אדוני ראש הממשלה כמה שילמת???

אדוני ראש הממשלה כמה שילמת???

כמה שילמת לכסות את התחת שלך ??? כמה שילמת כדאי לנשום היום לרווחה....???? זה כל כך שווה את זה ... הכיסא הזה המשמורת הבלתי סופית על כיסא .... אז מה אין מצפון.?? טוב מאדם כמוך קצת קשה לקוות שיהיה ... אתה יודע שגם אנחנו יודעים את האמת אתה לא מסתיר מאיתנו כלום אולי ניסת לטאטא את האמת אבל אתה כשלת!!!!! לך הבייתה אדוני ראש הממשלה ... גדולה של אדם זה לעמוד על טעויותיו בתור ראש ממשלה שמנהיג מדינה זה אמור להיות ערך יסוד .... אבל אצלך בלקסיקון לא מופעים כנראה ערכיםן כאלו.... לך הבייתה !!! כמו כל השאר !!! שמו לי ליצן לנהל מדינה .... כבר הבנו שהבחירה בך כנראה הייתה שגויה אבל מספיק להישאר שם בכוח העם לא סומך עלייך לך הבייתה!!!!
 

Paranoid Eyes

New member
הוא מינה את הועדה

הוא משלם להם את המשכורות. שחיתות בצמרת
 

timeless1

New member
את יודעת... לא כל מי שלא מסכים איתך הוא מושחת

את המשכורת הם קיבלו מהמדינה. בואי ננסה להסתכל על זה מצד האחר, אם הדו"ח היה קוטל לחלוטין את אולמרט, כפי שהציבור עשה לו, אז הוא יכול לטעון שהוועדה הושפעה מהלכי רוח? וגם זה לא תקין, הרי. אז איפה האמת?
 

Paranoid Eyes

New member
מה הקשר לא כל מי שמסכים איתי??

תקראי את הדוח ותביני. או שתקראי את התקציר המתומצת שכתבתי למעלה. הצבא יוצא פה אפס ורוב האשמה מוטלת עליו??? זה כן תקין?? לפחות שלא יכתבו "אי בהירות" בטעויות של הממשלה ואולמרט ויכתבו שהוא טעה, שזו אשמתו. בין היתר.
 

timeless1

New member
אני קראתי את מה שאתה כתבת, בייב.

קודם כל, יש מצב שהצבא אכן לא היה מוכן. למה את חושב שזה בלתי אפשרי? זה לא סוד שלעיתים הולך שם בלאגן ברמות מטורפות, וה"יהיה בסדר" שכל כך מאפיין אותנו. זה הגיוני בהחלט. ואגב, אם היית קוראת את העיתונים לחאורנה, היית שמה לב, שמישהו רמז, שמרב האשמה תוטל על חלוץ , כרמטכ"ל הצבא. ולגבי אולמרט --- לא יודעת. רק יודעת, שהוא לא יצא נקי מבחינה ציבורית וכי לדעתי עליו לפנות את מקומו.
 

Ja Tomer

New member
לפעמים אני תוהה לגביך

האם את תמימה או שאת פשוט מסרבת להכיר במציאות? דו"ח וינוגרד מלא בסתירות פנימיות, מלווה בפרק שלם שמתרץ את החוסר במסקנות אישיות, מאשים בעקיפין ובערפול את "הדרג המקצועי" ואת "הדרג המדיני" ולא מסוגל לומר את האמת בפנים. הצמרת שלנו נכשלה. הן בהצבת מטרות המלחמה, הן בהשגתן, הן בלקיחת ההחלטות הקריטיות. הצמרת נכשלה - הצמרת צריכה ללכת הביתה. אני לא רוצה להיות במלחמה עם סוריה\אירן כשאולמרט ראש הממשלה.
 

timeless1

New member
איזו אמת?

אתה באמת חושב שצריך את הדו"ח הזה על מנת לדעת שאולמרט בתור ראש הממשלה ואחראי בצורה ישירה על כך המהלך צריך לפנות את כסאו? הרי זה כה ברור , אפילו לתמימה כמוני, רקסי. שנית, גם הצמרת הצה"לית נכשלה. וגם היא צריכה לעוף הביתה. איך ייתכן שלצבא אין מענה על הקטיושות? איך יצאו להרפתקאה כזאת ללא תוכנית ובלי דיונים רציניים? אני לא רוצה להיות במלחמה לא שאולמרט שם ולא כאשר הקצינים אשר אחראים למחדל הזה נמצאים שם. נקודה.
 

Ja Tomer

New member
להזכירך - צמרת הצבא כבר התפטרה\הוחלפה

כל מה שנשאר זה שמאלמרט. לא הייתי צריך את הדו"ח בשביל לדעת, לא הייתי צריך דו"ח מלא במסקנות כלליות בסגנון של 'צריך להשתפר' או לחילופין 'יש צורך לשפר את הממשק בין הדרג המדיני לדרג הביטחוני'. אולמרט - לך הביתה!
 

timeless1

New member
ממש לא. לא כל מי שאשם במחדל הזה הלך הביתה.

חלוץ ושני האוגדנרים לא מספיק. איפה מפקדי הפיקודים השונים שהם בכלל היו אחראים על האוגנדרים, אה? אז אתה טוען שצריך דו"ח על מנת לקבל את ה"אוקי" האחרון לערוף סופית את הראשים?
 

Ja Tomer

New member
את לא ממש קוראת את מה שאמרתי

ועל כן אני לא רואה סיבה לענות שוב.
 

timeless1

New member
ואני אכתוב זאת בצורה ברורה

יחד עם אותם אנשי צבא אשר אחראים על המחדלים שהתגלו היום, צריך להצטרף גם לאולמרט. אולמרט לך הביתה.
 

Paranoid Eyes

New member
לצורך הבהרה

אני לא קובעת חד משמעי על שחיתות פה. אבל אני לא אתפלא אם יתגלה שכן. מרוב השחיתויות שיש לנו גם ככה.
 
למעלה