אדריכלות נוף וגינה

  • פותח הנושא rc11
  • פורסם בתאריך

rc11

New member
אדריכלות נוף וגינה

שלום לפורום וברכות לפתיחתו
האם אתם מתכוונים להשקיע בסביבה החיצונית לבית? האם אתם מתכננים מראש את נושא הגינה, תאורת החוץ, אביזרים וכו'? האם תעזרו בבעל מקצוע בנושא זה? תודה למשיבים
אני מתעניינת בלימודי עיצוב חוץ ומנסה להבין מה הלך הרוחות במגזר הפרטי. היום מי שנעזר באדריכלי נוף הוא בעיקר המגזר הציבורי.
 

תמר36

New member
בטח, בבניה הוצאתי שרוולי חשמל

לכיוון הגינה. הגינה היא חלק לא מבוטל באסטטיקת הבית.
 

אמארונה

New member
אנחנו מתכוונים להעזר באדריכל נוף

לצורך תכנון הגינה כי הגינה היא אחד הדברים שעליהם מאוד חשוב לנו לא להתפשר. לדעתי זה מאוד חשוב להעזר באדריכל נוף, גם מבחינה מקצועית כדי לדעת איפה כדאי לשתול מה, ממה כדאי להמנע, וגם מהבחינה האסטתית. אני מבחינה בהבדל מאוד גדול בין גינות שתוכננו ע"י איש מקצוע לבין גינות שבעלי הבית הקימו לבד. הגינות שתוכננו ע"י אדריכל נוף נראות הרבה יותר טוב. בהרבה מהבתים החדשים שהוקמו בישוב שבו אנחנו בונים הגינות תוכננו ע"י אדריכל נוף ולדעתי מתחילה להיות מודעות לזה גם במגזר הפרטי. תחום מאוד מעניין בחרת לך, שיהיה בהצלחה
 

ענתש

New member
בוודאי שמתכוונים להשקיע בגינה.

בבית הנוכחי לי ידעתי שיש דבר כזה "מעצב נוף" והגנן שלנו עשה עבודה לא רעה בלהבין מה אני רוצה ולבצע. בבית הבא בהחלט ניקח איש מקצוע כדי לתכנן גינה בדיוק כמו שאנחנו רוצים. ההורים שלי גם נמצאים בתהליך ארוך עם מתכננת גינות ואצלהם יש לה אתגר גדול... כשהם בנו את הבית היתה טעות גדולה במדידה והבית בנוי בטעות דונם אחד מעל המגרש המקורי (ככה זה במושב כשאת בונה כשאין עוד כביש בכלל וכל השטח שלך הוא 10 דונם, אז טעו) ולכן יש להם בעצם חצר קדמית של דונם. הם עשו שם גינה יפה של כל מיני צמחים שלא דורשים הרבה השקיה ושבילים של טוף ועוד כל מיני... כדי לחסוך במים ובתחזוקה של כל הדבר הענקי הזה. מידי פעם המעצבת שוב מגיעה (מאזור המרכז נוסעת אליה) כדי לשפר, להוסיף ולשפץ.
 

rc11

New member
תודה לכולן../images/Emo140.gif

מה מקצועה של אותה מתכננת גינות? האם היא אדריכלית נוף? הנדסאית אדריכלות נוף? גננית?
 

ענתש

New member
המילים אדריכלית ונוף עלו בהקשר אליה

אבל אני תכף אברר אצל אמא שלי כי אין לי מושג.
 

פיטנגו4

New member
אחלה שירשור! מעניין כמובן גם אותי!

בבקשה ציינו גם 1. מתי התכוונתם להכניס את מתכנן הגינה/אדר הנוף לתמונה (התשובה הנכונה צריכה להיות: לפני השלד...), 2. האם השארתם תקציב מוגדר גם לגינה או מתכננים על "מה שישאר" (יש למישהו אשליות כמה ישאר?
) 3. האם זה בית ראשון שלכם? ברכות על הפורום החדש!
 
למעלה