תגובה אחרונה ע"י אהד פז1

  1. M

    [IMG]http://timg.co.il/f/Emo19.gif[/IMG] עלו ברשת [IMG]http://timg.co.il/f/Emo19.gif[/IMG]

    הנה ההוכחה הניצחת למיותרות מוניות השירות. הנה ההוכחה הניצחת למיותרות מוניות השירות. ברגע שמשפרים את השירות והתדירות עולה, מן הסתם יש למוניות פחות נוסעים. נהגי המוניות שהתראיינו לכתבה למעשה מתלוננים על כך ששירות האוטובוסים לציבור השתפר, כולל תדירות והכירטוס המשותף. מה שהם מבקשים זה שהשירות יורע...
  2. E

    מישהו יודע מה בונים ברכבת בלוד ?

    מישהו יודע מה בונים ברכבת בלוד ? מישהו יודע מה בונים ברכבת בלוד ? גם בכניסה לתחנה מצד החניית עובדים וגם מבפני ם מול רציף אחד לאורך כל התחנה. תודה.
  3. ו

    למה לא מכניסים את 947 לנתב"ג?

    למה לא מכניסים את 947 לנתב"ג? למה לא מכניסים את 947 לנתב"ג? חזרתי בשבוע שעבר מחו"ל, ובמקום מה שאני עושה בדר"כ - לוקח קו 5 לצומת אל-על ומשם 947 לירושלים, החלטתי "לפנק" את עצמי במונית שירות של נשר עד הבית - טעות גדולה! לקח לי לא פחות משעתיים ומשהו של נסיעה בשביל להגיע לגבעה הצרפתית (פיזורים...
  4. א

    למה לא מכניסים את 947 לנתב"ג?

    מסכים איתך רתם מסכים איתך רתם אכן נגרם עיקוב בקווים הנ"ל. מסכים, שגם יש מקום לשפר את קו 5. דרך אגב, לא רק לכיוון נתב"ג, אלא גם לכיוון קרית שדה התעופה. שהוא ייכנס לתוך המתחם ולא רק לכניסה אליו.
  5. נ

    למה לא מכניסים את 947 לנתב"ג?

    גבעה צרפתית בד"כ יורדים אחרונים גבעה צרפתית בד"כ יורדים אחרונים כי כך המסלול לנהג יהיה הכי קצר.
  6. ב

    נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון ראשון 2012

    נתוני נוסעים בתחנות - ינואר 2012 נתוני נוסעים בתחנות - ינואר 2012
  7. O

    נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון ראשון 2012

    אהבתי את השורה: "ירושלים גן חיות" :) אהבתי את השורה: "ירושלים גן חיות" :) מסתבר שיש באר שבע מרכז וסתם "באר שבע", חשבתי בהתחלה שריכזו את שתיהן יחדיו ואז מצאתי את באר שבע מרכז. ככלל, עניין אותי להתסכל על נתוני הנוסעים לתחנות שבהן עובר קו הרכבת לבאר שבע וכמובן תחנות באר שבע עצמן. מה שהכי מעניין...
  8. ט

    נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון ראשון 2012

    אני לא מניח שהיו השבתות בכל אחד מחודשי אני לא מניח שהיו השבתות בכל אחד מחודשי ינואר האחרונים (2007-2011). הגידול הוא של 25 אחוז לעומת חודש ינואר המוצלח ביותר, 2010. במספרים מוחלטים זה 740,000 נוסעים בערך, שזה יותר מכל הנוסעים בקו לראשון לציון מערב, כך שהוא יכול להוות רק הסבר חלקי. אתה צודק אגב...
  9. Y

    נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון ראשון 2012

    לפי הרכבת 1+2=4 לפי הרכבת 1+2=4 תסתכלו על הנתונים של דימונה.
  10. Y

    נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון ראשון 2012

    מה קשה להם לספור? מה קשה להם לספור? בכל מקרה כל מי שנכנס ויוצא עושה את זה עם כרטיס (לפחות באופן חוקי). חתיכת קוד קטנה באלגוריתם של המכשיר נותנת נתונים מדוייקים.
  11. ב

    נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון ראשון 2012

    נתוני נוסעים בתחנות - מרץ 2012 נתוני נוסעים בתחנות - מרץ 2012
  12. נ

    נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון ראשון 2012

    אפשר לסגור בנתיים את תחנת צומת חולון אפשר לסגור בנתיים את תחנת צומת חולון מסקנת ביניים אם יש 300~ אנשים ביום בתחנה כלומר 10-20 בכל רכבת עדיף לסגור את התחנה ואם יש דרישה לעשות הסעה לתל אביב ההגנה. כך יתקצר הזמן של הרכבות מ-ליבנה ב3 דקות.
  13. ט

    נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון ראשון 2012

    עקרונית כן עקרונית כן אם אתה חוסך 5 דקות לאלפי נוסעים, זה יכול להיות שווה את הפגיעה ב-300 נוסעים, שכתוצאה מביטול התחנה תתארך דרכם בכמה דקות (נאמר 15 דקות בממוצע). אם יהיו שינויים בעתיד - כמו העברת קווים מהתמח"ת למסוף חדש שיוקם בסמוך, או רכבת קלה - אפשר תמיד לשנות בחזרה.
  14. A

    נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון ראשון 2012

    מומחה ידוע לתחבורה טוען שצריך לתת לשירות מומחה ידוע לתחבורה טוען שצריך לתת לשירות חדש תקופת הסתגלות של שנה שלמה(!) עד שאפשר לדעת מה השימוש שלו. חבל שלא מפנימים זאת בארץ כשמצמצמים תדירויות של קווים חדשים (בד"כ אוטובוסים) אחרי חודש-חודשיים.
  15. A

    נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון ראשון 2012

    יש דרכים אחרות לקצר את זמן הנסיעה יש דרכים אחרות לקצר את זמן הנסיעה למשל להוריד את הריפוד בלו"ז.
למעלה