ברוט

ברוט

קבענו להיפגש עם חברה שלא ראינו הרבה זמן, וכיוון שהיא כרגע נוטלת גלוטן כחלק מניסוי תזונתי, ויתרנו על הבירה לטובת היין.
מילה על ההזמנה - התקשרתי בשלישי בבוקר לראות אם יש מקום לערב, השיחה התנתקה שנייה אחרי שהתחלתי לדבר עם הבחורה שענתה לי, כשציינתי את זה בשיחה החוזרת לא הייתה שום תגובה לעניין. בהמשך כשהיא לקחה את הפרטים היא לא לקחה מספר טלפון - דבר שלדעתי הוא אלמנטרי כאשר מדובר בהזמנת מקומות. שויין.

הגענו בשעה שקבענו למקום והתיישבנו על הבר. את מרבית המנות חלקנו כולנו, בחלק מהמנות התפצלנו והבחור אכל לבד ואנחנו הבנות חלקנו מנה אחרת. הסיבה העיקרית לכך היא העובדה שהבחור לא אוכל פירות ים או מוצרי חזיר, ואנחנו מאוד מחבבות.
כשהזמנו השף קצת התלונן בפני הבחור על כך שהוא לא אוכל בייקון (שהרי בייקון הוא טעם החיים), הכל נעשה בחיוך ובסך הכל האווירה הייתה טובה אבל זה עלול להיות מסוכן עם סועדים אחרים.

הוזמנו:
מתפריט הספיישלים של אותו היום הזמנו מעורב ברווז שהגיע עם תבשיל כרוב אדום כלשהו וכלל חלקי פנים טעימים טעימים.
מהתפריט הרגיל הזמנו:
טרטר - היה בסך הכל טעים, אבל רחוק מלהיות טרטר קלאסי. הבשר היה קצוץ דק מדי והמרקם הרגיש מרקם של סלט טונה ולא של טרטר. לכן, למרות שהיה טעים (בשר חי ומיונז עם דברים טובים בפנים, כמה רע זה יכול להיות), לטעמי זה פספוס רציני. בנוסף, המנה הגיעה ללא טוסטונים או לחם. אמנם הזמנו לחם אבל not cool.
בשלב הזה התפצלנו והבחור אכל את ההמבורגר שייטל שטעמתי ממנו והיה מצויין. לא מדובר בהמבורגר במובן המסורתי שכן הוא הגיע על מה שנראה כמו פרוסות בריוש שנקלה ולדעתי הייתה שם גם ביצה. לצידו הוגשו תפוחי אדמה שעברו גריל והיו לבחור טעימים. המנה כוללת במקור גם בייקון שהוכן על הפלנצ'ה והוגש לנו הבנות, כדי שנוכל לנשנש.
אני והחברה ש חלקנו שתי מנות מן הים:
קלמארי עם מרגז שהייתה מצויינת וכללה גם גזר ותרד .
תמנון שהגיע מה שנראה כמו טפנד, עגבניות ופירה מזלג - מנה מצויינת, העשייה של התמנון לא הייתה אחידה וחלקו היה מעט לעיס מדי.

לקינוח חלקנו שני קינוחים - הראשון היה טייק שלהם על טארט לימון - קרם לימון עשיר ונעים (היה יכול להיות קצת יותר חמצמץ) עם מרנג נפלא וגרסא שלהם לפאי פקאן - שנטילי, משהו שנראה כמו sticky puding ולא כלל קמח. לצידם הוגשו פירורים שונים שהיו אמורים להיות על המנות או סביבן אבל בגלל נטולת הגלוטן הוגשו בנפרד - מחווה יפה.

ליווינו את הארוחה בשני בקבוקים של ויונייה של יתיר.
מילה על האתר: כשניסיתי לשחזר את המנות באמצעות האתר גיליתי שהוא לא מעודכן בכלל וחבל.

בסך הכל הארוחה הייתה טובה מאוד ובטח שנחזור, עם זאת, יש מקומות שקצת יותר השקעה או fine tuning היו הופכים את הדברים למצויינים.











 
סה"כ נשמע שהשף עושה עבודה טובה והיחס מצויין מצידו

זה לא ברור מאליו שהשף ייתחשב בלקוחות "בררניים" וגם העובדה שהגיש את הרכיבים הבעייתים לנישנוש של החברים היא נקודת זכות גדולה בעיניי. הוא בשקט יכל לחסוך עליכם ולא הייתם אומרים מילה.

לא הבנתי למה ההתלוצצות על טעם החיים מסוכנת. לדעתי מי שרגיש לעניין לא ייכנס למקום כזה מלכתחילה. מי שנכנס, גם אם הוא שומר כשרות במידה כלשהי, מגיע לדעתי עם פתיחות מסויימת.
 
מסוכנת מבחינה שירותית בעיקר

&nbsp
גם אדם פתוח יחסית, כהגדרתך, לרוב לא יעריך את העובדה שמלגלגים על הבחירות שלו, לכן, זה ממש לא במקום להעיר הערות שכאלו. אמנם, בסיטואציה הזו היינו במצב רוח טוב אבל זו תחושה מאוד לא נעימה.
מעבר לכך, הימנעות ממוצרים מסוימים, גם אלו המוזכרים, לא חייבת להגיע בעקבות מניעי כשרות - בעיות לב, כולסטרול גבוה וגם אלרגיות שונות יכולות להשפיע על צריכת המוצרים הללו. כאחת שסובלת ממחלה שמשפיעה על התזונה שלה אני יכולה להגיד חד וחלק שזה לא לעניין ולא נעים כשמעבירים ביקורת על ההרגלים התזונתיים שלי.
&nbsp
&nbsp
 
מקבלת... זה עניין סובייקטיבי.

בתור אחת בעייתית מכאן עד להודעה חדשה אני רגילה מילדות שכ-ו-ל-ם, כולל המשפחה הכי קרובה, צוחקים עלי, לועגים לי ומתווכחים איתי. בשלב הזה של חיי כבר פיתחתי עור די עבה.
 

החתולית

New member
על הדיווח

אני חושבת שהרישול שאת מתארת, אמור להיות חלק מהאופי של ברוט. אני חושבת שרישול כזה בשירות, לא הולך יחד עם מחירי המנות. זה אולי מתאים לחומוסיה.
&nbsp
לעניין ההתבדחות על הבייקון, חושבת שהכל תלוי בטון ובהקשר. אם השף הבין שבן זוגך לא אוכל בייקון מטעמי כשרות, והתלונן על כך עם חיוך - ניחא. אם הסיבה להימנעות לא היתה ברורה והוא התלונן ברצינות - not cool.
 
הוא התבדח איתו

לפני שהבין את הסיבה ורק תוך כדי הסברנו לו למה.
&nbsp
ואני מסכימה, הרישול המדומה הזה לא צריך ללכת עם מחירי המנות הללו, לא חושבת שברמת חומוסיה כי בסך הכל קיבלנו שירות שהוא יותר מסביר, אבל יש כמובן מקום לשיפור.
 

החתולית

New member
התבדח זה בסדר בספר שלי

נכון שלפעמים נופלים על אנשים חסרי חוש הומור, אבל אתם לא כאלה :)
&nbsp
&nbsp
 

Pixelss

New member
המנה של התמנון עם הפירה מזלג

היא אחת האהובות עלי ומאכזב לקרוא שהתמנות לא היה עשוי בצורה אחידה מקווה שזאת נפילה חד פעמית כי בפעמיים שאכלתי אותו הוא היה נהדר.
אם אתם אוהבים שקדים ומח ממליצה בפעם הבאה לנסות את הלבן אמו המעולה.
 
למעלה