אאוטלנדר או פורסטר

eran9969

New member
אאוטלנדר או פורסטר

מה דעתכם על אאוטלנדר 2 ליטר (2X4) חדש או פורסטר חדש אין לי צורך ביכולת שטח ממשית (כל מה שרכב רגיל מסוגל רק קצת יותר בכייף) האם יש הבדל בצריכת דלק, רוב הנסיעות הן מחוץ לעיר (על הניר הם דומים)? מה לגבי אמינות ועלויות אחזקה. האם יש הבדל בניהם? נוחות נסיעה (עדיין לא עשיתי נסיעת מבחן) מה היתרונות/חסרונות של כל רכב? תודה ערן
 

exclosive

New member
במשפחה יש פורסטר חדש 2011

אחרי שהקודם הוחלף ראשית הרכב אמין מאוד זול לאחזקה זאת בניגוד גמור למיצובישי שם הטיפולים מאוד מאוד יקרים מבחינת צריכת דלק וסחיבה אז לפורסטר החדש יש מנוע טוב ומשופר יותר ולדעתי טוב יותר מהמיצובישי מה גם שהפורסר מגיע מאובזר מאוד בניגוד למיצובישי שברמת גימור גבוהה גם מחיר גבוה יותר הפורסטר מגיע עם עור גג ענק מערכת מולטימדיה נמכר במבצע חבר לא יודע אם עדיין המבצע בתוקף אם זה רלוונטי לגביך.
 

noki4

New member
אני אוהב סוברו

תמיד היתה לי הערכה לאמינות של סוברו, לדעתי רכב אמין יותר ונותן יותר תמורה מול מחיר לעתיד הרחוק פעם ראיתי תכנית טופ גיר ,היא היתה אמנם על ה B4 אאוטבק , הם אמרו שם, תסתכלו על הרכב הזה, הוא יחיה אחריכם.
 

zepelin

New member
אני אוהב סובארו כי הם התעלמו מהחרם הערבי על י

ישראל ומכרו כאן מכוניות. כמובן שהמכוניות שלהם מעולות בלי קשר לעניין.
 

NormanD

New member
על טעם וריח

אני חושב שבסובארו יש רק רכב אחד ראוי במיוחד והוא האאוטבק. כל השאר בכמה ליגות מתחתיה גם מבחינת היצרן. אני חושב שבאאוטלנדר אתה תהנה יותר מחוויית נהיגה. הדוק, זריז מהיר עם התנהגות ספורטיבית ממש. הפורסטר נותן אולי תחושה של רכב יותר גדול ומרווח, שווה בדיקה. לדעתי העיצוב באאוטלנדר יפה יותר. שניהם בשטח יהיו דומים להערכתי. נהגתי על האאוטלנדר והוא כייפי ונוח. לא מכיר את הפורסטר. ממליץ לך לגשת לסוכנויות ולראות את הרכבים מבפנים ומבחוץ. ראה מבחן שערך טל שביט ז"ל לא מזמן לאאוטלנדר: http://www.4x4.co.il/articles/article.aspx?pCat=TESTS&catID=3&articleId=8017 ומבחן שערך רני פלג לפורסטר: http://www.4x4.co.il/articles/article.aspx?pCat=NEWS&catID=1&articleId=6298 בהצלחה
 

exclosive

New member
המבחן הוא על הדגם הישן יש הבדל

כמו שצינתי החלפנו את הרכב בחדש ויש הבדל ביניהם למרות ששניהם אותה צורה חיצונית פחות או יותר.
 

NormanD

New member
על טעם וריח

אני חושב שבסובארו יש רק רכב אחד ראוי במיוחד והוא האאוטבק. כל השאר בכמה ליגות מתחתיה גם מבחינת היצרן. אני חושב שבאאוטלנדר אתה תהנה יותר מחוויית נהיגה. הדוק, זריז מהיר עם התנהגות ספורטיבית ממש. הפורסטר נותן אולי תחושה של רכב יותר גדול ומרווח, שווה בדיקה. לדעתי העיצוב באאוטלנדר יפה יותר. שניהם בשטח יהיו דומים להערכתי. נהגתי על האאוטלנדר והוא כייפי ונוח. לא מכיר את הפורסטר. ממליץ לך לגשת לסוכנויות ולראות את הרכבים מבפנים ומבחוץ. ראה מבחן שערך טל שביט ז"ל לא מזמן לאאוטלנדר: http://www.4x4.co.il/articles/article.aspx?pCat=TESTS&catID=3&articleId=8017 ומבחן שערך רני פלג לפורסטר: http://www.4x4.co.il/articles/article.aspx?pCat=NEWS&catID=1&articleId=6298 בהצלחה
 

exclosive

New member
אכן סובארו זה מותג מאוד חזק

אפשר עדיין לראות סובארו ישנות בעוד רכבים אחרים לא קיימים עדיין. יש להם יתרון בזכות מנועים פשוטים אומנם לא שיא הטכנולוגיה והחסכון בדלק אבל עושים את העבודה בצורה מושלמת\
 

zepelin

New member
ראיתי סובארו טנדרים מתקופת היורה/האינקה משוטט

ות באיזור נחל צין ליד מעלה זיק ובעוד כל מיני חורים בנגב, שעדיין לא ...."רכשו" דגמים מודרניים יותר. מכוניות מדהימות ללא ספק. רק חיפושית של וולקסוואגן הוכיחה כזו שרידות.
 
לערן

מדובר על שני רכבים מעולים. תמיד כדאי לבצע נסיעות מבחן כדי להרגיש את היתרונות של כל הרכב. לפורסטר יתרון בדמות מערכת הנעה כפולה המעשירה את יכולות הפנאי של הרכב ותורמת ליכולת משיכה אופטימאלית בכביש, לטובת רמת בטיחות גבוהה יותר. לדגמי הפורסטר החדשים מנוע חדש וידידותי במיוחד, דרגת הזיהום של הפורסטר הינה הנמוכה בקטגוריה ועומדת על קב' 7. במנועי בנזין, לדרגת זיהום נמוכה יש קשר רב לתצרוכת הדלק ולפליטות המזהמים של הרכב. שים לב, מפרט האבזור החדש של הפורסטר גבוה במיוחד והוא כולל כסטנדרט : פנסי ערפל קדמיים, מערכת לשטיפת פנסים ראשיים, בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית נשלטת מגלגל ההגה וכוללת כניסת AUX + USB, דיבורית BT מובנית במערכת השמע – נשלטת מגלגל ההגה ועוד... אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי, אייל מסובארו
 

eran9969

New member
תודה. ועוד שאלה

קודם כל תודה על כל התגובות עקרונית אני מעדיף את הפורסטר אבל היתרונות שאני רואה באאוטלנדר (לפחות על הניר) הם: תיבת הילוכים מתקדמת יותר תא מטען גדול יותר (שוב לפי המפרט 450 ליטר לעומת 770 באאוטלנדר. עדיין לא ראיתי בפועל) - מישהו ראה את ההבדל? האם יש פער כל-כך גדול? האם התיבה הנחותה יותר של הפורסטר משפיעה על צריכת הדלק או על נוחות הנסיעה (סל"ד גבוה ורעש מנוע בכל לחיצה על דוושת הגז). כמובן שאעשה נסיעת מבחן אבל נראה לי שיהיה קשה להתרשם מנסיעה אחת קצרה
 
לגבי תא המטען, אתה לא יכול להשוות

מסיבה פשוטה מאוד, האאוטלנדר היא 2על4 ולכן תא המטען גדול יותר, לעומת הסובארו שאם אני זוכר נכון תא המטען קטן יותר בכלל הארבע על ארבע, את ההבדל הזה אני זוכר משנת 2004 ואז בחרנו בסובארו בגלל היציבות, אבל לדעתי, אתה מעלה שני רכבים יחסית טובים ומאוד דומים, לדעתי, תפנה יום ותקבע נסיעת מבחן על שניהם, מה שנוח יותר לך, זה הרכב המתאים, זה כ"כ פשוט...
 
