אביב גפן בחוצות היוצר

mor the only

New member
אביב גפן בחוצות היוצר

הלכתי עם חברות שלי הגענו למקום.. ועוד לא פתחו את השערים איכשהו עם פרוטקציות והצקה לשומרים הצלחנו להיות הראשונות שנכנסות ותפסנו מקום בשורה ראשונה.. היה בהתחלה נוראי.. השומרים לא נתנו להישען על הברזלים.. וזה היה ממש טמטום כי כל שניה דחפו מאחורה ואם מישהו היה עף ומקבל מכה זה לא היה ממש נעים
וגם עמדו לידי שני אנשים לא ממש בריאים בנפשם שכל שניה דחפו.. טוב ההופעה התחילה.. כרגיל הוא פתח במחר.. השומרים הלכו אחורה והחליטו שאפשר להישען על הברזלים.. וכולם זינקו.. ושוב תפסתי שורה ראשונה.. ההופעה הייתה טובה מאוד ואביב באמת יודע לתת את השואו אבל שינוי בפלייליסט לא יזיק.. הפלייליסט היה כמעט זהה לשל שנה שעברה.. חוץ מ"בוקר טוב איראן" "כשאתה כאן".. אמנם זאת לא ממש הופעה רגילה של אביב והקהל דיי שונה מאשר בהופעות רגילות.. אבל באמת קצת נמאס לשמוע את אותם שירים כל הזמן.. אבל בגדול הוא היה ממש טוב.. והיו לו אחלה אנרגיות.. הוא ירד לקהל.. כאילו הוא לא ממש נגע בו אבל הוא עמד מאוד קרוב אלינו אז אביב נשאר אביב.. פרפורמר מעולה.. אבל שינוי אפעם לא מזיק.. היה באמת אחלה
מישהו היה? מה אתם חושבים?
 

gal1983

New member
מהצד זה נראה אחרת ...

היא שכחה לציין שהם מכרו הרבה יותר כרטיסים מימה שיכול המקום להכיל ולכן נסגרו השערים עוד לפני שהמופע היה אמור להתחיל ויותר מ50% מהקהל נשאר בחוץ - כן אני הייתי בחוץ, הגעתי למקום 5 דקות לפני תחילת המופע וכבר לא הכניסו אנשים. אני חייב לציין שזה היה פשוט מזעזע , ראיתי אבא עם ילדון על הידיים שבא לשוטר ואומר לו תקשיב האמא של הבן שלי בן ה4 בחוץ תכניסו אותה כי הילד בוכה והשוטר כשהילד עם דמעות בעיניים ניצב מולו לא הסכים להכניס אותה, וזה הרבה יותר גרוע מימה שזה נשמע, כי האמא נמצאת פחות מחמש מטר מהילד פשוט מאחורי מחסום ברזל. עוד נקודה מעניינת,היו המון מקומות ריקים כי אנשים עמדו ליד הבמה ועדין המשטרה סירבה להכניס - תחשבו איזה מתסכל זה לראות עשרות מקומות ריקים שאיש לא יושב בהם כשאתה עומד 30 מטר מהם מאחורי הבמה ולא יכול להכנס. אה ומיותר לציין שחלק ניכר מהקהל עזב באמצע וזה עדין לא שכנע את השוטרים להכניס אותנו. מצד אחד אני מבין אותם כי נתנו להם פקודה לא להכניס יותר מצד שני מי שנתן את הפקודה עמד בצד והתעלם מההומונים הצועקים ולשוטרים הזוטרים לא ניתנה האפשרות להפעיל מעט שיקול דעת ולהכניס כשכבר היה מקום. הצלחתי להתפלח אחרי חצי מופע אבל כל המתח ולהחץ והרעש של אנשים לפני שצעקו לפני כן שיכניסו אותם פנימה כי הם קנו כרטיס מנע ממני להנות מהמופע. לא הייתי מסוגל להתרכז.
 
פיייי איזה סיוט,מזל שלא התפתתי לבוא...

היה צפוי שיהיה עמוס אבל לא חשבתי עד כדי כך שלא יכניסו יותר. זה אומר שהערב כדאי להגיע מוקדם לברי ולא לסמוך על אלילת המזל... אם תראה אותי היום בברי אתה מוזמן להגיד שלום
 
אז באיזה שעה כדאי לבוא היום?

אוך, אני נראהלי עלול לאחר, וזה נשמע שלא יהיה אפשרי להיכנס.
 
לדעתי תבוא ב20:30 ככה...

ואז לא תיקח סיכון. אני אישית הולך לקנות כרטיס ב20:15 חוזר לעיר עד 21:15 ואז יורד חזרה לברי...
 

gal1983

New member
אין חשיבות למתי אתה קונה כרטיס ....

