אבקש התיחסות

motyka

New member
אבקש התיחסות

העלתי לאוויר דפים שכתבתי לפני כשנה בנושא למידה מרחוק. החומר עדיין בשלבי עיצוב ועריכה, כך שמבחינה ויזואלית אינו מעוצב. אנקש התייחסות לתכנים מה מיותר, מה עודף, היכן צריך להרחיב, ואשמח לכל חומר שמישהו מוכן להפנות אותי אליו בכדי לתקן שגיאות ולהרחיב פערים. הכתוב שווה ערך ל15 דפי word. http://www.edu-negev.gov.il/tapuz/motytp/elr/index.htm
 

sarit11

New member
עיינתי ולהלן התייחסות ראשונית

התכנים אינם הבעיה. הם טובים. יש מושגים, יש הגדרות, יש הפניות ביבליוגרפיות. הכל טוב. לא קראתי לעומק. רק רפרפתי (כמעט בוקר עכשיו ומחר יום עבודה...) טוב עשית שציינת בראשית דבריך שעדיין לא עיצבת את החומר. כאשר תעשה זאת - שים לב להוסיף לינקים (למשל - ממושב לטקסט הרלוונטי, וסוג אחר של לינקים - למאמרים ברשת.) תארגן תוכן עניינים, כדי שאפשר יהיה להבין לאן אתה חותר. לילה טוב.
 

motyka

New member
תודה - הוספתי תוכן

הוספתי תוכן עניינים, בשלב זה עדיין לא מקושר, אלא יותר כרשימת מה שיש
 

lizansak

New member
נראה טוב

אמנם יש תוכן עניינים, אבל הוא לא מקושר לדפים, וחבל
 

יעל לב

New member
בקשה

שלום מוטי, יש לי בקשה. בתוך החומר שצרפת, ציטטת חוקר בשם קלר, שעוסק בנושא המוטיבציה. אני מעוניינת במקור בו פורסמו הדברים. עוד מקור חסר, בו אני מעוניינת, הוא המקור לדברי דייב קלארק בנושא המגע האנושי ברשת. אגב, החומר שכתבת מקיף למדי ומעניין. בתודה, יעל לב.
 

motyka

New member
בנוגע לקלר

Keller, J.M . (1983). Motivational design of instruction, in C.M. Reiguluth (ed), Instructional design theories and Models: An Overview of their Current status (pp. 386-434). Hillsdale, NJ: Lawrence Earlbaum associates. והוספתי את ההערה גם לדף המדובר בסעיף מוטיבציה
 

motyka

New member
לא רשמתי לעצמי את מקור הציטוט של קל

לא רשמתי לעצמי את מקור הציטוט של קלרק
 
למעלה