לא כ"כ רלוונטי

אך מניסיון עם אאוטבק 2003 ומניסיון עם פורסטר 1999 הסובארו תתן לך הנאה יותר גדולה בהרבה, לגבי המיצובישי - לא יודע, היא משעממ אותי עד כדי שינה (נ.ב. זאת שאלה לפורום מכוניות, לשני הרכבים אין הילוך כוח לכן שניהם נחשבים בעייני לפחות לסטיישנים מוגבהים עם 4X4 לכביש, מה שהיצרנים מכנים כמקדם מכירות כ"קרוס אובר" ש"קרוס אובר" באנגלית זה "חוצה הכל" ולי עוד לא יצא לראות אאוטלנדר או פורסטר צולחים את וורדית, זאת סתם אשליה שנועדה לקדם מכירות וזה מיתוס שקרוס אוברים הם רכבי שטח, כי הרי אם היו מוכרים אותם כסטיישנים אף אחד לא היה חושק בהם,)
 
רכבי "קרוס אובר"

נכון שהם לא נחשבים לג'יפים * והם לא מיועדים לעלות את וורדית או עשוש , אבל אפשר לטייל איתם בהמון מקומות ולהגיע לאתרים שאי אפשר להגיע עם רכב רך (פרייבטים שלא בליסינג). לטעמי ,כל מי ש"יורד" לשטח מתעניין במסלולים או אתרים מעניינים יוכל למצוא כאן הרבה מידע.(ושיתרום גם לנו מהמידע שאצור אצלו.) באשר לדיונים על "גיפים אמיתיים", ( השוואות,נעילות ,הצלבות,עבירויות וכיו"ב), אני חושב שכולנו כאן "מספקים" את הסחורה. * מתחילים עם "קרוס אובר" ואחר כך עוברים לדבר האמיתי. אני למשל את נושא השטח הפרטי שלי התחלתי עם טריוס (מודל ישן) ולאט לאט עברתי כמה וכמה רכבים (אינשאללה מקווה שהטרופר שיש לי כעת זה לא רכב השטח האחרון).
 
אני לעומתך יש התחלתי בגדול,

התחלתי עם סיקס שהשתחררתי, עברתי לGMC ג'ימי 1995 עברתי לאיסוזו איפון, (אני מת על ה3.1 TDI של איסוזו!) וכיום אני עם CUCV (למי שזוכר שהיה בצבא) האמת - כרגע אני לא "מספק" את הסחורה כי הצמיגים שלי די "עלובים" לשטח, ושלא נדבר על נעילות וציריות מחוזקות לסרנים שצריך לייבא מחו"ל יש חזון - אך הדרך ארוכה, אני לא רואה "קורס אובר" כרכב שטח, וגם שאתה רואה אותם בשטח לרוב זה על חוף ים. "קרוס אובר" היום זה בעיקר לפוזה ולהוריד את המנגל לחוף,
 
בקשר למי שקונה "קרוס אובר" -ימים יגידו

לא צריך להיות החלטתי כל כך .או שיתפוס אותו החיידק (טיולי שטח), או שלא..(אותי --תפס).
 
ולהרבה אנשים זה מספיק!

לטפס על מדרכה בעיר ולנסוע בשבילי קק"ל, או להוריד מנגל לחוף, וגם פוזה.. לא כולם אוהבים את הגדול מדי, למשל אשתי הייתה בהחלט מעדיפה אאוטלנדר על פאג`רו קינג. גם בגלל שדה הראיה, וגם בגלל החניה.. כל אחד בוחר רכב לפי הצרכים שלו.
 

noki4

New member
בכמה ס"מ הקינג שלך ארוך יותר מהאאוטלנדר?

האם הפרש האורך משמעותי בחניה או בתנועה בעיר? ואם כבר אאוטלנדר, אני מעדיף קיה ספורטג'.
 
בעיקר מה שמשמעותי בניהם ומפריע בעיר

זה דוקא הרוחב, וגם באורך יותר קשה בחניות.. מבחינת שדה ראיה,
 
למעלה