נוסעי האוטובוסים מתבשלים בשמש. הישועה עשויה להגיע דווקא מאירופה
ככל שהאקלים מקצין גדל הסבל של נוסעי האוטובוסים, שממתינים בתחנות כשהם חשופים לשמש * משרד התחבורה מכתיב שימוש במנעד מצומצם של תחנות שלא מספקות צל * ד"ר יואב לרמן: "כל ההשקעה באוטובוסים לא שווה אם אין לך חוויה טובה מחוץ לרכב" * אולי הפתרון יגיע מאירופה שהולכת ומתלהטת
www.zman.co.il
מעריך מאוד את אביב לביא, אבל חבל שזה עוד כתבה של צרחות. הוא מאשים כמובן את משרד התחבורה. למרות שמבחינת המשרד תחנת האוטובוס זה אחריות העירייה והיא יכולה לעשות מה שהיא רוצה.
ואז מראיינים איזשהו גורם, שטוען שהתחנות החומות הגדולות שהיו עד 2010 בערך, הוסרו בגלל שהן לא עומדות בתקן של משרד התחבורה, שהוא של תחנות "דקות". משהו בסיפור ובלשון שהוא מצוטט נראה לי מוזר. צריך מישהו שיאשר או יכחיש את זה. כי שיש תחנה שהיא רק עמוד, זה לא שפתאום יש את התחנות ברזל האלו. ובסוף זה החלטה של עירייה/נת"י איזו תחנה לשים. אכן התחנות של פעם נתנו יותר מחסה משמש וגשם, מצד שני הן חוסמות את המדרכה. ובסוף מביאים את יואב לרמן (טיפוס מאוד סרקסטי. ובגלל שקשה לי עם כאלה אני כאן ולא בטוויטר), שגם במקומות עם תחבורה ציבורית מתוקנת אין תחנות שמגנות מהשמש לאורך זמן. באנגליה יש תחנות עם הגב לכביש, שלא תרטב מהגשם. לא יודע כמה הן מגינות מהשמש. ראיתי עכשיו גם כן תחנות בברצלונה החמה. שהן דקות. האם הפתרון הוא לחזור לתחנות הישנות שחסמו את המדרכה?
בשורה התחתונה, היום כשיש אפליקציות (לא מוביט. איפהבוס), שמראות לך מתי האוטובוס מגיע, או לא יצא, אני מתזמן את ההגעה שלי לתחנה שתהייה פחות מ-5 דקות לפני שהאוטובוס מגיע.