אהבתי, ומזדהה עם התמונה



חביב מאוד, אם כי אני תוהה כמה אנשים מסוגלים להתווכח ולהתמקח בטענה שאמרו משהו אחר לגמרי ממה שהעובדים שמעו...

ברוך הבא לפורום
 

YTmda

New member
הלקוחות תמיד יכולים להתווכח ולהתמקח

אבל אני לא יודע כמה באמת יעשו את זה. אני מניח שהמתחכמים למיניהם דווקא יגידו את כל המשפט בטון אובר-מוגזם, שעלול להתפרש כזלזול (וכנראה יהיה כזה בחלק מהמקרים).

אריה - אהבתי...
 

Reutgold

New member
זה לא אמור

להיות ציני?

אני ממש שונאת שלקוחות באים אליי בחופזה עם רשימת מכולת מוכנה בפה של מה שהם רוצים
להזמין.. כאילו, שלום..היי..בוקר טוב..
אני בת אדם..לא מכונה....

פעם באו אליי כמה בנות נוער ואחרת אומרת "אפשר בבקשה..." וחברות שלה צוחקות עליה ש-למה היא
מדברת ככה... (כמה עצוב...)

אנשים חסרי נימוס....

לפני כמה שנים לפני שעבדתי כנותנת שירות, הלכתי עם חברה לחנות
ובסוף החשבון אמרתי למוכרת "תודה" וחברה שלי שואלת אותי על מה אני אומרת לה תודה..
ואני סתם הייתי קצת בשוק והמוכרת גם שמעה..
ואני כזה:..תודה..על השירות..
וכאילו למה לא לומר? מה זה כבר דורש ממני?
ואם לה (למוכרת) עושה קצת טוב- למה לא?
 

lilo4

New member


זה באמת עצוב שאנשים לא מבינים למה להגיד תודה
 
למעלה