אבחונים
שלום, זאת אני אמא מ הותיקה בתוספת 1 מסיבות טכניות (יש לי עוד הרבה מה ללמוד בנושא מחשבים ואנטרנט ..) רציתי לשאול את כל המתמצא ואת דיאנה בפרט בנוגע לאבחונים. אני חושבת שסיפרתי כאן כבר שברצוני שיערך לבני הסובל מאספרגר אבחון הבודק לקויות למידה וקשב. המורות לא העלו את הנושא שכן מקבלים את הילד כמו שהוא אבל ככל שהילד מתקדם והופך ליותר "רגיל" מתבררים הקשיים וחבל לא לטפל... יש לי שם של נוירו-פסיכולוגית שעורכת גם אבחונים ולדברי ד"ר זימין תדע לאבחן את בני למרות האספרגר. השאלה מה (חוץ מהמלצות לרטלין) נותן האבחון , כיצד ניתן לתרגם אבחנות לשיטות לימוד ולתכני עבודה בכיתה (ואצל המורה הפרטית). אני מבינה ממה שכתוב במאמר על חברי הפורום שדיאנה מאבחנת באבחון דידקטי -דינמי . האם זה אבחון דינמי רגיל, או שילוב של שני סוגי אבחונים ? אני יודעת שמאבחן דינמי יכול להמליץ על תוכנית טיפולית המבוססת בחלקה על התוכנית להעשרה אנסטרומנטלית ,האם גם מאבחן בשיטות אחרות מגדיר באבחון שלו נקודות חולשה כך שניתן לבנות תוכנית טיפולית המשלבת העשרה אנסטורומנטלית ? מודה מראש על התשובות אמא מיכל
שלום, זאת אני אמא מ הותיקה בתוספת 1 מסיבות טכניות (יש לי עוד הרבה מה ללמוד בנושא מחשבים ואנטרנט ..) רציתי לשאול את כל המתמצא ואת דיאנה בפרט בנוגע לאבחונים. אני חושבת שסיפרתי כאן כבר שברצוני שיערך לבני הסובל מאספרגר אבחון הבודק לקויות למידה וקשב. המורות לא העלו את הנושא שכן מקבלים את הילד כמו שהוא אבל ככל שהילד מתקדם והופך ליותר "רגיל" מתבררים הקשיים וחבל לא לטפל... יש לי שם של נוירו-פסיכולוגית שעורכת גם אבחונים ולדברי ד"ר זימין תדע לאבחן את בני למרות האספרגר. השאלה מה (חוץ מהמלצות לרטלין) נותן האבחון , כיצד ניתן לתרגם אבחנות לשיטות לימוד ולתכני עבודה בכיתה (ואצל המורה הפרטית). אני מבינה ממה שכתוב במאמר על חברי הפורום שדיאנה מאבחנת באבחון דידקטי -דינמי . האם זה אבחון דינמי רגיל, או שילוב של שני סוגי אבחונים ? אני יודעת שמאבחן דינמי יכול להמליץ על תוכנית טיפולית המבוססת בחלקה על התוכנית להעשרה אנסטרומנטלית ,האם גם מאבחן בשיטות אחרות מגדיר באבחון שלו נקודות חולשה כך שניתן לבנות תוכנית טיפולית המשלבת העשרה אנסטורומנטלית ? מודה מראש על התשובות אמא מיכל