אביסון!מיכתב אישי

אד

New member
אביסון!מיכתב אישי../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

אביסון! ידעת שהומוסכסואלים יש גם בישיבות? המואים לסביות יש בצבא.[כניראה שבתור בחור ישיבה לא שירתת]. בליכוד,בימין,בימין הקיצוני,בכנסת.חשבת על זה? אולי מישהו מחבריך הומו ואתה לא יודע. אולי מישהו במישפחה שלך?? אני מבין שאתה לא נשוי,אך כאשר יהיו לך ילדים,לך תדע,הכול יכול להיות. ואתה,לא הבנתי עדיין מה הקשר בין השקפת עולם,למיניות? מה שאתה עושה במיטה זה עיניין פרטי שלך. כך לגבי כל בני האדם. כבוד לכל זכויות לכל. בתור יהודי,איש ישיבה,אתה אמור לתת כבוד לבני אדם. ואנא ממך לפני שאתה מסית,מתלהם,מאיים,מיתרגש,נעלב. תיקרא את מגילת העצמאות.ותעביר לחבריך בליכוד ובמולדת ובכלל בימין.חיה ותן לחיות. חירות לכל,חופש לכל,ללא קשר לדת,מין,צבע,לאום. שלום חופש אהבה שיויון צדק וזכויות לכל.
 
אין גבול לשקרים ולסילופים שלך?

קראתי 3 פעמים את ההודעה של אביסון, שבגללה פתחת במסע ההשמצות החולני שלך כלפיו וכלפי המחנה הלאומי. אין שם אפילו מילה אחת נגד הומואים או לסביות. יש שם בסכ"ה משל שנועד להבהיר לך את מצבך הלאומי. אתה כמובן הבנת מה שנח לך, סילפת, שיקרת והכנסת לאדם מילים לפה. בוש והיכלם.
 

small@ani

New member
על איזה הודעה של אביסון מדובר?

שהרי אתם לא מצפים ממני לקרוא את כלללל כתביו... המרתקים אנא הפנייה
 

אד

New member
בעיה בהבנת הניקרא!

לא ניראה לי שאביסון\צפניה זקוק לסניגור. היה נחמד אים היה מיתנצל. שלום חופש זכויות וצדק לכל
 

אביסון

New member
אני מתנצל!

אני מתנצל. אני באמת מבקש סליחה מגיבורי העם היהודי לדורותיו, סליחה מהרוגי המלכות, עולי הגרדום, אנשי האצ"ל והלח"י, אנשי בית"ר, מאברהם "יאיר" שטרן, מבגין,מהרצל, מז´בוטינסקי, ממרידור, משמיר, מדב גרונר, משלמה בן-יוסף, ממורדי הגטאות, מהפרטיזנים - מכולכם אני מבקש סליחה. סליחה ומחילה. סליחה על שהשכלנו, ממשיכי דרכיכם, לגדל במולדתנו דור שלם של עם-הארץ, בורים, מתכחשי זהותם הלאומית, חסרי השכלה לאמית בסיסית, חסרי רגש וזיקה ללאום ולמולדת. אכן, אתם מתהפכים בקברכם בשומעכם כי נער יהודי מדבר על ירושלים ועל שכם כעל נדל"ן ארעי. חלמתם, נתתם את חייכם, נאבקתם, נלחמתם- רק בשביל שלעם הזה תהיה נחלה משלו - וכשגענו - לזה - רבים מוכנים כבר עכשיו לארוז ולעוף. על החינוך הכושל, סליחה.
 
למעלה