מסכים מאודדדדדדדדדדאגד עברו כל גבול מי מסכים איתי?
מודיעין בין עירוני של אגד פועל רק עד השעה 19:00 ממש חוצפה ובושה... כשהייתי צריכה מידע היה סגור ומודיעין של ירושלים כל כך תפוס תמיד שזה עולה על כל העצבים בואו נעשה משהו...
צר לי מאודמסכים מאודדדדדדדדדד
הגיע כבר הזמן שיפריטו יותר קווים של "אגד" אז אולי הם גם ילמדו לתת שרות
תחבורה ליילית בישראל?צר לי מאוד
אך הסיכויים שהשירות של אגד ישתפר הם קלושים עד לא קיימים... בקצב שקווי אגד מופרטים כיום יקח עוד שנים רבות עד שנרגיש שחיקה במונופול של אגד. כמו כן, ייקח שנים רבות עד שתתחלנה לעבוד אלטרנטיבות לקווי האוטובוס של אגד כמו רכבות קלות רכבות תחתיות ורכבות רגילות (וכל זאת במידה ואכן תתומחרנה בצורה שתתחרה במחירי אגד, בניגוד למחירי הרכבת של היום). כמו כן, מי מביניכם ששם לב, בשעות שאינן שעות שיא כמו אחרי 24:00 ובקווים פופולריים פחות אף בשעות מוקדמות הרבה יותר, האוטובוסים של אגד נעלמים מהכבישים והאנשים שזקוקים לתחבורה ציבורית נותרים במצב בו יש להם רק שתי אלטרנטיבות או לרכוש אוטו או לשלם למוניות ספיישל. עד מתי נקבל תופעה זו בשתיקה? אוטובוסים הם שירות בראש ובראשונה למעוטי יכולת ומיד לאחר מכן תפקידם בהקטנת מספר הרכבים על הכביש, ובכך הקטנת הפקקים וזיהום האוויר. לפי דעתי אחד התנאים שיש להציב בפני הקבלנים בהפרטת קווי תחבורה ציבורית צריך להיות הפעלת הקווים גם בשעות הלילה ואני מתכוון 2 ו-3 בלילה גם כאשר זה בהחלט לא משתלם להוציא אוטובוס. אם תחשבו על זה אני בטוח שתצליחו לרדת לסוף דעתי. אשמח לשמוע את תגובותיכם.
מקטר על זה שאין תחבורה בשבת?תחבורה ליילית בישראל?
שיקולי "אגד" לאי-הפעלת שירות כל ליילי ברורים לחלוטין : "אגד" מקבל תוספת (סובסידייה) על כל נוסע- באופן אבסורדי אם האוטובוס מלא עד אפס מקום תקבל "אגד" (ו"דן" כמובן) הרבה כסף מאותו מקור מופלא ששמו "סובסידיות. אם האוטובוס ריק למחצה (ריק למחצה ומלא למחצה זה אותו דבר) התשלום שיתקבל זעום יותר. זאת אחת הסיבות שמוסד זה של תחבורה ציבורית ליילית זולה לא קיים במדינת היהודים, שבה "כמובן" גם אין תחבורה ציבורית בין כניסת השבת ליציאתה . ומדוע הכבישים כל כך פקוקים? מאותה סיבה ממש : אנשים שאינם הולכים לביהכ"נ בשבת ורוצים להגיע לים נאלצים לרכוש רכב למטרה זו ואחרות, הנמנעות מהם בגלל השבתת התחבורה הציבורית בשבת. (ואפשר להוסיף עוד כהנה וכהנה ל"הגיון" שבהשבתת תחבורה ציבורית עממית)
סובסידיותתחבורה ליילית בישראל?
שיקולי "אגד" לאי-הפעלת שירות כל ליילי ברורים לחלוטין : "אגד" מקבל תוספת (סובסידייה) על כל נוסע- באופן אבסורדי אם האוטובוס מלא עד אפס מקום תקבל "אגד" (ו"דן" כמובן) הרבה כסף מאותו מקור מופלא ששמו "סובסידיות. אם האוטובוס ריק למחצה (ריק למחצה ומלא למחצה זה אותו דבר) התשלום שיתקבל זעום יותר. זאת אחת הסיבות שמוסד זה של תחבורה ציבורית ליילית זולה לא קיים במדינת היהודים, שבה "כמובן" גם אין תחבורה ציבורית בין כניסת השבת ליציאתה . ומדוע הכבישים כל כך פקוקים? מאותה סיבה ממש : אנשים שאינם הולכים לביהכ"נ בשבת ורוצים להגיע לים נאלצים לרכוש רכב למטרה זו ואחרות, הנמנעות מהם בגלל השבתת התחבורה הציבורית בשבת. (ואפשר להוסיף עוד כהנה וכהנה ל"הגיון" שבהשבתת תחבורה ציבורית עממית)
מסכים בפה מלא, מודיעין של חברהאגד עברו כל גבול מי מסכים איתי?
מודיעין בין עירוני של אגד פועל רק עד השעה 19:00 ממש חוצפה ובושה... כשהייתי צריכה מידע היה סגור ומודיעין של ירושלים כל כך תפוס תמיד שזה עולה על כל העצבים בואו נעשה משהו...
למה המפעיל אחראי?מסכים בפה מלא, מודיעין של חברה
גדולה כמו אגד צריך לפעול 24 שעות ביממה, גם אם אין אוטובוסים.
אשרי המאמין .למה המפעיל אחראי?
בארץ קיים מצב אבסורדי שבו כל מפעיל אחראי על מתן המידע לציבור בנוגע לקווים שלו. המצב גורם לכך שכל נוסע צריך להצטייד במידע לגבי כל תחומי האחריות (אשכולי קווים) של כל מפעיל, לגשת למודיעין של כל מפעיל בנפרד, ולחבר את רסיסי המידע בעצמו. זאת אינה תחבורה משולבת המצב האידיאלי, לדעתי, הוא הקמת מנהלת או רשות לתחבורה ציבורית שתרכז את מתן המידע על רכבות, אוטובוסים ומוניות לציבור ותפרסם מפות וכו´. ממילא האחריות למערך הקוים ולוחות הזמנים נמצאת אצל המפקח על התעבורה במשרד התחבורה. בשבועות האחרונים אני מנהל התכתבות עם משרד התחבורה בנושא. נראה האם היא תישא פרי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.