שמונה - איזור כיכר רבין תל אביב

salo22

New member
שמונה - איזור כיכר רבין תל אביב

המסעדה הכי טובה בתל אביב
מאוד התחברנו לאווירה, לסוג המקום ובעיקר לאוכל. שמונה לתל-אביב היא מה שהבוצ'ר בר ניסתה להיות לחיפה, אבל על סטרואידים, הרבה סטרואידים. מה שהמסגר 5 הייתה כנראה לאילת, אבל לא ביקרנו שם.
שלושה (?) טבחים איכפתיים מריצים מקום מקסים, לא הזמנו הרבה, אבל אכלנו הרבה ובמחיר נפלא לתקופה, כיף. באיזה עוד מקום יעצרו אותי באמצע ההזמנה ויגידו שזה פשוט יותר מידי אוכל ואם נרצה עוד, תמיד אפשר להזמין יותר מאוחר ? לבטח לא מלצר\ית טיפוסיים בתל אביב.
לקחנו מנת ניגובים, קובץ מנות קטנות מבוססות ירק, עגבניה עם מוצרלה ובזיליקום, מין קונפי סלמון שהיה טעים אך מעט נייטרלי מידי בטעם, מעט חזה עוף שלם לדעתי, צלוי וחתוך דק עם איולי מצויין, תרד מוקפץ עם פנצ'טה, 2-3 פרוסות תפוחי אדמה צלויות עם שפרוטים מצויינים למעלה וקרם פרש, אולי עוד דבר או שניים..
המנה השנייה הייתה 3 נקניקיות אסורות שמנמנות עם סלט כוסמת וירקות צלויים, פולנטה צלוייה גם כן ומריחה יפה של חרדל מצויין. נקניקיות מופלאות, עמוסות גבינה מותכת, הסלט היה מתובל פרפקטו לגמרי, לחבר'ה שם יש יד חבל על הזמן.
התפריט מגוון ומעניין, כתוב על החלונות והקירות פחות או יותר, מסעדה שמזכירה ועושה כבוד לז'אנר מעולה של מסעדות שף "בתחפושת פשוטה" וללא שום גינונים, שאפשר למצוא כבר שנים די ארוכות בערים מרכזיות יותר או פחות בכל העולם, כן ירבו.
שתי מנות מכובדות מאוד בגודלן, כוס יין לבן פשוט ביותר שכל כך מתכתב עם אופי המקום, בכוס פשוטה וחסרת כל קשר, 12 ש"ח, גולדסטר מחבית "כמו שצריך", 18 ש"ח, סה"כ 126 ש"ח לפני, כולל פוקאצ'ה לא רעה ופינכה נדיבה של עגבניות מרוסקות, שמן זית לא רע וקרם פרש.
מעטים המקומות שביציאה מהם אנחנו נותנים לעצמינו מכה קטנה במצח ושואלים למה לעזאזל לא הגענו לשם עד עכשיו
לא לצפות לאוכל "הכי מטורף שבעולם", גם קצת צריך לקחת עניינים כמובן בפרופורציה, חוץ מזה גם סה"כ אכלנו שתי מנות ולא הרבה יותר, אבל לטעמינו זו הייתה החווייה הכי טובה עד היום בתל אביב, ולבטח האוכל הכי טוב שאכלנו ביחס למחיר.
 

salo22

New member
אוכל

קינוחים מג'רלד הבייקרי\פטיסרי החדש באבן גבירול. האמת, בכלל לא רע, אפילו טוב מאוד, לא השיא, אבל בשביל תל אביב, אני חושב שהמקום הוא בשורה. בלט במיוחד פס שכבות ממחית פיסטוק ירקרקה וריבת פטל מצויינת, אני חושב שבאופן כללי הפסים ישתלמו שם במחיר ובתמורה יותר מהקינוחים האישיים, אבל עוד חזון למועד. גם קינוח הפחזנייה עם מוס מין גנאש ערמונים מצויין באמצע, היה סה"כ טעים מאוד לזוגתי בעיקר, פחות הסיגנון שלי. קינוח אישי לכיוון 28, פסים בסביבות 40.







 
אכלנו שם לפני חודש וחצי בערך

לא ברור לי למה לא חזרנו עדיין ובהחלט צריך לחזור בהקדם
 

קליספרה

New member
באת לי בזמן

היום האופנוען סיפר לי כי הוד בוסיותו מתה על המסעדה הנ"ל, ושאל מה כתבו עליה בפורום
אמרתי שעדיין שום דבר אבל אבדוק שוב
והנה נכנסתי ואתה כאן
עכשיו הולכים מנסים
 

אושר מ

New member
אני היית כבר פעמיים

פעם אחת הייתי עם אמירהיא הצליאקי והיינו מוגבלים במנות.
בכל זאת בחרנו מנת ירקות בגיהנום: ירקות שנפרסים במקום מוכנים לתנור חם. מנה טעימה ופשוטה. מוגשת עם יוגורט או טחינה לבחירה.
בנוסף לקחנו ריזוטו שחור עם פירות ים מנה מאוד נדיבה בגודלה שהיתה מצויינת.
את הפוקצ'ה זכיתי לאכול לבדי וגם היא היתה טובה מאוד.
קינחנו בבננה אש - בננה שנכנסת לתנור לקרמול ומוגשת עם קרם פרש. טעים.

חזרתי עם בן זוגי לנשנוש קצר. הזמנו מנה שהיתה מיוחדת לאותו יום - טלה צלוי מתפרק מהעצם עם סלט בורגול, תפוחי אדמה ועוד כמה דברים. הבשר היה מעולה. ומנה של נקניקיות אסורות שהיתה טעימה אם כי התאכזבתי מהפולנטה שהיתה קצת אנמית לדעתי.

סה"כ אוירה כיפית מקום טעים ובמחירים סופר סבירים לעיר.
 

londi81

New member
מודה שהחוויה שלי טיפה אחרת

אני תמיד מתלבטת אם לכתוב דברים כאלו או לא, אבל אולי רק לשם האיזון..
אני גרה סנטימטר משם פלוס עובדת מהבית, כך שבאמת זו אופציה נפלאה לארוחות צהריים קלילות באמצע השבוע, בוודאי שההיצע פה באיזור מוצה די מזמן לטעמי..
אז יצא לי להיות בשמונה בחצי השנה האחרונה לפחות פעם בחודש לפעמים גם פעמיים... אצלי כל פעם כזו הייתה כמו שצדי צרפתי אומר "ליד", אז נכון שב 60 שח למנ עיקרית פלוס שתייה כבר אי אפשר לבקש יותר מדי.. אבל איכשהו תמיד האוכל הרגיש לי לא מספיק מושקע. ניוקי עם זנב שור שהיה פשוט שומני מחמאה, ריזוטו דלעת גורגונזולה תפל ועם דוגמית גורגנזולה, קוביה של 1*1 (כשביקשתי עוד, קיבלתי סירוב מהשף בתואנה שזו לא המנה), חריימה בורי חסר עומק, ומנת ירקות שרופים שהירקות שהונים (בעיקר התפוחי אדמה) רחוקים מלהיות עשויים ולכן לא אכילים וכיו"ב.
שוב - האוכל בסך הכל לא רע, האווירה נחמדה, ויחסית למבחר, זו באמת יופי של אופציה - אבל לצערי (באמת לצערי) אני פשוט לא מצליחה להפוך את המקום הזה למקום האהוב והחביב עליי, כזה שיעשה לי חשק לאכול בו שוב ושוב...
 
מאכזב לשמוע

&nbsp
אני רק הערה: קצת מצחיק לצפות ממנה עם זנב שור - בשר מאוד שומני וג'לטיני, שתהיה לא שומנית. יצא לי לאכול את המנה הזו שם, בעיני היא הייתה טובה מאוד ושומנית מהבשר, לא מחמאה.
 

Omnivore

New member
עושה רושם שאת דווקא כן חוזרת לשם שוב ושוב.

קצת לא מסתדר לי העובדה שאכלת שם בין 6 ל-10 פעמים בחצי שנה האחרונה
ומצד שני את לא מצליחה להפוך את המקום למקום שעושה לך חשק לחזור אליו שוב ושוב.
 

londi81

New member
לא שאני מרגישה צורך להגן על עצמי (ואולי כן)

אבל כשאוכלים צהריים בחוץ 3-4 פעמים בשבוע (מטעמי עבודה) וגרים באיזור כיכר רבין/מסריק ולא אוכלים בשר, יש מעט מאוד אופציות שפויות במחירים נוחים..ובמרחק הליכה ממש קצר - ולא אמרתי שלא טעים שם או שלא נעים שם, אלא שהחוויות שלי שם הם חוויות של ליד, שלא מספיק טעים לי שם ולא מספיק נעים לי שם.. אגב אותו דבר נכון לגבי ה-לילוש, ששם גם יצא לי לאכול לא מעט פעמים כי וואלה זה מתחת לבית, וגם שם לא מספיק טעים לי ולא מספיק נעים לי..
וואלה אם זו ברירת המחדל שלי, אז מה הקטע עם חקירות אינקוויזציה... אני לא עפה על המקום הזה, וכן אני עדיין אוכלת בו.. אסור? כי אם כן, אתה מוזמן לתלות אותי בכיכר רבין... זה די קרוב..
 

אושר מ

New member
איפה את כן אוהבת לאכול באזור?

הרבה פעמים אני מחפשת איפה יהיה סתם נעים לשבת באזור כיכר רבין
 

londi81

New member
תלוי לאיזו מטרה..

