אגב מר נטעים...

גל נעים

New member
אגב מר נטעים...

אתה כותב לי ליצור איתך קשר בשעה שלא טרחת מעולם לענות על מכתבי שטרחתי על כתיבתם ושליחתם אליך. מדוע הצביעות?,הרי יכולת אפי' להחזיר תשובה קצרצה בנוסח "אין לי זמן בשבילך"... או אולי אתה מחפש PROMOTION לפורום\אתר שלך?
 
יש יותר טוב מפגישה? או שאתה מפחד?

מנהל נטעים מציע לך לפגוש אותו באופן אישי ולדסקס. ואתה מה אתה עונה ? במקום להגיד שאתה מפחד להפגש איתו - אתה קורא לו צבוע. ולמה מגיע לו התואר צבוע ? אוי ואבוי ! בגלל שלא טרח לענות על מכתביו של הוד רוממותו. לי באופן אישי נראה שאתה בורח מכל סוג של פגישה כפי שהציע לך מנהל נטעים. ואם אדם בורח ממשהו: זה אומר שיש לו מה להסתיר. ואם אין לך מה להסתיר זה רק אומר שמראש אינך מוכן לקבל מה שהוא מתכוון להגיד לך. אז מי כאן הצבוע ?
 

גל נעים

New member
איש קטן שכמוך.

בטח לא טרחת להסתכל במה שכתבתי וישר רצת להקיא את הביקורת שלך. חמוד שלי,אני עייפתי מפגישות, וחקירות, תוכל להסתכל באשכול התחתון וראה את רשימת הרבנים שנפגשתי איתם ובלשונך "דיסקסתי" איתם. ובנוגע למנהל נטעים-כתבתי לו פעמים רבות שאלות ותהיות שלי, והנ"ל לא טרח להניד אף עפעף-איך היית קורא לזה?... אגב-מאיפה צצת "צ"ע"?...אולי אתה מנהל נטעים בתחפושת?
 

התולעת 1

New member
הגמרא לא התביישה לפרסם את אלישע בן

הגמרא לא התביישה לפרסם את אלישע בן אבויה שהיה תנא קדוש בתחילתו והוא היה רבו של רבי מאיר. לא התביישה התורה שבעל פה לפרסם ולומר שיצא לתרבות רעה מסיבה אחת- מתוך חמש, שנפלו מחיקו ספרים חיצוניים. התורה יודעת שהקורא בספרים חיצוניים אין לו חלק לעולם הבא. מדוע? – כי כשמשתמשים בשכל אנושי מפליגים למקומות שאסור ופלונטר קטן גורם שאתה גמרת עם הכל וקצצת בנטיעות ואין לך יותר חלק לעולם הבא. וזה הדין לגבי תקשורת, עיתונים, רדיו וטלוויזה הם בגדר של ספרים חיצוניים והקורא מעיין ורואה עובר על זה. עוד אחד פרסמה הגמרא: קראו לו רבן יוחנן, כהן גדול הוא היה שמונים שנה בכהונה גדולה זה הדרגה הכי גבוהה בישראל. נכנס לבית המקדש לפני ולפנים ויצא חי.אם היה מהרהר הרהור אחד שאסור מת על המקום. והוא היה מכפר על עם ישראל שמונים שנה. אבל כיון שנפלו מחיקו גם כן ספרים חיצוניים הפך להיות צדוקי כופר ואפיקורוס. זה כח של ספר חיצוני.כשעוזבים את התורה המסורה מאלפי שנים דור אחד דור ושבדקו אותה במיקרוסקופ כל גדולי ישראל ודקדקו על כל קוץ של יוד ורבי עקיבא אמר על כל קוץ של יוד תילי תילים של הלכות והיא נבדקה בעיניים בוחנות של כל המדע בעולם. תורה זאת אם צמודים אליה לא יאונה לך כל רע כל ימי חייך.אם עוזבים אותה נעזבים פשוט. לכן צריך לדעת: מלמוד התורה וקיומה אפילו בצורה לא בדרך של חקירה לעולם לא יהיה נזק.בדרך של חקירה לא בדרך המסורה ודאי שיהיה נזק כיון שהאדם בעל גאווה ובמקום שהוא לא יודע בדיוק איך לצאת מזה אז הוא מוסיף דברים מדעתו כדי לגמור את העניין וזה הופך להיות תורה שלו והגאווה שלו תפיל אותו בסופו של דבר
 

פלסטיק

New member
פעם ראשונה שהסברת כיאות ../images/Emo13.gif

אמרת "כי כשמשתמשים בשכל אנושי מפליגים למקומות שאסור" מכאן אני רואה שעשית אידיאולוגיה מכך שאסור לך להשתמש בשיכלך נראה לי שמאמציך נושאים פרי
חג שמח
 
איש שחושב את עצמו שכמוך

עייפת מפגישות וחקירות ודיסקוסים עם רבנים. אבל מכתיבת מכתבים כנראה שלא עייפת. כנראה גם שלא עייפת מל"נדנד" למנהל נטעים למרות שזה בחר לא להשיב למכתבי השאלות והתהיות הרבים, שנותר בך עדיין כוח לכתוב אותם. לגבי צורת הביקורת שלי, לא צריך עיון גדול כדי להבין מה מסתתר מאחורי גבך: נסיון הצדקה עצמית בכל מחיר, ובכל מצב. ולכן גם תירוציך השונים על עייפותך הרבה מפגישות וחקירות. בסיכום מהיר של השעות ה"רבות" ברשימת הרבנים שלך עולה המנין ל 18 שעות - או ל 21 בהנחה שהיו לך שתי שיחות של 3 שעות כל אחת עם הרב אמנון יצחק. צריך עיון גדול הכיצד יכול אדם להתעייף באופן שכזה, אחרי מספר כה מצוצמם של שעות פגישה עם הרבנים הנ"ל. ונראה לי שאין זאת כי אם "תורה מתשת כוחו של אדם".
 

