אגד- ואובדן כרטיס רב-קו

birka

New member
אגד- ואובדן כרטיס רב-קו

אבד לי הרב-קו סטודנט... התחלתי ב"תהליך" הלא הגיוני להשגת כרטיס חדש.. צריך להדפיס טופס (נסעתי לחברה, כי אין לי מדפסת) ללכת למשטרה- להודיע להם על אובדן כרטיס (!?) והם צריכים לחתום על הטופס- במשטרה אמרו לי שהם לא מתעסקים עם זה-וסירבו לתת לי אישור על אובדן (הגיוני, כמו שאמרה לי השוטרת- מה פלילי בזה?) התקשרתי למרכז שירות של אגד, אמרו לי שאצטרך ללכת לעו"ד (וכמובן לשלם לו) כדי שיחתום על הצהרה שאיבדתי. ביקשתי לדבר עם מישהו מעל הנציגה "המקסימה"- פניות הציבור עובדים עד 2 (חבל שאני מתרוצצת מ-9 בבוקר, ולא ידעתי את כל זה קודם). התקשרתי לדן, מתוך סקרנות מהי הפרוצדורה אצלם: - מגיעים לבת-ים, ממלאים טופס- תוך 3 ימים הכרטיס בדואר - ללא עלות!!!! כשבאגד נוסף לסאגה, צריך לשלם 150 ש"ח! יש לי עוד לפחות שנתיים באקדמיה, ולאחר מכן תואר שני- לא מתקרבת יותר לאגד!!! (ותודות לקו 289, גם לא אצטרך לנסוע יותר באגד) ההוצאה הכספית הזאת לא הגיונית בשבילי כרגע, וגם לא ההתרוצצות (תקופת מבחנים- יאייי!) אם יש לכם הצעות- למי לפנות, אשמח... תודה, ריקי. (העתק של הפוסט הזה- פייסבוק- אגד, דן, תחבורה ציבורית ופורום צרכנות- וכל מקום שאמצא לנכון לפרסם את חוסר היכולת של "חברת האוטובוסים של ישראל" לטפל בבעיה פשוטה).
 

jen711

New member
לפני כשנה איבדתי רב קו של קונקס

באתי והנפיקו לי חדש במקום בלי שום תשלום. מבאס רק שאיבדתי חצי חודש של כרטיס חודשי.
 

birka

New member
הם טוענים שלסטודנטים זה טיפול שונה,

כיוון שהכרטיס יקר יותר... בדן לא חושבים ככה...
 

einat162

New member
ברב קו אין אפשרות שיחזור ?

אם אני לא טועה כשהנפקתי את הכרטיס של דן בתחנה המרכזית, היתה גם אפשרות לעשות כרטיס "אנונימי" בלי תמונה - כששאלתי מה ההבדל אמרו לי שבמקרה של גניבה אי אפשר לשחזר כמה כסף/נסיעות היו על הכרטיס באנונימי- ובזה עם הפרטים- כן.
 

jen711

New member
אמרו שאפשר לשחזר את הפרטים

שם, תז, כתובת, טלפון... את הכסף אי אפשר לשחזר.
 

einat162

New member
אבל את כל אלו אני יודעת

אז כנראה סתם בולשיט על מה שהם אמרו שיש "ביטוח".
 

einat162

New member
מתוך האתר של דן :

"כרטיס מבוטח במקרה של אובדן, גניבה או קלקול ניתן להעביר את זכויות הנסיעה והיתרות הכספיות לכרטיס חדש שיונפק, רק ברב-קו אישי, כרטיס רב-קו אנונימי ללא פרטים ותמונה אינו מזכה בהנחה ולא בביטוח."
 

jen711

New member
מהאתר של ויאולה

"כרטיס חכם אישי - מודיעים על אובדן הכרטיס, מבטלים אותו ומשחזרים את נתוני הכרטיס מתוך הנתונים השמורים במרכז שירות ומנפיקים כרטיס חדש." הסבירו לי שנתוני הכרטיס לא כוללים את הכרטיסיות/חודשי שמוטענים עליו.
 

k-don

Well-known member
במטרופולין חייבו אותנו ב 10 ש"ח

ונתנו כרטיס במקום
 

birka

New member
-->

אגד- 150 ש"ח ושולחים את הכרטיס תוך 3 ימים דן- ללא תשלום, שולחים תוך 3 ימים... הזוי...! ובנתיים צריך לשלם עבור הנסיעות, למרות שבפועל שילמתי כבר על כל השנה.
 

rasmus girl1

New member
רציני? אצלנו זה אגד תעבורה

כשהטענת כרטיסיות ברב קו של אגד תעבורה תופס גם לחברות אגד,מטרופולין ודן ועל המודיעין איפה שמנפיקים אצלנו יש שלט 'כרטיס חדש [לא ראשוני] עקב כרטיס שנפגם/ נגנב עלותו 10 ש"ח'
 

Jen74

New member
עלילות "רב-קו" - הכרטיס ומכשיר הכרטוס

הבת שלי ניגשה בתחילת השנה לתחנה המרכזית בת"א לעמדת רב-קו בקומה של אגד והזמינה לעצמה כרטיס רב-קו. במהלך החודשים האחרונים היא מטעינה את הכרטיס לקווים של ויאוליה להגיע מלוד לכפר הנוער בן שמן שם היא לומדת. לפני כשבוע ימים ולאחר שהטעינה כרטיסיית קו 6 (לוד פנימי) וכרטיסיית קו 150 (רמלה-מודיעין) היא עלתה לקו 6 כדי להגיע לעיר לקו 150 ונהגת האוטובוס אמרה שהכרטיס לא נקרא ע"י מכשיר הכרטוס. הנהגת הייתה מספיק אדיבה לבדוק מה הבעיה ובלחיצת כפתור כלשהו על מכשיר הכרטוס היא הוציאה פתקית ששם היה כתוב בדיוק מה יתרת הנסיעות של הבת בשני הקווים ונתנה לבת לנסוע בחינם לעיר. כשעלתה לקו 150 אמר הנהג הלא סימפטי לבת שהכרטיס ריק ולא היה מוכן לבדוק כמו הנהגת של קו 6 מה הבעיה והיא נאלצה לחזור הביתה לקחת כסף מזומן לנסיעות. בינתיים הכרטיס נותר ללא שימוש כי מסיבה כלשהי הכרטיס פגום ולא נקרא ע"י מכשירי הכרטוס באוטובוסים השונים והבת שלי צריכה לשלם עוד כסף על נסיעות למרות שכבר רכשה כרטיסיות. איפה בדיוק אני אמורה לברר מה הבעיה של הכרטיס וממי אני מקבלת את הכספים שהוטענו בכרטיס לפני שאני זורקת את הכרטיס לפח?
 

olli3

New member
מנהל
בעמדות ההנפקה של ויאולה.

את מוזמנת לשאול שאלות בנושא הזה בפורום תחבורה ציבורית כאן בתפוז, פורום מספר 394. כרטיסי רב קו שומרים על המידע ובהנפקת כרטיס חלופי היתרה שהייתה בקודם תופיע מחדש.
 

Jen74

New member
אני מקווה שזה נכון ולא תהיה בעיה

משום מה הכרטיס לא קריא. אגב, ההנפקה נעשתה בעמדה של אגד אבל ההטענה והשימוש הוא בקווי ויאוליה. הבת לא משתמשת בקווי אגד או קווים אחרים. אברר באמת בעניין גם בפורום תחבורה ציבורית.
 
למעלה