בעיית ההנדסה
כדי ללמד באמת מישהו ולא רק להעבירו מבחנים, חייבים להקנות לו את המושגים הבסיסיים בהנדסה. התופעה שאתה מתאר אצל התלמידה נקראת: אי שימור הצורה. קשה לי מאוד להנחות דרך הפורום כיצד לטפל בבעיה, כי אינני מכירה את הילדה וגם לא את מה שלימדו אותה. בספר ההדרכה שלי לשיטת "מתמטיקה יסודית" לכיתה ג', אני מסכמת מושגים הנדסיים באופן שיטתי. החוברות הצבעוניות אינן מבטיחות הבנה. בהנדסה נעשה הקשר בין צורות לבין מושגים ושם התלמידה נתקעה.לילדה כזאת צריך להכין תכנית מובנית ושיטתית תוך התמקדות בעיקר. בהצלחה תלמה
כדי ללמד באמת מישהו ולא רק להעבירו מבחנים, חייבים להקנות לו את המושגים הבסיסיים בהנדסה. התופעה שאתה מתאר אצל התלמידה נקראת: אי שימור הצורה. קשה לי מאוד להנחות דרך הפורום כיצד לטפל בבעיה, כי אינני מכירה את הילדה וגם לא את מה שלימדו אותה. בספר ההדרכה שלי לשיטת "מתמטיקה יסודית" לכיתה ג', אני מסכמת מושגים הנדסיים באופן שיטתי. החוברות הצבעוניות אינן מבטיחות הבנה. בהנדסה נעשה הקשר בין צורות לבין מושגים ושם התלמידה נתקעה.לילדה כזאת צריך להכין תכנית מובנית ושיטתית תוך התמקדות בעיקר. בהצלחה תלמה