אדג'יק + ספויילר לפרק 3, חלק הדחה

RageBot

New member
אדג'יק + ספויילר לפרק 3, חלק הדחה

(למנהלים, כן, אני יודע שכתבתי את ההודעה פעמיים, אבל ככה השרשור המקורי יהיה קצר יותר, ויהיה קל יותר למצוא את ההודעות האלה) כמו שכתבתי בהודעה הקודמת שלי, עומר אכן הודח. מה שיקרה לדעתי בהמשך העונה: מאוד סביר - יואב מנצח באי המתים, אם הוא לא היה עושה את זה, לא היו טורחים להראות את הקטע שהוא "נותן לכל אחד כבוד", והיו משתמשים בזמן אוויר הזה בשביל משהו אחר יותר חשוב להמשך התוכנית, כנראה שזה חשוב מספיק לטווח הרחוק. מה שבטוח, יואב מנצח את עומר. אנשים שאני לא יודע לגביהם: גיא, מולי, אלכס, ורה. אנשים שידיחו בקרוב: סיוון, יעל, טינה. אנשים שידיחו קצת לפני המיזוג: ליה. אנשים שידיחו קצת אחרי המיזוג: מושיק, נועם, יואב (אחרי הכל, אני מהמר שהוא ינצח באי המתים). אנשים שידיחו מאוחר: מרינה, ויקה, משה, שחר. פיינליסטים: עידן, דן. אני משוכנע שדן יזכה. סיבה - מה הסמל של הישרדות? איש שמחזיק לפיד. מה דן עושה בקטע פתיחה? רץ עם לפיד. כמובן שזה צירוף מקרים במקרה שהוא ינצח, שהוא אכן רץ עם לפיד באחת המשימות, אבל זה בהחלט לא צירוף מקרים שככה הכניסו אותו לקטע פתיחה. כמובן שזה לא רק זה וגם העובדה שמתארים אותו בתור מישהו שבשליטה כרגע, אבל הרמזים האמיתיים נמצאים בפרטים השוליים.
 

Black Jane

New member
מה זה המיזוג? שמאחדים את 2 השבטים?

לא ראיתי את התכנית המקורית מחו"ל, יש לי חסך...
 

RageBot

New member
כן

בכל העונות האמריקאיות חוץ משתיים, כשהגיעו לסך כל מתמודדים של עשרה, מאחדים את שני השבטים לשבט אחד. השאלה היא אם יהיה איחוד בעשרה, מגיע מתמודד מאי המתים והם הופכים ל11, או שיהיה איחוד בתשעה, מגיע מתמודד מאי המתים והם הופכים לעשרה.
 

asap1

New member
כן..

דן מקבל לגמרי עריכה של מנצח.. התפיסה של הריצה עם הלפיד די מגניבה, כל הכבוד. רק שאלה קצת מטומטמת, איפה ראית שהאיש שמחזיק לפיד זה הסמל של הישרדות? לא זכרתי את זה בכלל כסמל.. גם ורה מחזיקה לפיד (נראה לי) דרך אגב :)
 

RageBot

New member
זה הסמל הרשמי

המקורי של התוכנית, וגם אם תסתכל על הדגלים של השבטים, אתה יכול לראות אדם שעומד ומחזיק לפיד (לגבי זה אני מאוד משוכנע, לא בטוח). בכל מקרה: גם בהישרדות: אולסטארז (עונה שמונה של הגרסה האמריקאית) אפשר לראות מישהו שמחזיק לפיד. בכל מקרה, אם האתגר עם הלפיד הוא אחרי המיזוג, אני אהיה אפילו עוד יותר משוכנע שדן מנצח.
 

avikoz

New member
לדעתי מראים ממש את דן ואת התחמנות שלו כי הם

מקווים שבפרק שידיחו אותו יהיה הרבה באז ורייטינג
 
למעלה