוסות בקר צלוי במידת MR, וסלט זוקיני, במיה, גבינת פטה ושקדים שהיה מאוד מאוד טעים (וקטנטן :)).

המים לא הגיעו גם אחרי שסיימנו את המנות הראשונות ונדרשה תזכורת נוספת לברמן, הפעם על ידי הבנזוג. בשלב הזה כבר קיבלנו 2 כוסות מים צוננים. הכוסות התרוקנו די מהר ולא מולאו מחדש.
לעיקריות לקחנו שניצל עגל שהיה טעים כרגיל ועוף צלוי עם רוטב לימון ומרווה שהיה ממיוחדי היום. העוף היה מעולה ועסיסי. שתי המנות הגיעו עם פירה קרמי ומצוין שאכלנו עד תום.

למרות שאני די שונאת שמלצרים מציקים יותר מדי, היה נחמד אם הברמן היה שואל איך המנות, אפילו סתם בשביל הנימוס והשירותיות, אבל לאורך כל הארוחה היתה התעלמות די בולטת מאיתנו, למרות שכל שאר היושבים סביב הבר זכו להסברים מאוד מפורטים על מנות שלא היו כלולות בתפריט, שינויים של מנות שלא אמרו לנו (ושאלנו אם יש דברים שלא מופיעים בתפריט), פינוקים בצ'ייסרים וכו'. סתם מרגיז ואולי קטנוני (באמת שאני לא באה לשבת על הבר בשביל כל מני "חינמים"), אבל זה באמת לא שירות שהייתי מצפה לו ממקום שאני מגיעה אליו כל כך הרבה ותמיד השירות בו מצוין.

בכל אופן פינו לנו את הצלחות ותוך כמה שניות הניחו מולנו את הקינוחים הקטנים שמגיעים בעסקית. ההרגשה הכללית היתה שדי מנסים להיפטר מאיתנו, כי כמעט ולא היתה אינטראקציה אמתית למעט מעמד לקיחת ההזמנה בהתחלה. יותר מזה - אף אחד גם לא שאל אם נרצה קפה (שגם כלול בעסקית), וכשהברמן שם מולנו את הקינוחים ביקשנו מקיאטו וקפה קר, שהגיעו יחסית מהר. תוך כדי הקינוחים שמעתי את שני הברמנים מדברים לא כל כך בלחש על זה שהקפה הקר לא אמור להיות חלק מהעסקית וש"חבל שלא אמרת לה". לא משהו שלקוח אמור לשמוע (ולא היה מפריע לי לשלם תוספת על קפה קר אם היו אומרים). ניחא.
החשבון עמד על סך 179 ש"ח לפני שירות, כולל שירות החניה (35 ש"ח).

בשורה התחתונה - אין פה איזה מקרה יותר מדי מקומם, אבל להגיד שיצאנו עם חיוך אני באמת לא יכולה. וזה נדיר, כי כאמור מדובר במקום שאנחנו מגיעים אליו בערך פעם בחודש ותמיד-תמיד יוצאים מרוצים מהאוכל וגם מהשירות. הפעם, לצערי, האוכל היה מעולה כרגיל, אבל השירות ממש העיב על ההנאה. קצת הצטערתי שלא הלכנו בסוף לטאיזו.
 

pix37

New member
עצוב לקרוא - סה"כ ארוחה נחמדה בתמחור הוגן - ורק השרות מקלקל

(והאמת שמתחיל להמאס לי כבר מקרבות המים - אני רוצה לשתות עם הארוחה שלי מים והרבה ולא בא לי לרדוף אחרי מלצרים / בארמנים / מארחות בנסיון לקבל משהו כל כך בסיסי.)
 

homets

New member
כן, זה מה שהכי מרגיז - האוכל באמת היה מוצלח כרגיל

אבל השירות לחלוטין העיב על הכל. וגם אני שונאת לרדוף אחרי מים. למה אי אפשר לשים קנקן או לכל הפחות לעקוב ולמלא כוסות בכל פעם שמתרוקן?
תודה על התגובה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם אני תמיד משתגעת מהמים שהמלצרים תמיד נוטים לשכוח

אולי לו היו "נענשים" על כך בטיפים בצורה נחרצת יותר לא היו שוכחים משהו שהוא חלק מהעבודה שלהם (בפרט שיש להגיש מים צוננים לפי חוק, אגב, לא אמורים להתחנן לשם כך).
 

homets

New member
אפרופו "ענישה" בטיפ -

בגלל שהבנזוג כל כך נחמד, יצא שבכל זאת השארנו טיפ של משהו כמו 12%, למרות שממש מחיתי על כך בפניו והתמרמרתי. ברור לי שזה בדיוק מה שלא צריך לעשות, כי טיפ גבוה גורם לתחושה שהכל היה בסדר כשבפועל כמובן שלא. מבאס.
 
