אבא קם ונעלם!

אבא קם ונעלם!

בוקר טוב לכולם. האם יש בינכם כאלה המגדלים את ילדם לבד לחלוטין,לאחר שבן הזוג ניתק קשר ונעלם? לנו זה קרה. האהבה הגדולה, הקשר שהאמנו שיעמוד בכל טלטלה שתבוא,פשוט נעלם ,התרסק. הוא נטש ואנחנו עכשיו כאן לבד.
 

חיים.ג.

New member
הלם הנטישה

לאן היא נעלמה שלום אני מבין את גודל הכאב,כעס,תיסכול,חוסר אונים ועוד רגשות קשים אותם את מביאה בכתיבתך.רגשות אלו הם מאד לגיטימים וזכותך המלאה להביעם בכל הזדמנות ומקום.קחי לעצמך את הזמן האישי שלך לכעוס ולזעוק,על תעשי כעת חשבון לאף אחד זה הזמן להתאבל על הקשר שהיה ואיננו.מאחל כי בהמשך תראי זמנים טובים יותר. :cool: :cool: :cool: :cool:
 
דבר נוסף...

מעבר לכעס,לאבל ולכל קשת הרגשות הטבעיים עימם התמודדתי, סוגיית הניתוק היא המסקרנת אותי.לא מדובר בפרידה שבה שני האנשים (שהביאו מרצונם המשותף ילד ומתוך כוונה לחיות חיי שיתוף)ממשיכים להיות שותפים לגידול הילד,ולכל מה שמשתמע מכך.פשוט הוא קם ,נעלם, לא יוצר שום קשר, לא שואל ,לא מתעניין, חי בהכחשה כזו כאילו כלום מעולם לא אירע,כאילו לא הביא לעולם צאצא. (ומדובר באדם שכבר שבר מערכת זוגית אחת שגם מתוכה הביא שני ילדים לעולם). לעזאזל מתי הוא ילמד? ומה על הילדים? למה הוא לא יכול להיות שם בשבילם? איזה מסר הוא מעביר להם?
 

חיים.ג.

New member
האם ניתן לכפות איכפתיות?

לאן היא נעלמה שלום תודה על תגובתך המבהירה.כפי שכתבתי מוקדם יותר טוב את עושה כאשר את מביאה לכאן את הקושי ואת שאלותיך,זו דרך טובה לחלוק ולהקל מהנטל.יחד עם זאת שאלתי אליך מניסיונך בחייך עד כה האם ניתן לכפות על האחר להיות איכפתי,תומך ואוהב את ילדיו? נדמה לי כי זה רצון מאד אנושי ,טבעי ומובן וחבל כי לא ניתן לביצוע.לכן המשיכי לשתף והביאי לכאן כל שאלה וקושי אשר יכולים להקל על הנטל.אני כאן לרשותך לכל נושא אותו תמצאי כמתאים עבורך.לשאלתך אני לא חד הורי.לדוגמה-אין צורך ללדת כדי להיות גניקולוג.מאחל כי יבואו ימים טובים יותר.
 

מיכל לב

New member
חיימיקו אין כמוך :)

יישר כוח! מעניין אותי לדעת, היות ואינך חד הורי, מה משך אותך דווקא לפורום הנוכחי?
 

חלומית&

New member
לאן היא נעלמה חמודה !!

חמודה לאן היא נעלמה !! אבא שקם ונוטש את ילדיו ונעלם מראה על חוסר רגישות , חוסר אחריות , ובעיות שיש לו בקשרים. מכירה מקרים רבים בהם אבות נוטשים , נוטשים את ילדיהם , שכן ילדים לא אשמים בפירוד. יש לי שאלה אליך חומד , האם היה אבא טוב לילדיו מנשואיו הראשונים ? האם גילה איכפתיות תמיכה ושיתוף פעולה בחינוכם ? האם היה בקשר טוב עימם ? השאלה הזאת יכולה לתת לך תשובות לאיזה סוג קשר מצפה לכם ממנו בעתיד . בברכה חלומית
 
אויייי תן לי כוח

שוב נופלת למלכודת השיכחה, שוב מפנטזת על אילו ומה. משתגעת מהעובדה שאני לא יכולה לחלוק איתו את השמחה,וזה לא משנה עם תהיה לי זוגיות חדשה. אני לא אגדל את ילדתי עם אביה וזה כואב, כואב נורא. די נמאס לי, אני לא יכולה, הלבד הזה מתיש!!!!!!!! רוצה שיהיה עם מי לחלוק את הפלא הזה, עם מי לקטר... כן אני יודעת שבזמן שכך אני כותבת, האישה העוצמתית שבי נעלמת ,כן אני עדיין על הרכבת לפעמים עולה ולפעמים יורדת.
 

מיכל לב

New member
ואני יודעת ש..

בים, יש גל אחד שהוא שלי ועץ אחד שהוא שלי וכוכב אחד שלי, וילדה קטנה שהיא שלי וחתיכת שמיים... :cool:
 
חלומית,שאלתך באמת לעניין

אבל גם כאן האמביוולנטיות באה לידי ביטוי:כלומר פעם ככה ופעם ככה. מצד אחד דואג מצד שני עושה כאלו דברים שממש אינם מסתדרים עם אותה דאגה ואיכפתיות. הוא מסדר לעצמו בראש מציאות ``אידיאלית`` ומכחיש את המצב כפי שהוא באמת. מסרב לראות את השפעתה השלילית של התנהגותו,כשהילדים בוכים הוא מאמין שזה נשכח כשהדמעות מפסיקות לרדת.מה זה אומר על העתיד? שימשיך להציץ ולפגוע? אוף נמאס לי לדבר עליו!! B-(
 

פלג^ר

New member
תאמיני לי חמודה זה יעבור ואת עוד

תצחקי שלקחת זאת בצורה כל כך רצינית.החיים קצרים תנצלי כל רגע.תניע
 

פלג^ר

New member
לפי דעתי התנהגות האב זו תוצאה של

פחד מסויים שנובע בעיקרו בילדות האב או שזו בריחה ממחויבות בהצלחה
 
תודה לכולכם כל תשומת ליבכם :cool:

אני חושבת שתשמחו לדעת שאכן עזרתם ואת רוחי רוממתם. תודה,תודה,תודה ושיהיה לכולנו שבוע טוב, ומלא ברכה :cool:
 
למעלה