אגד- ואובדן כרטיס רב-קו
אבד לי הרב-קו סטודנט... התחלתי ב"תהליך" הלא הגיוני להשגת כרטיס חדש.. צריך להדפיס טופס (נסעתי לחברה, כי אין לי מדפסת) ללכת למשטרה- להודיע להם על אובדן כרטיס (!?) והם צריכים לחתום על הטופס- במשטרה אמרו לי שהם לא מתעסקים עם זה-וסירבו לתת לי אישור על אובדן (הגיוני, כמו שאמרה לי השוטרת- מה פלילי בזה?) התקשרתי למרכז שירות של אגד, אמרו לי שאצטרך ללכת לעו"ד (וכמובן לשלם לו) כדי שיחתום על הצהרה שאיבדתי. ביקשתי לדבר עם מישהו מעל הנציגה "המקסימה"- פניות הציבור עובדים עד 2 (חבל שאני מתרוצצת מ-9 בבוקר, ולא ידעתי את כל זה קודם). התקשרתי לדן, מתוך סקרנות מהי הפרוצדורה אצלם: - מגיעים לבת-ים, ממלאים טופס- תוך 3 ימים הכרטיס בדואר - ללא עלות!!!! כשבאגד נוסף לסאגה, צריך לשלם 150 ש"ח! יש לי עוד לפחות שנתיים באקדמיה, ולאחר מכן תואר שני- לא מתקרבת יותר לאגד!!! (ותודות לקו 289, גם לא אצטרך לנסוע יותר באגד) ההוצאה הכספית הזאת לא הגיונית בשבילי כרגע, וגם לא ההתרוצצות (תקופת מבחנים- יאייי!) אם יש לכם הצעות- למי לפנות, אשמח... תודה, ריקי. (העתק של הפוסט הזה- פייסבוק- אגד, דן, תחבורה ציבורית ופורום צרכנות- וכל מקום שאמצא לנכון לפרסם את חוסר היכולת של "חברת האוטובוסים של ישראל" לטפל בבעיה פשוטה).
אבד לי הרב-קו סטודנט... התחלתי ב"תהליך" הלא הגיוני להשגת כרטיס חדש.. צריך להדפיס טופס (נסעתי לחברה, כי אין לי מדפסת) ללכת למשטרה- להודיע להם על אובדן כרטיס (!?) והם צריכים לחתום על הטופס- במשטרה אמרו לי שהם לא מתעסקים עם זה-וסירבו לתת לי אישור על אובדן (הגיוני, כמו שאמרה לי השוטרת- מה פלילי בזה?) התקשרתי למרכז שירות של אגד, אמרו לי שאצטרך ללכת לעו"ד (וכמובן לשלם לו) כדי שיחתום על הצהרה שאיבדתי. ביקשתי לדבר עם מישהו מעל הנציגה "המקסימה"- פניות הציבור עובדים עד 2 (חבל שאני מתרוצצת מ-9 בבוקר, ולא ידעתי את כל זה קודם). התקשרתי לדן, מתוך סקרנות מהי הפרוצדורה אצלם: - מגיעים לבת-ים, ממלאים טופס- תוך 3 ימים הכרטיס בדואר - ללא עלות!!!! כשבאגד נוסף לסאגה, צריך לשלם 150 ש"ח! יש לי עוד לפחות שנתיים באקדמיה, ולאחר מכן תואר שני- לא מתקרבת יותר לאגד!!! (ותודות לקו 289, גם לא אצטרך לנסוע יותר באגד) ההוצאה הכספית הזאת לא הגיונית בשבילי כרגע, וגם לא ההתרוצצות (תקופת מבחנים- יאייי!) אם יש לכם הצעות- למי לפנות, אשמח... תודה, ריקי. (העתק של הפוסט הזה- פייסבוק- אגד, דן, תחבורה ציבורית ופורום צרכנות- וכל מקום שאמצא לנכון לפרסם את חוסר היכולת של "חברת האוטובוסים של ישראל" לטפל בבעיה פשוטה).