זבל מי שקונה רכב גרמני,

jackie111

Well-known member
חוסר הבנה בסיסי בתהליך היצור של כל הרכב.

לכל רכב יש מותג וזה השם שלו. חוץ מזה מחזיקי המניות מפוזרים
על הגלובוס. כל פריט ברכב מיוצר בארצות שונות. יש ארץ בה כח
העבודה זול ואין חוקים קפדניים לשעות עבודה/מנוחה שם מרכיבים
את הרכבים. כמעט ואין קשר לארץ שרשומה כמותג.

ככה זה גם השיווק של קבוצות כדורגל או כדורסל המותג שייך
לקבוצה בארץ מסויימת אבל השחקנים הם מכמה ארצות והם
ניקנים בכסף רב, המאמן ניקנה בכסף מארץ אחרת והם מדברים
בינהם בעזרת גוגל טרנסלייט.
 

marabo

Well-known member
חוסר הבנה בסיסי בתהליך היצור של כל הרכב.

לכל רכב יש מותג וזה השם שלו. חוץ מזה מחזיקי המניות מפוזרים
על הגלובוס. כל פריט ברכב מיוצר בארצות שונות. יש ארץ בה כח
העבודה זול ואין חוקים קפדניים לשעות עבודה/מנוחה שם מרכיבים
את הרכבים. כמעט ואין קשר לארץ שרשומה כמותג.

ככה זה גם השיווק של קבוצות כדורגל או כדורסל המותג שייך
לקבוצה בארץ מסויימת אבל השחקנים הם מכמה ארצות והם
ניקנים בכסף רב, המאמן ניקנה בכסף מארץ אחרת והם מדברים
בינהם בעזרת גוגל טרנסלייט.
זה נכון שיצרני הרכבים מרכיבים אותם מאוסף של חלקים הנרכשים ממקורות שונים אבל עדיין יצרן הרכב אחראי לתכנון העל, הוא מאפיין את החלקים המרכיבים את הרכב ומחליט מה הוא עושה בעצמו ומה הוא רוכש וממי הוא מזמין שייצר לו אותם.
תכנון העל הוא נגזרת של ייעוד הרכב, קהל היעד, הארצות בהם ישווק ודרישות השוק באותם ארצות וכיוצא באלו שיקולים.

גם קבוצת כדורגל או כדורסל המעסיקה שחקנים זרים ההנהלה היא הקובעת את מי הם יעסיקו ובאיזה תנאים, כך שהאחריות על נצחונות והפסדים היא בדרך כלל לא של שחקן ספציפי אלא של הנהלת הקבוצה.
 

איציק5111

Well-known member
חוסר הבנה בסיסי בתהליך היצור של כל הרכב.

לכל רכב יש מותג וזה השם שלו. חוץ מזה מחזיקי המניות מפוזרים
על הגלובוס. כל פריט ברכב מיוצר בארצות שונות. יש ארץ בה כח
העבודה זול ואין חוקים קפדניים לשעות עבודה/מנוחה שם מרכיבים
את הרכבים. כמעט ואין קשר לארץ שרשומה כמותג.

ככה זה גם השיווק של קבוצות כדורגל או כדורסל המותג שייך
לקבוצה בארץ מסויימת אבל השחקנים הם מכמה ארצות והם
ניקנים בכסף רב, המאמן ניקנה בכסף מארץ אחרת והם מדברים
בינהם בעזרת גוגל טרנסלייט.
הגרמנים מייצרים את המנועי הנפל שלהם וגם את הגיר,סקודה אוודי סיאט פולקסווגן זה מאותו בית זבל
 

ORIZACKEN

Well-known member
הגרמנים מייצרים את המנועי הנפל שלהם וגם את הגיר,סקודה אוודי סיאט פולקסווגן זה מאותו בית זבל

יש לי סיאט איביזה כבר 5 שנים פעם אחת לא היתה לי בעיה בגיר, לעומת זאת אני מכיר בנאדם שיש לו מאזדה והלך לו הגיר, תטפל ברכב בצורה נכונה אל תלך למוסכים זבלה ששמים לך חלקים זבלה בשביל לחסוך כמה שקלים ותקבל שקט לאורך זמן עם הרכב.
 

ORIZACKEN

Well-known member
הכול סטיגמות היה לי 3 מכוניות שקניתי חדשות מהיבואן, מאזדה 2 2008 רכב יפני אחרי שלוש שנים הלך לי חלק במזגן, ב 2011 קניתי סיטרואן c 3 פעם אחת לא היתה לי תקלה נכנסתי למוסך רק לטיופולים שנתיים ובארץ יש סטיגמה שרכב צרפתי רואה רק מוסך, ב 2016 קניתי סיאט איביזה לפני יומיים ניהיה לי קצר בפיוז של המזגן, בקיצור אין מכוניות מושלמות אבל בשביל להאריך את החיים שלהם ולהימנע מתקלות שעולות הרבה כסף כמו גיר ומנוע כדאי מאוד לטפל ברכב בצורה נכונה להגיע לטיפולים בזמן ולא להיכנס למוסכים של חאפרים שרק הורסים לאנשים את הרכבים.
 
למעלה