יש חשיבות רק מתי אתה יורד במדרגות לכיוון הבמה , תשתדל להיות שם לפני 21:20
 
אין לך מושג כמה אתה צודק...

וחבל שלא יצא לי לקרוא את ההודעה הזאת לפני שיצאתי מהבית. נפגשתי עם חברים במרכז העיר ב21:00. התחלנו ללכת ובערך ב21:15 מצאנו איזה ספסר שמכר לנו כרטיסים בזול. התעכבנו אצלו איזה 10 דקות ובסביבות 21:25 היינו ליד הקופות. החברים שלי הלכו לאט ואמרתי להם שאני מתחיל לזוז כי הם דייקנים. איך שהגעתי לשערים המשטרה אמרה לסגור את השערים ואני בין האחרונים שהצליחו להכנס. חברים שלי לא הספיקו והתפלחו דרך היער או משהו כזה. כשהגעתי לדוכני האוכל כבר שמעתי את ים המלח ברקע והבנתי שהמופע התחיל. רצתי רצתי ואיך שהגעתי למדרגות שיורדות לכיוון המופע שוב המשטרה אמרה לסגור ושוב במזל נכנסתי. חברים שלי הפעם התפלחו דרך גדר קטנה שנמצאת מימין ליציע הכי ימני(כשאתה עם הפנים לבמה) איכשהו נפגשנו כולנו אחרי כמה יוסי(היה שיר שלישי) אבל החוויה בהחלט הייתה לא נעימה. צריך ללמוד לקח לשנה הבאה. אגב אני מקווה שגם המשטרה והמארגנים ילמדו לקח. זאת ממש בושה שאנשים עם כרטיסים ביד צריכים להתפלח לחוצות היוצר בשביל להכנס. ועזוב רגע את חברים שלי. קח מצב שמשפחה שהגיעה מרחוק לראות את היצירות של הבן שלה מגיעה ב21:15 קונה כרטיסים לא מוזלים במעל 50 ש"ח. ונאלצת להשאר בחוץ כי אין מקום. אני מאוד מקווה שילמדו לקח לשנה הבאה.
 
דווקא חוויה להתפלח :)

אני שמעתי את צלילי 'ים המלח' בעוד אני יורד מכיוון גן הפעמון.אחרי שבנדוד שלי דיווח לי שהוא נכנס חינם עם תעודת לוחם(שאינה בתוקף),והתלהבתי שאכנס חינם,אבל השערים היו סגורים,אז אחרי כמה דקות של המתנה מעיקה מול השערים והשוטרים המאוד סתומים(ואני יודע שהם מקבלים הוראות מגבוה.יופי.כיף לדעת) נשברתי כששמעתי את 'כמה יוסי', והייתי חייב להיכנס. אז, טוב שזה היה בבריכת הסולטן, מוצאים מאיפה להיכנס.וטוב שאני אוהב לטפס על דברים..קירות למשל.הגעתי פנימה. וגם בפנים שוב היה צריך לדלג מעל משוכות, אז נכנסתי דרך אותה פירצה(אני מניח), מתחת לגדר שם... ונשאר לי שעה של כיף מהול בכאבי בטן נוראיים. אבל היה כיף. ויום אחרי זה היה כיף מאוד מאוד מאוד בקולולוש ודן תורן בנחלת שבעה. והיום ארקדי דוכין(הלכתי רק בגלל החינם,לא מת עליו והפעם זה היה חוקי הכניסה..), היה חביב.לא הרבה יותר מזה.אבל חביב זה לא רע.
 
כן נחמד להתפלח מדי פעם...

פעם הייתי מתפלח להופעות של היהודים. אבל גיליתי שזה סתם כאב ראש וסיכון גדול ובתכלס מגיע ללהקה לקבל את הכסף על השואו שהיא נותנת. בכל אופן אם הייתי יודע שכל כך קל להתפלח לחוצות היוצר אולי הייתי מתפלח גם לפורטיס :\ אבל לא נורא בתכלס ההופעות האלה שוות את המעט כסף שהן עולות. נו איך היה ארקדי? פספסתי או שלא נורא? בתכלס אני לא משוגע עליו,הופעה של החברים של נטשה הרבה יותר תעניין אותי. חוץ מזה הייתי בהופעה שלו לפני שנה בים המלח באותו יום עם אביב גפן ועברי לידר. הוא היה סבבה,מהופעות שנחמד לתפוס על הדרך אבל לא לעשות מאמצים מיוחדים בשבילן.
 
