אגרות קפריסין מול רודוס

אגרות קפריסין מול רודוס

צר לי על כי מטריח אני את הפורום הנכבד בנושא שולי זה, אך לאחר שנחתתי לפני שעתיים מטיסה מרודוס יש בידי מספר עובדות בקשר לעלויות. לפני שבועיים כתבתי כאן בזעם הכיצד גובים הקפריסאים 248 דולר עבור חנייה של נאבאחו למשך 28 שעות, עם 6 אנשים בו (2+4). רצוני להודיעכם כי אנשי רודוס הנכבדים גבו תמורת אותו השירות 67 דולר בלבד (ובכן, 5 אנשים במטוס ולא 6, אם להיות מדוייקים). וזאת ביררתי במדוייק, היות ונשארתי בשדה שלושה ימים מלאים וסך האגרות הגיע לכדי 87 דולר. נכון שבקפריסין מחייבים עבור אוטובוס שלא נזקקתי לו ברודוס, אך בפאפוס לא הותירו ברירה בידי ונאלצתי להשתמש באוטובוס למרות שחניתי 40 מ´ מפתח הטרמינל. ברודוס גם לא השתמשתי בשירותי HANDLING, הואיל ואין צורך להשתמש בהם שם. לכן מסקנתי היא כי ברודוס עדיין גובים כרבע המחיר מאשר בקפריסין, בתחשיב של עלות סופית מול עלות סופית. ואגב, לא רלוונטי וסובייקטיבי, אך אנשי רודוס לטעמי חביבים יותר מאנשי קפריסין: איש מהרודוסאים לא התעניין כמלוא הנימה בבעיה הפלסטינאית ובתפקיד ישראל בה, וכולם הסתפקו בתמורה שסוכמה מראש עבור כל שירות שהוזמן מהם.... בשמחות, אבי בן-דוד
 
ברוך שובך אבי!

עכשיו רק תגיד לי, למסכנים ביננו עם חד מנועי בלבד, כמה באמת רודוס רחוקה, ובאיזה גובה/מהירות/זמן היית עושה את זה עם ה182RG של יצחקי? מה "בשמחות" אתה לא מתכוון לכתוב עד חג המשיח שנלחם ברומאים וגרר גירוש מוחלט? דרך אגב, האוטובוס בקפריסין מרגיז במיוחד, שהרי אם משלמים להנדלר והוא בא לפגוש אותך, הוא יכל גם להסיע אותך.
 
רודוס רחוקה מאתנו 420 מייל בלבד,

ועשיתי את זה בשנה שעברה עם ה 182 של יצחקי CHZ. הלוך בגובה 8, חזרה 11. הטיסה היתה במהירות כ 130 IAS בגובה, כאשר בדרך חזרה המהירות הקרקעית התקרבה ל 200 קשר עקב רוח הגב. הלוך לקח לי כשלוש שעות וארבעים משדה דוב, חזור שעתיים ומשהו. היתה אחלה טיסה, כי המטוס ממוכשר יופי ומכיל 6 שעות דלק. דווקא אתמול היה קטע טיסה מעניין כאשר טסנו בגובה 11500, 500 רגל בערך מעל פסגות העננים, וכאשר התחלנו להנמיך ב LEDRA יצאנו מהעננים רק בגובה 2000, בניגוד למטאורולוגיה שקיבלנו טרום המראתנו. קצת גשם וקפיצות, לא משהו נורא. לעשות את הטיסה הזו עם מטוס כמו CHZ זה נפלא, למעשה הטוב ביותר לטייסי מטוסים חד מנועיים. המהירות היא כשל סנקה או אזטק וכושר הנשיאה מאפשר טיסה של 4 אנשים על ציודם ודלק מלא. וחשוב מכל, הגרמין 430 המקושר לטייס האוטומטי. אולי אעשה זאת שוב עם המטוס הזה. בשמחות (רק!) אבי בן-דוד
 
כיוון שיש 607 תקנות לנושא חמצן

אוכל להסתפק לטיסה פרטית בזו המאפשרת לא להשתמש בחמצן עד לגובה 12. ועזבו אותי מהפרק ה 12 ומתקנות הטיס ומעוד 33 מקומות בחוקה בהם מוזכר כמה צריך לקחת ומאיזה גובה, ביחוד אם הנוסעת היא סבתא בהריון ובתא המטען מצוי קוף 44% מהזמן. אני, ומרבית הטייסים שאני מכיר ושוחחתי אתם על נסיונם בנושא, לא הרגישו כל בעיה לטוס עד גובה 12 זמן ממושך ללא חמצן. אישית לי הדבר לא גורם לכאבי ראש ויתר מרעין בישין והטייס הנוסף ושלושת הנוסעות הרגישו מצויין אף הם, תודה לאל. אה, דבר נוסף. אני מעשן לא מעט, וכבר קראתי כי העישון דומה למייל גובה נוסף מבחינת אפקט ההיפוקסיה. לפיכך, הריני להודיעכם כי לפי שיטה זו אני טס ללא בעיה בגובה 17,500. ואנא חיסכו ממני הטפות מוסר, שבעתי צדקנים כאן. כולי רוצה ליהנות קצת, אז הרבה בריאות לכם. בשמחות אבי בן-דוד
 
תזכיר לי לתת לך לפני הטיסה הבאה...

