אאאאההההההעעעע!!!!!

Shpritz

New member
אאאאההההההעעעע!!!!!

איזו עיריה מטומטמת!!!! לא מספיק שהם גירדו חצי עיר (רחוב יותם כמעט לכל אורכו) סגרו אותו לפרקים, גרמו ל"במפרים" מטורפים שמשולבים יחד עם האבנים המשתלבות שהם בחוכמתם הכה רבה בנו יחד עם הכיכרות.. כל זה לא מספיק, אז עכשיו, כדי לגרום עוד יותר נחת על תושבי העיר ונהגיה, החליטה העיריה לפרק את האמא של כביש התובלה (תעזור לי פה יאיר) והיום כשבאתי לנסוע דרכו, כדי לחסוך לי כביש שנוסעים עליו 30 קמ"ש, גם הוא-הוא היה סגור לשיפוצים.. איזה כיף! איזה כיף של עיריה יש לנו! שמחליטה לעזור לתושבי אילת ולשפץ אותה! והכל למעננו האזרחים הקטנים! אהההעעע!!! אדם, אזרח ממורמר.
 

MasterD_iL

New member
עדיין לא יודע מה זה כביש התובלה..

אבל אני מסכים... רק ג'יפים עכשיו יכולים לעלות את כביש יותם, מבלי להרוס את האמא של האוטו. מגרדים? יודעים שיהיו חורים? תסגרו את הכביש לכל אורכו! למה להרוס את המכוניות? בעלייה המכונית מתאמצת יותר, וזעזועים כמו שהכביש גורם, בעליה זה משמעותי (לאגרים, ציריות, צמיגים שלא תדע בכלל שהלכו לך ומהוות סכנה).
 
מה יהיה ?

עושים לא טוב, לא עושים לא טוב.מה נהיה איתכם. רק תלונות. חס וחלילה שנשמע איזה מילה טובה פעם
 

Shpritz

New member
יש דרך לעשות

לא בהכרח צריכים לפתוח ולהרים שני רחובות ראשיים בעיר. כן, כן.. אפשר אחד אחד.. לשפץ מחדש את רחוב יותם ובנתיים אנשים יסעו דרך הארגמן (תודה יאיר) ולאחר מכן לשפץ את הארגמן. שלא נדבר על זה שגם את הכביש שחוצה את יותם ממש מתחת לבית חולים גם כבר פתחו. בדיוק כמו שלא צריך להקים 3 כיכרות על אותו קילומטר, להרוס ולבנות חניה מחדש ולעשות סידורי נהיגה חדשים הכל בבת אחת כך שיש תוהו ובבוהו. אה, ורק אחר כך, להבין ש10 סנטים הבדל בין כביש למדרכה הוא משמעותי לרכב שנוסע מעל 30 קמ"ש.. אז יש צורך לזרוק שם עוד כמה גושי זפת. או לחילופין, להבין שאנשים שעושים פרסה באמצע כביש שסגרתם לכל אורכו עם כיכרות (הכביש המקביל לשדה התעופה אם נוסעים צפונה למלונות) קצת דופק את התנועה - אז יש גם צורך לסגור את המטר וחצי שהשארתם שם. כל זה - הוא תוצאה של תיכנון לקוי. שום דבר אחר.
 

havlaz

New member
אני לא מכיר את הסיפור

ואני גם לא קופץ להגנת אף אחד. אבל לא יודע. להגיד תכנון לקוי, כאילו לא היה ברור לכל אלה שהזמינו, אישרו ומבצעים את הפרויקט שזה יצור בעיות תנועה - זו האשמה שלא נראית לי הגיונית.. נכון שהיגיון זה לא הצד החזק של הרשויות המקומיות ובכלל המדינה שלנו, אבל בכל זאת. אולי עדיף בבת אחת לגמור את הכל במקום לגרור את זה לאורך תקופה? אולי יש סיבות מנהלתיות\תקציביות לכך? לא יודע אבל מצד שני זה לא הגיוני שיחליטו להתעלל סתם ככה בתושב. במיוחד בשנת בחירות, שמנסים ללקק לו כמה שיותר (מי אמר שלט "כאן יבנה.." בכל חור?).
 

Shpritz

New member
אוקיי, נגיד ויש סיבות מנהלתיות/תקציביות לכך

זה בדיוק הענין, שהסיבות האלה עדיפות על פני האזרח הקטן ונוחיותו, ועוד בשנת בחירות (באמת?) כמו שאתה אומר. אני בתור מתכנן, או מוציא לפועל, הייתי חושב בראש ובראשונה על הסדרי התנועה ששיפוץ כביש יכול לשבש ומנסה להתאים את עצמי לתנועה. אבל כאן כמו שאמרתי, מגרדים חצי עיר ,ורק אחר כך חושבים מאיפה להביא תקציבים, ואז נזכרים שהם כבר גירדו, אז צריך באמת לשפץ. וכבר אמרתי שהם סוגרים יום פה את הכביש ויום שם את הכביש. בבוקר פה ובלילה שם. ולא שחיפשתי יותר מדי, אבל לא ראיתי בשום מקום שהולכים לבצע שם שיפוצים. שום שלט ושום כלום. ואני עובר שום יום יום עם האוטו. שמע, זה לא שאני מנסה להזיז משהו. וזה לא שאני מנסה לשנות משהו. זה פשוט משהו שנורא עיצבן אותי באותו בוקר ספציפי וזה עצבים על שטויות, על דברים שלא צריכים להיות ככה.. עם קצת מחשבה והיגיון פשוט.
 

MasterD_iL

New member
העיר נראית הכי טוב ב15 השנים האחרונות

מטופחת, הרבה ירוק, יותר מרווחת, וכמובן יותר בטוחה (כיכרות). אבל אם כבר משפצים, אז למה בבת אחת הכל? כמו הכיכרות, שעשו איזה 3 בתיירות בבת אחת וסגרו חצי דרך, למה לשפץ כביש ראשי ועוד כביש חשוב לידו בבת אחת? תסיימו אחד, תתחילו את השני. זה יותר טוב גם לעבודה עצמה, להתמקד בכביש אחד, ואז לעבור לשני. אבל לדעתי הזניחו את החניות במגורים. כבר שנתיים אני רואה שלט מתחת לבית "כאן תשופץ חניה זאת, סיום עבודה: פברואר 07", וזו לא השכונה היחידה שזה ככה.
 
למעלה