אני נגד התפלחויות..אבל

כשאני אמור להיכנס חינם(במקרה שלי) או יש לי כרטיס(במקרה של חבריך) ולא מכניסים אותי, אז אני בעד התפלחויות. אין שום סיבה בעולם שלא... ארקדי היה בסדר..אבל זהו.מבחינתי. אני אבין אנשים שיגידו שהיה מושלם.אבל הוא לא 'כוס התה' שלי. יש לי קצת בעיה עם זה שאני די לא מכיר אומן ובכל זאת אני מכיר כמעט את כל השירים שהוא שר בהופעה.רק מהתקופה הנוראית שבה הייתי שומע גלגלצ. אבל בלי קשר, יש לו בהחלט להיטים יפים, בעיקר מתקופת הנטאשות, אבל שוב, היה בסדר..לא 'הופעת השנה'. הגדרת יפה- הופעה שנחמד לתפוס על הדרך...לא משהו שהייתי מתפלח אליו, אם לא היו נותנים לי להיכנס...
 

bleeding guitar

New member
והגישה הזאת שלכם היא בדיוק הסיבה../images/Emo168.gif

למה שקרה באסון ערד 3 ילדים נהרגו כניסה להופעה של משינה, למי שלא יודע. המארגנים מכרו OVER כרטיסים, אנשים נדחפו, ניסו להתפלח למקום וכך נוצר עומס מידי במקום עצמו מה שגרם לדחיפות בלאגן ובסופו של דבר למותם של 3 ילדים חפים מפשע.
 
לא נכון. למשינה לא שווה להתפלח..

סתם. פעם ראשונה שאני שומע שהקהל היה אשם..שאלה שניסו להתפלח היו אשמים. אני די משוכנע שהמארגנים היו אשמים, עקב העומס המטורף שהיה במקום. בחוצות היוצר המשיכו למכור כרטיסים גם כשהמשטרה אסרה על כניסה.בכדי שלא יהיה עומס גדול מידי. ככה שאם כבר, הגישה של עיריית ירושלים והמשטרה(או מי שהיה אחראי, לעזאזל.כמובן גם שם זה התחלק בין הרבה גורמים) אבל..וזה אבל ענקי, במתחם של ההופעה היו עשרות, אם לא מאות מקומות ריקים, כי 'הגרעין הקשה' של ברי העדיף לעמוד קרוב לבמה. בתור חובב של ברי סחרוף(או כל אמן מאוד אהוב אחר), למה שלא אכנס, כשאני יודע שלא צפויה סכנה אמיתית? אני לא מצליח לראות טיפה של דמיון בין חוצות היוצר לפסטיבל ערד. נכון שהמשטרה חששה מכמות גדולה מידי, אבל עובדה שבמתחם ההופעה לא היה צפוף ברמה שאנשים התעלפו, ואפילו לא קרוב לזה. אני מבין את הפחד שלהם לקחת אחריות, אבל מצטער, אני מצדיק את עצמי לחלוטין. המשטרה אסרה על כניסה לכל בריכת הסולטן, כי הייתה כמות אנשים גדולה מידי. אני משוכנע שגם עם עוד 1000 היו נכנסים לא היה קורה דבר. אבל את צריכה להיות שם בשביל להבין על מה אני מדבר..
 

bleeding guitar

New member
הקהל אשם חלקית ../images/Emo168.gif

אי אפשר לפטור אותו לגמרי מאשמה, נכון שהאשמה הגדולה הולכת על המארגנים ועל מהשרד הכרטיסים שמכר יותר מידי, אבל חלק גם הולך על הקהל. עד כמה שידוע לי היו מתפלחים, אנשים ניסו להכנס בכל מצב להופעה, ולכן נוצר הבלאגן הדחיפות ובסופו של דבר קריסת העמודים שהביאה לאסון. אם אנשים היו יותר סובלניים, מחכים, ונכנסים כשמותר להם להכנס ולא מנסים לעקוף חוקים, אני באמת מאמינה שהיה ניתן למנוע את זה (מצד שני אני יצור תמים, ולא הייתי שם אז ככה ש...)
 
הציבור מטומטם..

לכן הציבור משלם. זה נכון. אני גם די בטוח שהקהל היה אשם חלקית. אבל אני לא נדחפתי, לא בלגנתי, ולא גרמתי בשום צורה עקיפה או ישירה למפגע בטיחותי כלשהוא.
 
אני רואה שאת אוהבת לעמוד בשורה ראשונה../images/Emo11.gif

מאגניב לך שנהנית! אמנם לא הייתי בהרבה הופעות של אביב גפן אבל באמת שמעתי שיש לו פלייליסט קבוע... אני מאחלת לך שתהני יותר בהופעה הבאה
 

mor the only

New member
חחח כן../images/Emo6.gif

אין כמעט הופעה שהייתי בה משהו שהוא לא שורה ראשונה
ותודה
ומומלץ לך ללכת
 
למעלה