משלוח מזה סושי

PantherettePitz

New member
משלוח מזה סושי

אז אתמול באופן חריג יצא שאני ובן-הזוג היינו שנינו בבית כדי לאכול יחד ארוחת ערב. החלטנו שנזמין סושי ואחרי קצת התלבטות החלטנו להשקיע קצת מעבר לקומבינציות שיוצא לו לאכול בתקציב מוגבל בעבודה ולהזמין משהו (שאמור להיות) קצת מוצלח יותר. זכרתי שהיו פה ביקורות חיוביות על זה סושי אז בחרתי בהם - טיפה יקר יותר מהמקומות הזולים יותר שמהם לרוב מזמינים בעבודה של בן-הזוג, אבל קיוויתי שהתמורה תהיה מוצלחת יותר.

הזמנו שתי קומבינציות Natural blue (שכוללת 16 יח' Inside-out עם כמה מילויים שונים, ניגירי סלמון וניגירי טונה וגם מרק מיסו או חמוצים יפניים לבחירה) ואינארי עם סלמון, טונה ואבוקדו.

זמני המשלוחים שהמסעדה מתחייבת להם הם ארוכים יחסית - עד תשעים דקות. בפועל לקח להם אפילו כמה דקות יותר (ואמנם השליח התעכב בדרך אבל זו הייתה טעות של כמה דקות לכל היותר אז כנראה שבכל מקרה המשלוח יצא די מאוחר אחרי ההזמנה).
מבחינת האוכל: ממרק המיסו לא טעמתי, הסלט היה סתמי ודי מיותר אז השארתי אותו בצד. האינארי היה נחמד ולא מעבר - עד כמה שאני יודעת אין אף מקום שמכין את הכיסונים בעצמו אז בכל מקום יש לאינארי בערך אותו טעם. הסושי היה בעייתי: קודם כל הרולים היו קצת מעוכים, בחלקם היה יותר מדי אורז והם נטו קצת להתפרק. מה שיותר הפריע לי - רוב האורז בקומבינציה שלי היה חם - לא לוהט, אבל היה ברור שהוא הוכן לא מזמן ולא הספיק להתקרר לפני שהשתמשו בו. גם התיבול היה מעט מוגזם לטעמי (קצת מתקתק מדי). הדגים היו סבירים, אם כי אחד המילויים (ספייסי סלמון ואבוקדו) היה מוזר ולא ממש טעים. גם השאר לא היה מאוד מוצלח אבל גם לא רע.
לסיכום - בהחלט לא סושי רע יותר ממה שמקבלים במקומות אחרים בארץ, אבל מה שאנחנו קיבלנו גם לא היה טוב יותר ממה שמציעות הסושיות הזולות יותר. אני לא יודעת אם זה משהו חד-פעמי או שסתם ציפיתי למשהו איכותי יותר אבל לא נראה לי שאמהר להזמין מהם שוב.
 
מבאס לחלוטין

מניסיוני, למרות שאכן לוקח לא מעט זמן במשלוחים שם, הסושי בהחלט טוב מכל המקומות הזולים והמחיר של הקומבינציות בהחלט משתלם.
מקווה שמדובר בנפילה חד פעמית.
 

salo22

New member
בהחלט מעניין, תודה

אני הרגשתי בתקופה האחרונה ירידונת מסויימת באיכות, ואנחנו אוכלים משם המון כמו שניתן כמובן להבין ממני בפורום, למרות שלא הספקנו מספר משמעותי של פעמים להזמין או לקחת אחרי הפתיחה המחודשת (וגם לא יצא עדיין לשבת שם). אורז חם ולא מוצלח מעולם לא יצא לי איתם, אבל ממש לא מפקפק לרגע שזה מה שקיבלת, וחבלת מאוד.. אחד הדברים שאני אוהב שם זה קונסיסטנטיות, יצא שנהנתי פחות מהקומבינציה, האמת יותר בזמן האחרון,ף אבל בעיקר כי היה לי נראה שיש אי אחידות פה ושם בגודל של הפרוסות מהרולים, היו פשוט קטנים מידי ואותי זה תמיד מרגיז