מסכימה....אני הייתי משאירה טיפ נמוך יותר מ10%

אם היה ממש גרוע ואם סביר 10%.
&nbsp
לא חושבת ששצריך לתת טיפ גבוה על שירות גרוע....
אבל אני מבינה אותך כי גם אני הייתי בסיטואציה דומה עם אמא שלי שלא היה לה נעים....
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם השירות לא היה טוב מבחינתי אני משאירה 0 בלי נקיפות מצפון

 
מעצבן

&nbsp
ומעצבן עוד יותר נוכח היחס הכל כך קוטבי ללקוחות האחרים שישבו על הבר.
&nbsp
שונאת שמתעלמים ממני ושונאת לא פחות שכשמתעלמים ממני נותנים לכל השאר יחס מעולה.
&nbsp
בעבר קרה לי דבר כזה במקום אחר וטרחתי להעיר למערכת ביציאה שלי משם.
 

homets

New member
היתה לי התלבטות אם להגיד משהו

ובסוף החלטתי שלא... בדיעבד אולי זו היתה טעות.
 
תודה על הדיווח....

אני מאוד מבינה אותך...
אם היית יושבת על הבר והברמן מחלק לכולם צייסרים ונותן שירות אדיב (מפרט מנות ומסביר וכו) ורק אצילנו דופק פרצוף, גם אני הייתי מרגישה לא נעים....
&nbsp
אגב, חייבו אותך על הקפה שלא חלק מהעיסקית?
לדעתי, הם לא היו צריכים לחייב בגלל שלא נאמר שהוא לא כלול בעיסקית...
 

homets

New member
לא חייבו. למרות שגם אם היו מחייבים בתוספת

לא הייתי אומרת כלום כי גם ביקשתי על בסיס חלב סויה. בכל מקרה יצאנו בתחושה מאוד חמוצה.
תודה על התגובה!
 

קליספרה

New member
אוי - כל כך חבל


בפעם היחידה שהייתי שם השירות היה ממש החלק החזק בחוויה
בעיקר עניין המים והלחם שמולאו שוב ושוב,
אני חושבת שכן הייתי מעירה - צ'טערת שככה נגמר לך
 

homets

New member
בהחלט הופתעתי לרעה, בטח לאור חוויות חיוביות שהיו לנו שם.

 

bruno01

New member
גם אני הייתי שם היום לפגישה על קפה, וגם לנו היה שירות גרוע

מה שמאוד הפתיע אותי, כי חוויות השירות הכי טובות שאני זוכר מתל אביב היו לי שם במסעדה.

היינו באיזור 11:30 והיה די ריק, אבל בכל זאת התעלמו מאיתנו כמעט חצי שעה מאז שהניחו את התפריטים. הקפה שהזמנו הגיע מהר, אבל אז היינו צריכים לבקש 3 פעמים חשבון (כולל פעם אחת של לקום לעמדת המלצרים כי היה קשה לתפוס אותם) ושוב להציק להם כדי שיבואו לקחת את הכסף ולפרוט אותו.

מעניין אם היה משהו ספציפי היום או שמשהו קרה, אבל זה בכל מקרה ממש מבאס, כי השירות שם היה אחד הדברים החזקים אצלם.
 

homets

New member
כנראה שמשהו חריג קרה היום, אחרת אני מתקשה למצוא הסבר

אנחנו מגיעים לשם באמת המון באופן יחסי ומעולם לא נתקלתי בשירות רע כזה.
חוץ מלרדוף אחרי מלצרים בניסיון לבקש מים, אין דבר מרגיז יותר מאשר לנסות לתור מלצר בשביל חשבון. ממש מעצבן
 

גסטרו

New member
לסוגית הקפה- אני תמיד מזמינה שם קפה קר

תמיד קבלתי ללא כל היסוס כולל הגשה של כוס אפסרסו כוס קוביות קרח וקנקן חלב שארכיב לעצמי לטעמי - נראה שהברמן טעה
ישבתי פעמים על הבר- בפעם השניה הברמן הסתחבק עם לקוחות שנראו קבועים אבל מים קבלתי בשפע וזו אחת מנקודות החוזקה שלהם -מים בשפע
בזמנו רותי ברודו אמרה לבחורה האחראית למהפכת הפנקייק שאינה קוראת ברשת וחבל
 

homets

New member
הקפה הגיע כבר מוכן, לא מפורק לאספרסו, חלב וקרח.

לאור ניסיונות העבר אני יודעת שהם לא מתקטננים על דברים כאלה, אז באמת הופתעתי מהשיחה המוזרה בין שני הברמנים.
חבל מאוד שברודו לא קוראת ברשת, בטח לאור הדיווח של גיל שמצטרף לאכזבה גם הוא.
 

גסטרו

New member
הגיע מפורק אחרי שפרטתי רשימת דרישות - הרבה מים מעט קפה וכו'

 

החתולית

New member
התחיל טוב וחבל שהמשיך פחות טוב

קצת מרגיז, כשחוויית אוכל של לקוחות קבועים כמוכם, מוחמצת בגלל נותן שירות אחד.
&nbsp
הרשיתי לעצמי להסב את תשומת לב R2M לדיווח שלך ולהתייחסות של ברונו.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה