אבל אני חטאתי
בעזי"ת לא קמתי לחצות. לא התבודדתי מספיק. לא למדתי בהתמדה. שכחתי להתכוון בכח בתפילה. לא שמרתי עיניים מספיק חזק. היו ימים שלא טבלתי במקוה. לא התפללתי על עם ישראל באמת. נעשתי גאוותן וקמצן. כבדה חטאתי מנשוא מלכתחילה, ומה עכשיו? ואם בעומדים בצל הארזים נפלה שלהבת, מה יעשו הנחבאים תחת אזובי הקיר? איך הם יהיו מסוגלים לעלות מסדום לירושלים? איך הם יוכלו שלא לשנוא את ציון? מה הסיכוי שיש להם שלא להרע עוד את דרכיהם? אנחנו קציני סדום, והם עם עמורה. אנחנו מסתדרים עם מציאות שבית כנסת זה מקום לשיחות חולין, הם יורקים על דוכן להנחת תפילין. אנחנו לא שומרים על צניעות אמיתית, הם הולכים לחופי נודיסטים. אנחנו מדברים שיחות חול בשבת, הם נוסעים לנפוש ביום כיפור. אנחנו יוצאים לעשן באמצע הסדר, הם הולכים לכספומט של הסמים. אנחנו מדקדקים שמונה עשרה דורות אחורה בשידוכים, להם לא מפריע שבבית ממול יש מכון לסחר בנשים. אנחנו צוחקים על החבר, הם הולכים לבית ספר עם סכין ומבט של רצח. אין סופין צדיק עם רשע. אבל אם יש רשע, אז הצדיק לא כל כך צדיק. לכן ימותו שניהם באותה אבחת חרב.
בעזי"ת לא קמתי לחצות. לא התבודדתי מספיק. לא למדתי בהתמדה. שכחתי להתכוון בכח בתפילה. לא שמרתי עיניים מספיק חזק. היו ימים שלא טבלתי במקוה. לא התפללתי על עם ישראל באמת. נעשתי גאוותן וקמצן. כבדה חטאתי מנשוא מלכתחילה, ומה עכשיו? ואם בעומדים בצל הארזים נפלה שלהבת, מה יעשו הנחבאים תחת אזובי הקיר? איך הם יהיו מסוגלים לעלות מסדום לירושלים? איך הם יוכלו שלא לשנוא את ציון? מה הסיכוי שיש להם שלא להרע עוד את דרכיהם? אנחנו קציני סדום, והם עם עמורה. אנחנו מסתדרים עם מציאות שבית כנסת זה מקום לשיחות חולין, הם יורקים על דוכן להנחת תפילין. אנחנו לא שומרים על צניעות אמיתית, הם הולכים לחופי נודיסטים. אנחנו מדברים שיחות חול בשבת, הם נוסעים לנפוש ביום כיפור. אנחנו יוצאים לעשן באמצע הסדר, הם הולכים לכספומט של הסמים. אנחנו מדקדקים שמונה עשרה דורות אחורה בשידוכים, להם לא מפריע שבבית ממול יש מכון לסחר בנשים. אנחנו צוחקים על החבר, הם הולכים לבית ספר עם סכין ומבט של רצח. אין סופין צדיק עם רשע. אבל אם יש רשע, אז הצדיק לא כל כך צדיק. לכן ימותו שניהם באותה אבחת חרב.