גל נעים

New member
ועכשיו הוכחת לי שאתה נטעים...../images/Emo6.gif

לא יכולת לעשות את זה פחות שקוף?... אגב-פרט קטן שכחתי לציין-את מניין השעות שביזבזתי על הרבנים הנ"ל זה אחת לחודש לא כולל 6-7 שעות לימוד יומיות...
 
זו רמת ההוכחות שאתה מספק ?

צריך עיוןגדול, הכיצד יתכן שאדם המחשיב את עצמו ללמדן שכמוך, מוצא בצורה כל כך ברורה ושקופה את ההוכחות שצריך עיון הוא לא אחר מאשר נטעים. זו כנראה גם רמת ההוכחה שלך לכל הטענות שאתה מתיימר להציג בפורום. באשר לעצם הנושא שבו התחלתי את עיוני: טענתי שאתה מפחד להפגש עם מנהל נטעים, וטענתי זו עומדת במבחן. היא מקבלת חיזוק מרכזי מהתגובה האחרונה שלך האומרת שכמות השעות שבהן נפגשת עם הרבנים היתה בעצם בזבוז לפי דבריך. גישה כה מזלזלת בדברים המגיעה עד כדי כינוי זמן יקר מפז שהוקדש לך ע"י רבנים חשובים מישראל כ"בזבוז זמן", רק ממחישה כמה הינך סגור ומסוגר לכל דבר שבקודש ועד כמה אתה מבועת וחושש מכל פגישה שכזאת, שתוכל להזכיר לך עד כמה אתה טועה.
 

גל נעים

New member
תגיד לי אתה מפגר או מה?

הרי ברור לכל שאתה מנסה "לגרות" אותי ע"י שיטה מניפולטיבית של "אני אעצבן אותו בצורה ההפוכה, ובשביל להוכיח לעצמו שהוא לא כמו שתיארתי אותו הוא יהיה חייב לבוא". אז חמודי שלי, אני אדם ברמה קצת יותר מפותחת מהשיטה הילדותית שלך. נו נטעימי, נסה את השיטות שלך על עמרצים ,לא על אנשים כמוני.
 
זו לא רמת דיון שציפיתי מאישיות כמוך

לא צריך עיון גדול כדי להבין שאתה מתחמק מהתכנים של המסרים שלי, התחלת בקול רעש גדול (קראת למנהל הפורום צבוע) והנה אתה מתקפל בקול ענות חלושה מההתמודדות עם התכנים של מסרי. הנקודה שלי מובנת וכל מי שעקב אחרי התכתובות, הבין אותה.
 

גל נעים

New member
נו נניח שאתה צודק...

מה אתה רוצה?, שאני אתעמת דווקא עם נטעים?, אתה חושב שהוא טוב יותר מרשימת הרבנים שאיתם "דיסקסתי" ונשארו אלה פעורי פה לנוכח ידיעותי בגמרא ובגאונים\ראשונים, בנושאים מדעיים שונים, שיש לי קשר עם טובי הפרופסורים בארץ ובעולם?. ידידי-בורות היא לחם חוקם של אלה והם עושים את משכורתם אליבא דאותם בורים שבאים לסמינרים.
 
גל היקר

לא שמענו ממך פעם אחת שאלה. רק התרסה. אודה לך אם תיצור קשר אישי עמנו. נשתדל ברצינות ללבן כל שאלה שלך ולתת לך תשובות. עם זאת, לדעתינו הבעיה שלך רגשית ולא שכלית. כי הכעס שנובע ממך נותן לחשוב שמישהו בעולם הדתי פגע בך ואתה מתמרד.
 

uuuaaa

New member
כולנו עדיין פעורי פה

לנוכח ענוותנותו של גל. מר נטעים, אני לא מבין למה אנשים דתיים צריכים להתחנף לאיזה טמבל שמעריץ את עצמו ? ההתחנפויות והחיזורים הללו סביבו רק יגרמו לו לעודף הערצה עצמית, וזה מוציא שם רע לכולנו. צריך לנסות להחזירו למוטב, אבל לא ע"י התבטלות בפניו.
 

פלסטיק

New member
שי היקר, מדוע לא לנהל דיון בפורום?

כל הרעיון בפורום הוא ניהול דיון עם קהל, שיוכל ללמוד ולהשכיל. אם יש לך טיעונים כל כך מוחצים מדוע לא תרשום אותם כאן ונזכה כולנו להשכיל? מה הצורך בסודיות הזו?
 
הוא אשר אמרתי:עוד אחד שחושב את עצמו

אחרי שהספקת להראות לכל הרבנים שברשימה שלך ב 21 שעות בלבד את מגוון ידיעותיך בגמרא ובגאונים ובראשונים וגם במדעים ועוד נשאר לך זמן לדבר איתם על ענייני אמונה ולאחר כל זאת לא השתכנעת מדבריהם, לא נותר לך אם כן אלא לקבוע שאליבא דעצמך כולנו בורים ועמי ארצות. ולכן, אנו צריכים לחוש בתוך קרבינו אנו את ההשפלה הנוראה של הבורות ואת חוסר התוחלת בויכוח העם הארצי עם גאון שכמוך. הרבה בבות בהרבה ספרי מוסר צריכים להפתח ולהשתלם לנוכח הצהרותיך.
 
למעלה