מה עושים כאשר...

Nailicq

New member
מה עושים כאשר...

מה עושים כאשר...
זוכרים: Pyongwon ,09/09/12 23:33 , 287
גסיקה כתבה:

"יש אנשים שאני מכירה שכותבים שהם דאנים בשמיים... ואני בודקת ורואה שזה לא נכון?

או שאומרים שהם מאמנים - ואני יודעת שרק עשו קורס מדריכים?

מעניין אותי.. מה הייתם עושים? "

אז נו ג'ס היקרה, פתחת דיון לפני 4 חודשים בו השמצת הרבה מאד אנשים ורשמת ורמזת שיש הרבה מאמנים בהתאחדות לטאקוונדו שמתהדרים בדאנים לא להם.

הדגשת וחזרת והדגשת ש- "זה של ההתאחדות - היה בתחילת יולי והאנשים לא רשומים עדיין. היה עוד מבחן - בסוף יוני - והאנשים רשומים - ומקבלים תעודות.היה עוד מבחן - והאנשים לא רשומים בכלל. היה עוד מבחן - והאנשים לא רשומים בכלל. כל המבחנים נגמרו - ככל שאני יודעת, באמצע יולי. זה מספיק זמן להריץ דברים, אם עושים את זה נכון...מה אגיד. "

וזאב כתב לך כבר אז:
"הכל התחיל מנושא שאת עצמך העלית: מה לעשות כאשר אנשים מפרסמים את עצמם בדרגות לא מאושרות. ועם התפתחות הדיון מישהו הציג את העובדה שגם את פרסמת דרגה ותואר שלא אושרו עדיין רשמית על ידי האירגון.
אם קיבלת הודעה לפיה את עומדת להיות מקודמת לדרגת דאן 6, לא היה טוב יותר לפרסם אצלך באתר נוסח שכזה במקום להציג את עצמך בדרגה שעדיין לא אושרה רשמית? הרי את עצמך בהעלותך דיון זה לפורום מבינה שדברים כאלו מושכים תשומת לב ותגובות, ודילמות באשר לדיווח אודות אמת בפרסום...
"
עברו 4 חודשים ונכון להיום לפי הקוקיוון את עדיין דאן 5 למראת שאת מציגה עצמך בפרסומים כדאן 6 וממשיכה להשמיץ בכל הזדמנות את הענף והפיעים בו...

איפה האמת בפרסום שלך- איפה היושרה העצמית?
אשמח פעם אחת לקבל ממך תשובה לא מתחמקת וברורה
 
למעלה