אדמומיות ומניעת פצעים

אדמומיות ומניעת פצעים

הצלחת הטיפול במערכות הנעלים השונות מחייבת הקפדה על זמני הנעילה, הקפדה על הידוק הנעל וגודל הנעל.
זמני הנעילה ניקבעים על ידי הרופא, בדרך כלל 23 שעות ביממה עד לסימנים ראשונים של עמידה, ומשלב העמידה בכל שעות השינה.
הידוק - לכל דגמים השונים של מערכות הנעליים יש רצועה מרכזית. רצועה המייצרת לחץ להידוק העקב לתושבת העקב שבנעל. הידוק זה מאפשר שמירה על טווחי תנועה (תוצאות הניתוח) ויצירת לחץ ליישור החלק הקידמי של כף הרגל. חשיבות הרצועה ידוע לכל הייצרנים אלא שחלקם ריפד את הרצועה וחלק לא. מכאן שצפויה אדמומיות באזור בו הרצועה יוצרת לחץ. אדמומיות במקרה זה מדווחת על שימוש נכון בנעל. באזורים אלו ניתן למרוח אלכוהול רפואי (רק אם אין פציעה של העור באזור). אלכוהול לפני ואחרי הנעילה. בנעליים שאינן מרופדות יוכל טכנאי אורטופדיה להוסיף ריפוד.
גודל הנעל - הנעל בחלקה הקידמי מייצרת יישור של כף הרגל. מכאן שצפוי שאזור הבוהן הראשונה / הגדולה והמפרק שלה, יהיה אדום. נעל קטנה / כף רגל שהאצבעות מציצות מחוץ לנעל, פחות יעילה. באזור זה ניתן גם למרוח אלכוהול. מניעת ציפון חודרנית גם תתאפשר עם בחירה נכונה של גודל הנעל + קיצוץ ציפורניים קפדני.
 

roz1957

New member
ריפוד לנעל

יש לי הרבה שאלות בקשר לריפוד
איזה ריפוד ניתן להוסיף?
איפה?
האם אפשר להשיג אצלך?
כמה זה עולה
לאיזה נעל מתאים הריפוד?
סליחה על הבלבול מח
 
ריפוד לטיפול באדמומיות

איזה ריפוד: אנחנו מכינים לשונית לנעל מחומר מוקצף המפזר את הלחצים המקומיים מהרצועות.
איפה: הריפוד יהיה בעיקר בין הרגל לרצועה המרכזית. רצוע זו היא החשובה ביותר ומאחר והסגירה שלה הדוקה במיוחד, צפוייה אדמומיות שם. תחת הרצועה המרכזית נוסיף את הריפוד.
איך ניתן להשיג: אצלנו. אנחנו מספקים את הריפודים הללו ללא כל עלות וללא כל התחייבות , במשלוח עד הבית. תשאירי לנו הודעה עם הכתובת ונישלח 1-700-709-739
לאיזה נעליים מתאים: לכל סוגי הנעליים. וכאמור, גם אם לא רכשתם בחברתנו את הנעליים, נידאג לשלוח ללא עלות.
 
למעלה