אגזוז ל- 2 פעימות
עד כמה שאני יודע, האגזוז מותאם למנוע, מכיוון שתפקידו להחזיר חלק מהגזים חזרה למנוע, כדי למנוע יציאת דלק ישירות דרך האגזוז במקום להשרף בצילינדר. לכל הדו פעימתיים יש אגזוז עם תפיחה מוזרה קרוב לסעפת הפליטה, אצלי בMZ אין כזו, והאגזוז אחיד וגודל בהדרגה לכל אורכו. בשיחה עם המוסך שלי, נאמר לי שבמ.ז יש אפשרות גם להתקין אגזוז פתוח בלי שום בעיה, ואין צורך להצמד לאגזוז המקורי, ונושא החזרת הגזים לא מושפע מזה. יכול להיות? (נצא מנקודת הנחה שהמוסכניק שלי מיומן,אמין,ובעל נסיון רב) אם המצב באמת כזה, מה גורם לדלק לא לצאת מהאגזוז?
עד כמה שאני יודע, האגזוז מותאם למנוע, מכיוון שתפקידו להחזיר חלק מהגזים חזרה למנוע, כדי למנוע יציאת דלק ישירות דרך האגזוז במקום להשרף בצילינדר. לכל הדו פעימתיים יש אגזוז עם תפיחה מוזרה קרוב לסעפת הפליטה, אצלי בMZ אין כזו, והאגזוז אחיד וגודל בהדרגה לכל אורכו. בשיחה עם המוסך שלי, נאמר לי שבמ.ז יש אפשרות גם להתקין אגזוז פתוח בלי שום בעיה, ואין צורך להצמד לאגזוז המקורי, ונושא החזרת הגזים לא מושפע מזה. יכול להיות? (נצא מנקודת הנחה שהמוסכניק שלי מיומן,אמין,ובעל נסיון רב) אם המצב באמת כזה, מה גורם לדלק לא לצאת מהאגזוז?