גם אצלנו.ורבלית+פיזית.
הבן שלי אובחן בסביבות גיל שנתיים אחרי שלא הוציא מילה אחת ואני כבר חשדתי במשהו.
הוא גם התחיל ללכת מאוד מאוד מאוחר (שנה+9).
טופלנו במשך שנה וחצי אצל קלינאית, היום חוץ מקשיי שליפה פה ושם (קשיי שליפה= הוא יודע תשובה לשאלה, אנחנו יודעים שהוא יודע, ובכל זאת התשובה לא נשלפת....) אין זכר לדיספרקסיה.
מצד שני אנחנו עדיין בגן חובה, נראה מה קורה בכיתה א'.
גם גופנית יש שאריות של דיספרקסיה- גמלוניות קלה (אם כי קשה לומר אם זה בגלל הדיספרקסיה או בגלל היותו ילד קטן בגוף גדול...)
טיפול-
אנחנו טיפלנו אצל קלינאית תקשורת מדהימה מדהימה מדהימה (ברחובות).
היא יצרה איתו קשר אישי , הם ישבו שעות ושיחקו משחקי דמיון ומשחקי קופסה ולאט לאט היא פתחה אותו.
פעמיים בשבוע באדיקות ובהשקעה עצומה..
במקביל- פיזיוטרפיה ומרפאה בעיסוק.
שיתוף פעולה מעל ומעבר מצוות הגן, כולל 2 תצפיות של הקלינאית על הילד בגן.
לא שמעתי על דרכי הטיפול שרשמת עליהן.
גם לא מובן לי השימוש בשתי קלינאיות, לטעמי עדיף אחת בלבד שתיצור קשר עמוק ואישי ושיטת עבודה אחת בלבד.
היום-
הילד בן 5 חינני, חייכן, מתוק, מקסים, מביע את עצמו היטב, וחכם בטירוף.
כמו שכתבתי- מעבר לשאריות קלושות פה ושם- אין לדיספרקסיה כמעט שום זכר.
אם יש עוד דברים שאת רוצה לדעת- בשמחה במסר.