לא לא חפיסת סיגריות, אלא מכשיר רפואי המראה את אחוז החמצן בדם (למעשה את אחוז המולקולות של הומוגלובין הקשורות לחמצן), ותוכל לבצע בדיקות מדעיות עליך ועל יתר הנוסעים...בטח יהיה משעשע צעצוע חמוד שמוכרים עכשיו גם ב SUNNFUN ב"דוכני החמצן", מחירו כ 350 דולר והוא בגודל של שתי אצבעות. עובד בטכנולוגיה מדהימה של ניתוח DSP של ספקטרומטריה אינפרא אדומה. אתה יכול לנחש למה יש לי אותו ... נ.ב. אהבתי את הקוף בתא המטען... הודעת למודיעין טייס עליו?
 

זיו מ

New member
סליחה ?!

מילא על הגובה יכולתי להבליג אתה יודע מה... אפילו את הקוף קבלתי (הוא אגב בעל רשיון מסחרי או פרטי? ) אבל סגריות ?! לעשן ?! ועוד בטיסה... שמע לא יודע מה איתך אבל אישית אני חושב שזה ממש נורא !
 
עישון../images/Emo3.gif

זיו יא קקר אחד, ממתי הפכת להיות יותר קדוש מהאפיפיור? שאני לא אתחיל לספר פה בפרהסיה איזה דברים אתה עושה בטיסות!!!!!!!!!!! תתקשר אלי ונקשקש קצת צביקה
 
וכבר שנו חכמים:

אם לא היה רוצה הקב"ה שנעשן במטוסים לא היה טורח להתקין בהם מאפרות. צום קל אבי
 
הוא לא התכוון...../images/Emo121.gif

לכך שהוא מעשן בטיסה, אלא שהוא מעשן בכלל. וכך אומרים שאנשים מעשנים מרגישים שהם זקוקים לתוספת חמצן בגובה לפני אדם שלא מעשן באותו הגובה. אני לדוג´ טסתי מעל הסיירה נבאדה בגובה 16,500 ועד לגובה 15,000 לא היה לי צורך בחמצן, לעומת אחד הטייסים שהיה איתי שהוא מעשן "כבד" וכבר בגובה 10,000 הוא התחיל להתעסק עם החמצן.
 
עישון

א) יעל, סביר להניח שזיו הבין את הבדיחה (הוא בעצמו מעשן והתכוון להתבדח). ב) האם הטיסה שלך היתה ב 172? עד כמה שזכור לי תקרת השרות שלו היא 14 אלף רגל.........אנא הסבירי! ג) גם אם מה שאמרת נכון אז ברור לך שעברת על החוק........
 
על איזה חוק אתה מדבר ?../images/Emo67.gif

הישראלי או האמריקאי ? ואם עברתי על החוק אני מתנצלת בפני הממשל האמריקאי, ואני מקווה בכל מעודי שלא אשמע מ- SPECIAL AGENT SCOT FROM THE F.B.I. ובמידה ואתה מתכוון לקחת אותי ברצינות, אז גם אני מתלוצצת
 

laronpilot

New member
בס"ה דאגתי לשלומך../images/Emo108.gif

אבי ידידי, לפי מה שאני יודע (או ידעתי עד עתה) מגובה 10,000 חייבים להשתמש בחמצן. היות ולא התייחסת לנושא, זה משך את תשומת לבי. לא באתי להעיר לאף אחד רציתי רק להבין. תראה איך שאלה קטנה ותמימה משהו, הובילה כאן דיון מעמיק בנושאים אחרים. בסה"כ שאלתי, האם השתמשת בציוד, זה הכל. יפתח לרון
 
יפתח היקר,

אין רבב טענה לגבי הערתך. כשכתבתי כי שבעתי צדקנים התכוונתי בסה"כ כי אינני רוצה דיון מעמיק שלאחר תשובתי בעניין כמה רע לעשן ואיך הישראלי המכוער מעשן ומוציא שם ארצו לרעה וכו´ וכו´
 
למה שלא תתקשר ותשאל בעצמך

הטלפון של ישראל יצחקי 331686-050. הוא בדרך כלל רוצה לדעת מי אתה ומי נתן את הטלפון, אז תגיד לו שזה מהאיטרטנט (ולא אינטרנט) או ממיקי. למיטב ידיעתי: עדין רק 700 שקל שעה. אם יש לך הסמכה ל 182RG אז תצטרך רק לטוס עם יצחקי שלוש הקפות ואם הכל בסדר את קח ת´מטוס. אם אין לך הסמכה אז זה 4 שעות, אבל זה נותן גם הסמכה ל 172RG. אני לא עובד של AIM והמידע הנ"ל אינו רשמי, אז נא לא לבוא בטענות אלי או אל יצחקי (בפרט אם תגיד ליצחקי "אבל מיקי אמר" זה הסוף שלי ושלך)
 
למעלה