אהבה עיוורת

אהבה עיוורת


מנשה התקשר אלי וביקש להיפגש, אמר לי כי קרא עלי בפרסום באינטרנט וברצונו שאני יעשה מעקב על בת זוגו, הרגשתי משהו בדיבור שלו ובחוסר מיקוד. הוא קפץ מנושא לנושא, אך הדברים עליהם דיבר היו מאוד מקוממים ונראה בברור כי הוא מנוצל כספית באופן דוחה.

נפגשתי עם מנשה שהגיע אלי תוך כדי עבודה שלו, סיפר לי כי הוא גרוש עם שני ילדים מתבגרים ויש לו ב- 8 שנים האחרונות בת זוג בשם ריקי. לשאלותי למנשה כדי להבין את טיב היחסים והחשדות הסתבר לי כי ריקי היא "האדון" בבית ועל פי דבריה ישק דבר. ריקי מחליטה מתי להפגש, איפה, לאן, מתי יהיו יחסי מין (לעיתים רחוקות מאוד) ועוד הרבה סיפורים שהכתב קצר מלהכיל.

ריקי יוצאת עם חברים שלה "מהעבודה" ומנשה תפקידו לספק לה כספים. תפקידו של מנשה גם לעשות קניות באופן קבוע בכל יום שישי, לספק מזומנים למחיה, לטפל ברכב של ריקי. אין מילים אחרות אלא לומר כי מנשה חי רק כדי לכלכל ולשרת את ריקי.
ניסיתי לפקוח למנשה את העיניים אך היה לו קשה להבין שיש דרך אחרת למערכת זוגית. הוא יודע שהוא מנוצל אך הוא כבול בקסמיה והמלכה ריקי מנצלת את המצב.

התארגנתי למעקב ביום חמישי בערב. ריקי יצאה עם חברים מהעבודה, נאספה ע"י חברה ובעלה ובהמשך עוד גבר הצטרף והם נסעו לחתונה במודיעין. התארגנתי ללבוש מתאים למעמד, הגעתי לכניסה, שלשלתי מעטפה ריקה ומצויד באמצעי צילום סמוי נכנסתי לאולם. זיהיתי מיד את ריקי ואת החבורה ומיד ראיתי כי זה מעבר ל"חבר" מהעבודה, ההתגפפויות, נשיקות וכל השאר.

שלב קבלת הפנים והחופה הסתיים ועברנו לאולם, השולחנות היו סמוכים ואף רקדתי לצד ריקי וחייכנו בשלום שלום. כך המשיך הערב, כשיש לי הרבה חומר שלא מותיר ספק.

למחרת נפגשתי עם מנשה, הצגתי לו את החומר והראתי לו מי הם חבריה לעבודה, מנשה תפס את הראש ואמר "ידעתי ידעתי"! פקחתי לו את העיניים, הסברתי לו שצברתי ניסיון לא קטן וכושר האבחנה שלי מצוין.

מנשה לא הפסיק את הקשר, קשה לו. התקשר אלי עוד פעם והסיפור חזר על עצמו. בפעם השלישית רצה שוב שאעקוב אחריה אך סרבתי להמשיך, הודעתי לו שחבל לו על הכספים שכן יש לו את כל מה שהוא רוצה וחושב, ואין לי כל כוונה לקחת כספים על דברים ברורים מול העיניים.

מנשה לא התקשר יותר הבין, אך אני בטוח שהוא עבר לחוקר אחר.
למה?


הסיפור הוא אמיתי והדמויות טושטשו להצניע את הנוגעים בדבר.
משרד החקירות "חקר האמת" מכבד כל אדם באשר הוא ושומר על צנעת הפרט.
 

SupermanZW

Well-known member
כי מנשה טיפש

אי אפשר להציל את מי שלא רוצה להינצל.
 
לא טיפש - זו מערכת יחסים מסוג אחר

גם אבא שלי ככה. היתה לו חברה כזאת. היא לא בוגדת אבל מנצלת כלכלית, כסף, תעשה לי סידורים תסיע אותי כי לא בא לי לנהוג וכו'.
מצידה לא נתנה כלום ואני מאמינה שגם לא מין אבל לא שאלתי. אבל הוא המשיך לשעשע אותה. למה?
הוא לא היה מטומטם בכלל. לדעתי זו מערכת יחסים שבה האישה או הגבר לצורך העניין, אתה משלם עבור זה שהיא מבלה איתך חלק מזמנה. אם ביודעין או לא ביודעין - זו מערכת היחסים. רוצה קח לא רוצה אל תקח. אבי יכול היה לעזוב אותה בכל שלב אבל התלונן והתלונן על היחס שלה אליו ולא עזב.
אז גם מנשה אולי במצב דומה.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה