אגד תעבורה עוטף י-ם

מצב
הנושא נעול.
אגד תעבורה עוטף י-ם

אגד תעבורה עוטף י-ם
(אולי מתאים לשרשור שאלות כלליות)

אילו סוגי אוטובוסים נמצאים כיום בשימוש אגד תעבורה? מה מדריך את שיקול החברה בשימוש
מתאים לשרשור שאלות שאינן הכוונה...

קווי מעלה אדומים (כחלק מעוטף י-ם) הועברו לפני חודשיים לאגד תעבורה.
כמה שאלות:
1. נראה שהם סוחבים בעליות לירושלים פחות טוב מהאוטובוסים שהיו לאגד. האמנם?
2. האוטובוס עצמו. חדש חדש. משהו כמו שלושים ומשהו כסאות. מאחורי הנהג רק מקום ישיבה אחד. אחרי 10 כסאות בערך יש דלת יציאה, שתי מדרגות ואחריהן שאר המושבים. באיזור של שאר המושבים קשה לעמוד. מה זה הדבר הזה? דגם חכם מיוחד שאנחנו לא מבינים או פשלה של היצרן.
3. מה השיקול שעומד בבחירת אוטובוס כזה בשימוש בקווים עמוסים 174 וכד' ולא באוטובוס בין עירוני.או באוטובוס מפרקי רב קיבולת?
 
האוטובוסים הם פיוניר של מרכבים על גבי שלדה

אגד תעבורה עוטף י-ם
(אולי מתאים לשרשור שאלות כלליות)

אילו סוגי אוטובוסים נמצאים כיום בשימוש אגד תעבורה? מה מדריך את שיקול החברה בשימוש
מתאים לשרשור שאלות שאינן הכוונה...

קווי מעלה אדומים (כחלק מעוטף י-ם) הועברו לפני חודשיים לאגד תעבורה.
כמה שאלות:
1. נראה שהם סוחבים בעליות לירושלים פחות טוב מהאוטובוסים שהיו לאגד. האמנם?
2. האוטובוס עצמו. חדש חדש. משהו כמו שלושים ומשהו כסאות. מאחורי הנהג רק מקום ישיבה אחד. אחרי 10 כסאות בערך יש דלת יציאה, שתי מדרגות ואחריהן שאר המושבים. באיזור של שאר המושבים קשה לעמוד. מה זה הדבר הזה? דגם חכם מיוחד שאנחנו לא מבינים או פשלה של היצרן.
3. מה השיקול שעומד בבחירת אוטובוס כזה בשימוש בקווים עמוסים 174 וכד' ולא באוטובוס בין עירוני.או באוטובוס מפרקי רב קיבולת?
האוטובוסים הם פיוניר של מרכבים על גבי שלדה
מדגם SB 230 תוצרת VDL (דאף).
מדובר בדגם נמוך כניסה, להבדיל מנמוך רצפה שאין מדרגות לכל אורך האוטובוס.
הדגמים האחרונים שעבדו בקווי אגד למעלה אדומים היו גבוהי רצפה עירוניים (2 מדרגות בכניסה וביציאה) ע"ג שלדת מרצדס O405 פרברית (מנוע חזק יותר). הם צוידו גם במושבים גבוהים, בניגוד לעירוניות רגילות. המרכבים היו תוצרת מרכבים והארגז.
משרד התחבורה הוא שאחראי לקביעת סוג האוטובוס שיופעל בקו, הדבר מצוין ברשיון הקו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה