סחתיין על העזרה יופי ועכשיו גם תשובה...
לפני שמתחילים לרוץ לפרסם ולהוציא כסף צריך להגדיר כמה דברים בסיסיים:
1. מה המוצר? האם שיפוצים ועיצוב פנים כעסקת חבילה? רק אחד מהם?
2. מה יעדי המכירה/הכנסה לחודש/שנה?
3. כמה שעות הוא יוכל להקדיש לעסק ביום?
4. האם הוא קבע מחירון? מחירון יכול להיות פנימי. כיוון שסוג העסק שלו הוא כזה שאין "מוצר מדף" אלא כל עבודה מתומחרת באופן שונה (כמו אצלי - כיועץ כלכלי ועסקי)מומלץ לקבוע טווחי מחיר לעבודות שונות. את המחירים קובעים לאחר שמביאים בחשבון את ההוצאות צפויות בגין ביצוע העבודה והרווח הרצוי.
5. לאחר שעברתם על כל המצויין לעיל (יש עוד אבל זה הבסיס) וגיבשתם מה אתם רוצים, ניתן להתחיל לפרסם.
6. איך מפרסמים:
פותחים דף עסקי בפייסבוק ומתחילים לכתוב טיפים וכל חומר מקצועי אחר
אפשר להקים אתר אינטרנט ובו להציג עבודות שבוצעו, המלצות, מאמרים מקצועיים ועוד. אפשר להתחיל במיניסייט (כלומר אתר קטן) זה לא אמור לעלות הרבה (אם יש ידע סביר+ במחשבים אפשר גם לבנות לבד).
משתתפים בפורומים מקצועיים ונותנים ערך מוסף למשתתפים.
הולכים לקבוצות נטוורקינג, ומציגים שם את העסק יש מספיק אירגונים (biz make biz, bni, ibc)
מבקשים המלצה מכל לקוח ומפרסמים אותה באתר, פייסבוק, קבוצות נטוורקינג.
מגייסים שגרירים לעסק (את למעשה אחת מהם) הם יכולים להיות חברים, בני משפחה, לקוחות עבר ועוד ועוד. שיווק פה לאוזן הוא מאוד איכותי.
והעיקר - מתאזרים בהרבה סבלנות ואורך רוח. להניע עסק חדש לוקח זמן.
אם ישנן שאלות נוספות אשמח לסייע.