Arielvista
New member
אבוד עם חשבונות סקייפ בארגון
קצת ארוך אבל ההסבר והרקע נחוצים...
אצלנו בארגון משתמשים בסקייפ לצורך פעילות שוטפת של חלק גדול מהעובדים. עד לפני כשלוש שנים כל עובד היה משתמש בחשבון סקייפ האישי שלו עד שלפני כשלוש שנים, היה לנו מקרה בו עובד שעזב לקח איתו תכתובות סקייפ עיסקיות עם לקוחות וסירב לאפשר לנו גישה אליהם.
כתוצאה מכך התחלנו ליצור חשבונות סקייפ עבור עובדים חדשים (וגם עבור חלק מהעובדים שכבר היו) שכולם התבססו על כתובת מייל שהקמנו במחיוחד, תחת הדומיין של החברה, מייל שרק לי היתה גישה אליו, כך שבעת עזיבה של עובד (מרצון או לא) לא הייתה לו אפשרות לשנות סיסמא או למנוע מהמנהלים שלו גישה לתכתובות השונות.
עכשיו, כשאני מנסה לשנות סיסמאות של מספר חשבונות סקייפ שהוקמו תחת אותו מייל, אני לא יכול. סקייפ שולח אותי לדף של מיקרוסופט, שמנסה לעשות merge של המשתמש סקייפ עם המייל האמור, שינוי הסיסמא כאילו מצליח אבל לא באמת. הכניסה לסקייפ עדיין עם הסיסמא המקורית.
התמיכה של מיקרוסופט לא ממש יעילה, הם חוזרים על אותן מנטרות ("הפתרון להבא הוא סקייפ ביזנס") אבל לא מספקים פתרון ממשי.
יש למישהו רעיון איך אני מתגבר על זה?
קצת ארוך אבל ההסבר והרקע נחוצים...
אצלנו בארגון משתמשים בסקייפ לצורך פעילות שוטפת של חלק גדול מהעובדים. עד לפני כשלוש שנים כל עובד היה משתמש בחשבון סקייפ האישי שלו עד שלפני כשלוש שנים, היה לנו מקרה בו עובד שעזב לקח איתו תכתובות סקייפ עיסקיות עם לקוחות וסירב לאפשר לנו גישה אליהם.
כתוצאה מכך התחלנו ליצור חשבונות סקייפ עבור עובדים חדשים (וגם עבור חלק מהעובדים שכבר היו) שכולם התבססו על כתובת מייל שהקמנו במחיוחד, תחת הדומיין של החברה, מייל שרק לי היתה גישה אליו, כך שבעת עזיבה של עובד (מרצון או לא) לא הייתה לו אפשרות לשנות סיסמא או למנוע מהמנהלים שלו גישה לתכתובות השונות.
עכשיו, כשאני מנסה לשנות סיסמאות של מספר חשבונות סקייפ שהוקמו תחת אותו מייל, אני לא יכול. סקייפ שולח אותי לדף של מיקרוסופט, שמנסה לעשות merge של המשתמש סקייפ עם המייל האמור, שינוי הסיסמא כאילו מצליח אבל לא באמת. הכניסה לסקייפ עדיין עם הסיסמא המקורית.
התמיכה של מיקרוסופט לא ממש יעילה, הם חוזרים על אותן מנטרות ("הפתרון להבא הוא סקייפ ביזנס") אבל לא מספקים פתרון ממשי.
יש למישהו רעיון איך אני מתגבר על זה?