אדין צוצוליץ ינחת מחר לבדיקות רפואיות

אסף Day

New member
אדין צוצוליץ ינחת מחר לבדיקות רפואיות

דיווח של דף הפייסבוק של המועדון. הוא קשר אחורי/בלם. כמה דבילי, עכשיו יש לנו 3 זרים שהם בלמים (אחד מושאל).
 

אסף Day

New member
חפירה קלה שלי מדף הפייסבוק של המועדון

הנושא: רכש. אני מקווה שהם הביאו אותו לקישור ולא להגנה. עושה רושם שההגנה התייצבה מאז שבנאדו נכנס לצוות המקצועי כי אלישע נכשל באימון ההגנה (והקישור וההתקפה). לא צריך להביא בלם לחצי שנה ואז להחליף אותו, אולי אם במקום לזרוק את קאנוטו אחרי חצי שנה הוא היה נשאר אולי היה יוצא ממנו משהו (התאקלמות זה פקטור חשוב שחצי שנה לא מספיקה לו), כנ"ל לגבי בוליאט - לא לשחרר לפחות עד סוף העונה ורק אם הוא לא הראה שיפור. יש מספיק שחקנים בהגנה והם משחקים יחד בערך חצי שנה, חוץ ממשומר מי היה שחקן הרכב במכבי חיפה בעונה שעברה? רק פילאבסקי ואותו שלחו לבית"ר ככה שכל שחקני ההגנה לא שיחקו ביחד בהרכב הראשון מעל לחצי שנה. ההגנה כנראה התייצבה וצריך לדאוג עכשיו לחלק ההתקפי שלא יוצר מצבים. עמאשה כנראה גמר את העונה ונפרדנו מדבאלשווילי ונשארנו עם חלוצים לא מוחכים ועם גאדיר שגם בשער של פוטבול לא יפגע במסגרת (איפה הוא ואיפה זאהי ארמלי...) צריך קשר התקפי זר או חלוץ זר את שתי העמדות. לגבי חלוץ, אני מקווה שיחתימו מישהו מאוד גבוה וטוב עם הראש כי הטקטיקה (המחורבנת) של כדורים ארוכים זה סגנון המשחק שלנו לצערי ולכן חשוב חלוץ גבוה יוריד עם הראש את הכדורים הסתמיים קדימה של הבלמים לרגליים של שחקני ההתקפה במקום שהם יהפכו לסתם איבודי כדור לפני שההתקפה בכלל התחילה. גאדיר, עזריאל, עמאשה הם לא חלוצים שידועים ביכולת נגיחה או בגובה ענקי. ישראלים לא להביא בכלל אלא אם כן מדובר בבניון או דודו ביטון (ברור שהם לא ירצו לחזור לליגה בארץ). אני מקווה שלמדנו מטעויות ה-אלון ת'ורגמן, אוראל דגני, חן עזריאל. שחקנים כאלה יש לנו מספיק בנוער ורכש ישראלי רק יפגע בהתקדמותם של שחקני הנוער הירוקים. לא צריך רכש ישראלי לא משנה מה תגידו כי העונה הזאת הוכיחה שעדיף את הנוער כי עם בזבוזי כסף כמו עזריאל, תמיר כהן ודגני הוכיחו שעם "רכש ישראלי" אפשר לרדת ליגה או יותר גרוע להיות מכבי ת"א (אוכלי חינם שישנים במגרש במקום לשחק). מה שהיה במשחק הקודם זה הכי עדיף (ואני בוודאי לא מדבר על סגנון המשחק המזעזע והמשעמם שהיה שם), להשתמש ביותר שחקני נוער, בין 1 ל-3 בכל משחק.
 

baythedog

New member
ברוך הבא!

עושה רושם בחור לא רע. בכל מקרה, בנדיקטוס ספר לנו, מה מצאת בו בדיוק?
 

Benedictus2

New member
שום דבר

סתם איזה סוכן דחף אותו בלי לשאול אותי. אני רואה שידור חוזר של סילבה ושל קאנוטו בקיצור... שני משחקים, והביתה
 

baythedog

New member
קודם כל...

ראיתי קצת מהבחור. הוא דווקא לא רע. יותר מזה, עושה רושם שמדובר בבחור צעיר עם תכונה אחת מאוד מאוד מאוד נדירה במחוזותינו - ביצים. אני גם לא חושב שישימו אותו בהגנה יותר מדי, נראה לי שהביאו אותו בעיקר בשביל מרכז השדה ליד יאיא. הבעיה שלנו כרגע בהגנה מתמקדת בעובדה שקוריצה סובל מבעיית ריכוז. אני באמת חושב שזה היה זניח בכל עונה אחרת, והיו מהללים אותו כבלם גדול, אבל בעונה הזאת מדובר בבעיה קשה. דווקא הבאתו של בנאדו יכולה לתרום לבחור בריכוז, כי הוא ממש לא מסוגל להיות מרוכז 90 דקות כרגע. דרך אגב, אמן יהיה כמו סילבה וקאנוטו - כל אחד מהם תותח. חבל רק שלא נתנו לקאנוטו את הזמן להתאקלם.
 
אלישע אמר אתמול מפורש

בראיון לרדיו 103 שקוקאליץ' (ככה הוא אמר שקוראים לו) ישחק בעמדת הבלם לצדו של פויול-אה סליחה-בולייאט, ורק אם יהיה צורך הוא יוסט לקישור האחורי.
 

אסף Day

New member
הוא גם אמר שקוקאליץ' מדבר אנגלית רהוטה

בראיון שלו למכבי חיפה TV או באתר ספורט 5 (לא זוכר מה מהם) האנגלית של קוקאליץ' היא ברמת האנגלית של שלומי ארבייטמן.
 

baythedog

New member
אז אמר...

שמע, אין לי ספק שבמצבנו הנוכחי יהיה טוב להושיב את סארי על הספסל. אני מעריך שכשההגנה תתיצב ואלישע ילחץ בנוגע לקישור האחורי שלו הוא יעביר את הבחור החדש (שכנראה יש לו כמה שמות) לקישור האחורי ויחזיר את סארי להרכב לצד קוריצה. אלישע, דרך אגב, אוהב לדבר. לא באמת צריך לקחת מה שהוא אומר ברצינות. גם ככה אין לו מילה בעניין... דרך אגב, מנהלוס, שלחתי לך מסר. לא יפה להתעלם!
 

ARIS BOCH

New member
לא הבנתם

קוקאליץ יהיה בלם וצוצאליץ יהיה בקישור. מה לא ברור כאן?
 

אסף Day

New member
בוקארי למשל...

מצד שני אם פתאום הוא יהיה שחקן ענק חוזה קצר גם יהיה נפילה (חמד למשל).
 

אסף Day

New member
את מי הוא יכול להחליף? סיידו או בוקולי

אולי ההגעה שלו תפסיק את המיקום של גולסה בקישור ההגנתי.
 
למעלה