ליין של אחרי הצהריים - אז בעייני בשאטו שועל
לקפה ונשנוש - אני מעדיפה מכל המקומות את העירייה (ולא נניח את תולעת ספרים או הלנדוור) - אבל בדרך כלל אני אעדיף ללכת חמש דקות מערבה ולשבת בקפליקס הנהדר בזמנהוף
להאפי האור המשתלם בעיר ולאוירה שכונתית נהדרת - בשם טוב
וכשאבא בא לאכול איתי צהריים - אנחנו יושבים על הבר בבראסרי באיזור 14:30 ככה, שכבר אין הרבה אנשים והאווירה נהיית רגועה הרבה יותר
ופעם שהייתי אוכלת בשר, תמיד הייתי מוצאת את עצמי בויטרינה... או בקובה בר ז"ל.
&nbsp
היום לפעמים כדי לקבל שמש וויטמין די אני לוקחת קפה וקוראסון שקדים מהבייקרי ויושבת על הבריכה האקולוגית, ולפעמים בצהריים בודהה בורגר מהבודהה בר, וברגעים של התחזרות אמיתית, סמבוסק מאבולעפיה או פוקצאה מפיצה פצה, ומתחרדנת על הדשא ליד מרכז עינב
&nbsp
אבל האמת שבסוף, ברור לי שמיציתי מזמן את האיזור, אני גרה פה שלוש שנים, ועובדת כאמור מהבית, מול המחשב, ועם מעט מאוד שמש ישירה. בהתנייה, אני קובעת את כל פגישות העבודה הרלוונטיות למקומות שקרובים לכאן, ובכלל אני משתדלת מאוד לצאת החוצה לצהריים כדי להיטען בויטמין די, ומקבלת בהכנעה שכמו כל איזור, אני אמצה אותו והוא ימצה אותי -אחרי הכל כמה פעמים אפשר להנות מאותה פסטת לימון ואפונה בבראסרי..
 

Omnivore

New member
לא הגזמת בכלל לגבי חקירת אינקויזיציה ותליה בכיכר.

לפחות היית מוסיפה איזה סמיילי.
מה לעשות, לא הסתדר לי ביקור של פעם-פעמיים בחודש מול חוסר רצון לחזור לשם.
כמו שלא מסתדר לי שאת עובדת מהבית ואוכלת שם מטעמי עבודה.
 

sweetdreams

New member
סמיילי זה רעיון מצויין..

.. שמשנה את הטון של כל ההודעה.
ממליצה גם לך ליישם את העצה של עצמך, ואז היא תשמע כמו שהתכוונת שהיא תשמע, ולא שיפוטית כפי שהיא נשמעה בפועל.
 
רוצה להגיד לשבח לילוש

אמנם הייתי שם פעם אחת ויחידה (לפני כשבועיים) אבל היה מאוד טעים, והיה קשה לבחור מנה עיקרית אחת מהתפריט של העסקיות.
אכלתי ריזוטו אווז, ליצ'י ופרמזן מעולה, וגם המרק עגבניות היה טעים, וגם הריזוטו עגבניות של מי שמולי.
התפריט שלהם מטעה - מרוב אופציות קיבלתי את התחושה שהם יפלו בין הסעיפים, אבל כאמור הכל היה טעים, וזה המקום הקבוע של מי שהתלוותה אלי לארוחה.
הייתי מאוד שמחה אילו היה לי מקום כזה ליד הבית.
 
הייתי בלילוש פעם אחת עם הבן זוג והיהממש נחמד...

זה היה בחורף בשנה שעברה...
&nbsp
הזמנתי קרפ מלוח (אולי קראו לזה בךינצס בתפריט...) עם פטריות, תפחא וגבינות...אניזוכרת שהיה ממש טעים...
בן הזוג הזמין סנדוויץ פניני או משהו כזה...
השירות היה מאוד אדיב אבל המנה של בן זוגי הגיע 20 דקות אחרי ששליהגיע ובגלל שלא רציתי לאכול לבד, אכלתי מנה קרה..
&nbsp
ניסית את גוסטו ממול לילוש?..
&nbsp
אני גם צמחונית (כבר 14 שנה..איך הזמן טס חח) ואני מאוד אוהבת את העיסקית אמורה מיו...
גם פיצהפצה (שייכת לבעלים של אמורה מיו) היא אופציה נחמדה
&nbsp
אגב, הייתי בויטרינה לפני חודש בערך וראיתי שעל הקיר יש רשימה של תבשילים ומרקים..
ראיתי שיש מרק פטריות ושמנת או משהו כזה...יצא לך לטעום?..
הריח של ההמבורגרים והנקנקיות שם היה מדהים...
ומאוד נהנתי מהציפס חצי חצי...
 

salo22

New member
כמובן בפרופורציה, זה לא אוכל משנה עולמות

אבל ביחס למחיר ולתל אביב, בשבילנו זה עושה רושם של מקום נפלא
מה גם שאני מעריץ גדול של "הפוך על הפוך" כזה בעולם שלנו של האוכל, כלאמר אני חסרת יומרות לחלוטין, לא מעניין עיצוב שמיצוב ואיזה כיסאות נשים לכם, קח יין הכי פשוט שבעולם בכוס סבתא כזו והנה האוכל מושקע ומעניין בכל קנה מידה.. מבחינתי, שאפו גדול..
 

החתולית

New member
ורק אני עדיין לא הייתי שם :(

בעיה חמורה שתתוקן בקרוב.
&nbsp
ברונו, איך לא הלכנו לאכול שם אחרי הכנס?
 
למעלה