קשה לי לדמיין את זה סושי מתקרב אפילו למקומות בהם אכלתי סושי "בסיסי" בארץ - ג'פניקה או הסושיה תרחם השם, בהחלט חבל שמה שקיבלתם היה לא מוצלח ואני מאוד מקווה שמישהו מהמסעדה יקח לתשומת ליבו ואפילו יחשוב על שיפור המצב איתכם - אין מחילה לאורז לא מוצלח ורולים מעוכים.
אגב תמיד חשבתי כשישבתי שם, מה קורה כששני החבר'ה הקבועים על עמדת הסושי לא נמצאים, בעשרות פעמים שעברתי שם, רק הם
במקום המורחב יתווסף בחור צעיר נוסף שמאוד דומה להם, האמת יש במטבח עוד בחור או שניים שנראים גם כן כמו תאומים של הבחור הגבוה על הסושי
בכל מקרה, ייתכן שמשהו כזה קורה, אולי זה היה המצב, עדיין, ממש לא מקובל.. אגב פעם ראשונה שלכם משם ?
 

salo22

New member
שכחתי עוד נקודה חשובה מאוד

לפני כשבועיים בערב של אמצע שבוע, הזמנו ונסענו לאסוף, המקום היה מלא לחלוטין, הצוות נראה עצבני ומתמודד עם בעיות מסביב (ואנשים שחיכו על המדרכה) ולצערי למרות שהגעתי חצי שעה לאחר ההזמנה בטלפון (והם תמיד אומרים 20 דקות להגיע), נאלצתי לחכות כמעט 40 דקות נוספות למשלוח, דבר שמעולם לא קרה לי איתם בעבר, לפני השיפוץ וההרחבה.. באותן 40 דקות סתם ישבתי והסתכלתי, תוך כדי שממתינים אחרים למשלוח צועקים על המנהלת העייפה ודי חסרת הסבלנות כבר, ואני מקווה שזה לא סממן לא טוב לעתיד איתם במקום ה"חדש", נעקוב, נעדכן ונראה.
 

PantherettePitz

New member
כן, פעם ראשונה

בהחלט היה מאכזב. אנחנו לא הגענו למקום כדי לאסוף בעצמנו את ההזמנה, כמו שכתבתי, ואין לי ממש דרך לדעת מה קרה שם. פעם כשהיו מגיעים משלוחים כאלה הייתי מתקשרת להתלונן אבל היום זה משהו שאין לי כוח לעשות (וגם אין לי כוח להיתקל באנשים עייפים שמקבלים המוני שיחות כאלה ביום שמטרתן לקבל פיצוי - אני יודעת כמה זה מרגיז כי הייתי פעם גם בצד השני). אני מבינה שלך יש ניסיון טוב מאוד איתם אבל קשה לי להאמין שהם יעשו משהו עם מידע לגבי איכות האוכל שקיבלנו מעבר לפיתרון השחוק (והלא יעיל) של הצעת פיצוי להזמנה הבאה.
בכל מקרה, כמו שכתבתי אני לא חושבת שניתן להם הזדמנות נוספת בזמן הקרוב, פשוט כי עבורנו זה הרבה כסף לארוחת ערב שיש סיכוי להתאכזב ממנה (80 ש"ח לאדם - לא יקר אבל כן מעבר למה שאנחנו אוהבים להוציא על משלוח).
&nbsp
ואגב, לפני כמעט שבוע נקלעתי לסושיה באבן גבירול (חברה רצתה ולי לא היה כוח ללכת רחוק יותר) והיה נחמד באופן מפתיע (לא מאוד איכותי אבל בהחלט לא מה שמקבלים בג'פניקה ודומותיה - דברים לא אכילים מבחינתי).
 

החתולית

New member
מבעס משהו

בדקי אם ניני האצ'י עושים משלוחים. אכלתי שם פעמיים, והסושי שלהם מצויין לטעמי. אמנם כשר, אבל אני מוכנה לוותר על פירות ים, כדי לקבל סושי עשוי כהלכה.
 

TheNewGirl1

New member
אני חושבת שהם עברו שיפוץ ושינו חלק מהתפריט

ואם זכור לי נכון כשהזמנו השבוע באתר ראיתי שהם בהרצה.. אולי זה קשור?
 
למעלה